Sluiten topics waarin veel slecht gedrag voorkomt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Waarom worden topics zoals battlefield 2 gesloten omdat mensen zich niet aan regels houden? Ik vind het jammer dat topics niet gebruikt kunnen worden door mensen die graag willen deelnemen aan zo'n topic en zich wel aan de regels weten te houden. Ik zou eerder zeggen: waarschuw die gasten en bij geen gehoor bannen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 24-08-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Psssttt.. Dit hoort in Lieve Adjes ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
oeps kan deze verhuisd worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Aangezien Tweakers.net Moddereter Forum over moderatie door veelal gebruikers op de frontpage gaat verplaats ik dit topic naar Lieve Adjes :) .

Als korte reactie op je vraag: Er is maar een beperkte hoeveelheid moderatoren aanwezig, en die kunnen zich niet alleen maar met één topic bezighouden :) . Als een topic dan erg veel aandacht vraagt kan ik me voorstellen dat de moderatoren van een subforum besluiten liever hun aandacht aan andere topics te willen besteden.

edit:
Ik pas ook je titel een beetje aan :) .

[ Voor 4% gewijzigd door JHS op 24-08-2007 15:34 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:05

Standeman

Prutser 1e klasse

Het moet denk toch ook mogelijk zijn om misdragende users van verschillende topics / fora te bannen? Uiteraard is de hoeveelheid tijd dat de moderaters hebben ook niet oneindig, maar een heel topic sluiten waar nog een x aantal users plezier aan beleven vind ik ook zo cru.
(ligt er ook een beetje aan de vervelende / goede user verhouding)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
JHS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:33:
Aangezien Tweakers.net Moddereter Forum over moderatie door veelal gebruikers op de frontpage gaat verplaats ik dit topic naar Lieve Adjes :) .

Als korte reactie op je vraag: Er is maar een beperkte hoeveelheid moderatoren aanwezig, en die kunnen zich niet alleen maar met één topic bezighouden :) . Als een topic dan erg veel aandacht vraagt kan ik me voorstellen dat de moderatoren van een subforum besluiten liever hun aandacht aan andere topics te willen besteden.

edit:
Ik pas ook je titel een beetje aan :) .
Dank je wel voor de aanpassing. Ik snap het wel, maar vind het desondanks erg jammer. Op geenstijl zijn ze overgegaan op een systeem waar je posts kunt goedkeuren of afkeuren. (waarschijnlijk naar aanleiding van de vele klachten, uitzending van netwerk en de rechtszaken die terecht tegen ze zijn aangespannen). Op basis van deze reacties kunnen ze posts verwijderen of users bannen.

update:
Dit is inmiddels omgezet naar een uitroepteken waarop je kunt klikken. Betreffende post kan dan worden verwijderd of de user kan worden gebanned.

[ Voor 12% gewijzigd door Tasminos op 24-08-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Zo'n uitroepteken kennen wij ook, kijk maar naar het icoontje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif linksbovenin :) .
Standeman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:42:
Het moet denk toch ook mogelijk zijn om misdragende users van verschillende topics / fora te bannen? (...)
Natuurlijk is dat mogelijk, en dat gebeurt natuurlijk ook. Betergezegd, we hebben een hele FAQ waarin ons (ban)beleid wordt duidelijk gemaakt :) : Het algemeen beleid en De Banrichtlijnen. Zoiets kost, ook gezien ons beleid, echter wel gewoon tijd :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
JHS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:13:
Zo'n uitroepteken kennen wij ook, kijk maar naar het icoontje [afbeelding] linksbovenin :) .
Ik bedoel eerder zo'n handje naast de naam van een poster ipv linksboven een post
[...]
Natuurlijk is dat mogelijk, en dat gebeurt natuurlijk ook. Betergezegd, we hebben een hele FAQ waarin ons (ban)beleid wordt duidelijk gemaakt :) : Het algemeen beleid en De Banrichtlijnen. Zoiets kost, ook gezien ons beleid, echter wel gewoon tijd :) .
Snap ik ook wel. Maar waarom niet eerder users bannen ipv topic sluiten? Vooral voor een veelbezochte topic als die van bijvoorbeeld BF2. Nogmaals ik snap wel dat mods hier niet veel valt te verwijten :9~ :9~ ;) begrijp me niet verkeerd. Maar toch blijf ik het jammer vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Tasminos op 24-08-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:05

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou ook raar staan te kijken als het niet zou kunnen, ik heb er gelukkig geen ervaringen mee ;) Ik ga het echter wel even doorlezen.
Tijd is zeker een beperkende factor, komt uiteraard voornamelijk door het feit dat er met vrijwillegers gewerkt wordt.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1