Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Media streamen, Vodafone life! onbeperkt (op htc s710)

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat ik A) heel dom ben ofzo of B.) een miskoop heb gedaan.
Ik heb zaterdag mijn vodafone abbonement verlengt bij de vodafone winkel.
Ik heb daar de HTC s710 bij gekregen (er van uitgaande dat dit een normaal toestel was, aangezien er geen vodafone logo op staat) en ik heb er ook onbeperkt internet bloks bijgenomen.

Nu heb ik de instellingen even van de vodavone site overgenomen (kwam er achter dat er proxys gebruikt worden :? )
Nu kan ik dus wel gewoon internetten (nu.nl, telegraaf, pokernet etc) maar het lukt mij in zijn geheel niet om filmpjes of muziek te streamen! Als ik naar 3voor12.nl, juize.fm, youtube, pokertube, panorama etc etc) ga lukt het mij niet om de media te streamen...
Ik kom wel op de sites maar zodra ik een link aanklik lijkt het er op dat de website gewoon nog een keer wordt geladen, verder gebeurd er niets. Bij youtube doet die nog alsof die iets wil gaan openen in mediaplayer, maar dan krijg ik de melding "fout bij vinden van netwerk" oid.

Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?
Ik ga gewoon naar internet en browse naar de site en klik op de link...
Ik heb de vodafone instellingen overgenomen...
Ik heb de instelling zo staan dat het beeld wordt aangepast aan het scherm....

ben een beetje radeloos, heeft dit met vodafone te maken of juist met mijn htc????

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Misschien wel met allebei. Ten eerste is het voor WM toestellen niet standaard mogelijk om youtube te streamen voor zover ik weet, door de incompatabiliteit van Media Player Mobile met de streams van Youtube. Tenminste, daar heb ik op www.howardforums.com een stuk over gelezen. Andere streams, radio etc, zouden het wel "moeten" doen, maar misschien is je bandbreedte wel te beperkt, oftwel: is GPRS te langzaam voor het streamen. Aan de andere kant zou het toestel dan wel moeten proberen te streamen maar haperend geluid moeten produceren.

Verder zou het zo kunnen zijn dat Vodafone streaming niet toestaat in de blox en dus bepaalde poorten blokkeert. Dat zou je bij Vodafone kunnen checken.

Ik weet het, niet echt een oplossing, maar ik kan je helaas verder niet helpen. Wellicht in de HTC Vox thread?

Verwijderd

Topicstarter
Vodafone adverteerd er wel mee op de site dat je "echt onbeperkt" kunt internetten
Met één klik het hele internet op je mobiel met maximale snelheid (1800 Kbps).
En er staat ook op de site dat je youtube kunt gebruiken (wel via startpagina zie ik en ik probeer het rechstreeks, maar zegt neits over de rest van de sites)
Lijkt mij vreemd dat je dan dit soort elementaire dingen niet kunt, dan heb je ook vrij weinig aan dat "onbeperkte" internet.....

edit:
Op de site staat bij de FAQ bij de vraag of er een beperkte aantal sites is dit:
Nee, het is écht Internet op je mobiel. Je hebt met één klik toegang tot het hele internet: Google, Startpagina.nl, Hyves, You Tube enz...En het is ook nog eens supersnel: 1800 Kbps

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 10:05 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik dacht dat Vodafone een beperking op streaming had bij hun internet BloX, maar dat zou ik even nakijken als ik jou was...

Daarnaast kan je misschien in het HTC Vox (HTC S710 / SPV E650) topic aan andere mensen vragen of ze hier last van hebben. Ik denk dat er wel meer Vodafone klanten in het S710 topic rondlopen...

Of kijk in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 28-08-2007 10:07 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.