ik vroeg me af of het mogelijk is om sommigen programma's op realtime procesor beschikbaarheid te zetten. ik hoorden dat mijn games dan mogelijk beter draaien.
waar en hoe kan ik dit doen?
waar en hoe kan ik dit doen?
Commandline FTW
Signatures zijn voor boomers.
Niet als dat programmatje vollebak harde schijf IO's uitvoert!Maasluip schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:24:
Als je een dual core of dual processor machine hebt dan zal dat wel meevallen.
Maar ik weet ook niet hoe je het automatisch instelt.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
[ Voor 5% gewijzigd door Meekoh op 30-08-2007 14:32 ]
Computer says no
Met andere woorden je spel heeft niet meer cpu power nodigVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:49:
ik heb x2 5800+ dual core. welke optie raad u dan aan hoog ? want als ik games speel staat mn prcoseor op 12/20% en mn 2 gb geheugen is weg vandaar.
Computer says no
Er zijn 2 dingen die je nodig hebt om je spel beter te laten lopen, mits deze nu slecht presteerd:Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:49:
ik heb x2 5800+ dual core. welke optie raad u dan aan hoog ? want als ik games speel staat mn prcoseor op 12/20% en mn 2 gb geheugen is weg vandaar.
Commandline FTW
Dan maakt high of low prio ook niet meer uit. Als ik een beetje Access database een grote query laat uitvoeren of zelfs maar doe compacten dan kan ik verder ook niks meer met de computer. Ook als ik de prio op low zet, maar dan kan ik tenminste iets meer.Snake schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:26:
[...]
Niet als dat programmatje vollebak harde schijf IO's uitvoert!
Signatures zijn voor boomers.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq