Toon posts:

Perfecte moerboard voor q6600 of q6700

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
welke moederboard zou u kopen voor intel q6600 of q6700?

alvast bedankt voor u reacties

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou die ene nemen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:14

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05 09:24
welkom op GoT....

Ik zou even wat 'huisregels' doornemen wat hier verwacht wordt van een openingspost...

[ Voor 29% gewijzigd door vandermark op 30-08-2007 13:40 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Verwijderd

Gigabyte P35-DS3R. ICH9R chipset van Intel met intel raid. koeler en zuiniger (30 watt in idle 20 watt onder load) dan de 680i chipset van nVidia. Ondersteuning voor aankomende penryn familie. Southbridge word minder warm dan de Asus P5K serie. Ultra Durable 2, wat zorgt voor nog lagere temperaturen.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Asus P5K, Bitz, P5N32E-SLI of idd die Gigabyte.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 14:12
en als je nog meer koeling wilt en nog betere power verwerkings componenten zou ik gaan vor de gigabyte p35-DS4 of p35-DQ6 mits je paar tientjes meer overhebt. Anders die gigabyte die hier boven staat

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 20:35
De GA-P35-DQ6 zou ik voor gaan :) De Q staat ook voor Quad

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:15:
De GA-P35-DQ6 zou ik voor gaan :) De Q staat ook voor Quad
wow, wat een onderbouwing.... Wat heb je aan 12 phase power als je niet gaat overclocken tot aan het breekpunt? En staat voor Quad..... bios? conclusie veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.

De DS3R of de DS3P bieden het meest prestatie voor hun prijs. De Asus P5K ondersteund pas raid van af de P5K-E welke een stuk duurder is dan de DS3R. Ook word de chipset veel warmer dan van de DS3 serie. De DS4 en DQ6 hebben inderdaad mooie heatpipes op hun chipsets, maar zoals ik al zei, heb je niet veel aan als je niet zo hard gaat overclocken omdat de P35 chipset over het algemeen niet erg warm word.

De 680i en 650i chipsets van nVidia verbruiken buitensporig veel energy en worden ook nog es goed warm. SLI is overgewardeerd en de redenatie dat je later een er bij kan zetten klopt ook niet. Je kan tegen die tijd vaak beter een van de nieuwe serie kopen, die nieuwe technieken ondersteund en even snel is voor bijna de zelfde prijs.

\[OC-775]Gigabyte P35 Series - Deel 2

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zat zelf te denken aan de p5k Premium maar is best prijzig(200 euro)

Wel de bedoeling om te oc-en

Verwijderd

En daar moet persee een bord van 200 euro voor gehaald worden? De P35-DS3 serie kloken goed over, 400mhz(1600FSB) is makkelijk te doen. Ik zie je nog geen quadcore op 3,6GHZ laten lopen op een lucht koeler(uitzonderingen daar gelaten).

Gelovensmij is/was de DQ6 recordhouder met hoogste FSB.
http://www.pcstats.com/NewsView.cfm?NewsID=59454

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:52 ]

Verwijderd

Hmm 2 topics inc. deze. Andere is gesloten, yep je hebt de FAQ niet doorgelezen, dit mag niet op GOT ;)

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MSI P35 Platinum (Intel P35 Express) staat nu op 1 terwijl dat toch bij veel reviews als een toch wat minder presterend bordje eruit komt. Tevens staan de nieuwe borden niet in die charts erin :(

Mijn bedoeling is dan ook om hem rond 3ghz op lucht te laten draaien

Verwijderd

Dan hoef je echt geen 200 euro mobotje te kopen. De Gigabyte DS3R heeft alles wat een gamer/gevorderde gebruiker nodig heeft. Tenzij je specifieke eisen hebt(pci-e 4x ofzo) Deze kost 130. Stop je toch 70 euro weer in je zak of in een nog betere videokaart.

Klopt het is een wat beperkte chart. Van wat ik las is de DFI lanparty P35 de huidige recordhouder.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

speedxifre welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

dit is niet de manier om een topic te openen in PMG, zie ook PMG Beleid en daarom gaat je topic dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.