Opel GT gewonnen! (voor één dagje)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:31
Om bij het begin te beginnen: een paar weken geleden lees ik van een actie van opel, waarbij je voor 10 uur de beschikking hebt over een Opel GT. Om hier kans op te maken, moet je meedoen aan een prijsvraag, waarbij je een zo leuk mogelijke route uit zet, waarbij je in 10 uur zo 'leuk' mogelijke locaties aan doet, waarbij hij vaak gezien wordt.

Nu werd ik afgelopen week gebeld, dat ik heb gewonnen en dat ik a.s. zaterdag mag gaan rijden.
De route die ik had ingestuurd stond niet vast, m.a.w. ik mag zelf nog aanpassingen maken.

Je krijgt een foto-/videocamera mee, waarmee je een verslag moet maken van de dag. Samen met 29 andere winnaars wordt dit online geplaatst en degene met het leukste verslag wint de auto voor 2 weken!

Anyway,

Ik had de volgende route:

Hotspot 1: Opel GT vertrekpunt - Hoofddorp
Hotspot 2: Rotterdam Centrum / Coolsingel - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 3: Erasmusbrug - Rotterdam
Hotspot 4: Rotterdam - de Kuip - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 5: Thuis - Capelle aan den IJssel (2900-2909)
Hotspot 6: Brouwersdam / Renesse Centrum - Renesse (4325)
Hotspot 7: Rosada Outlet - Roosendaal (4700-4708)
Hotspot 8: Baarle-Nassau Centrum - Baarle-Nassau (5110-5111)
Hotspot 9: Vrijthof - Maastricht
Hotspot 10: Drie landen punt - Valkenburg (630 0-6301)

Zoals je ziet, spectaculair is het niet :+ en zowieso gaan de volgende dingen veranderen:
Ik moet om 8:30 al in hoofddorp zijn, dan ben ik hooguit om 10u in Rotterdam Coolsingel. Zaterdagochtend om 10u over de coolsingel...... op dat moment zijn er minder mensen op de coolsingel dan bij een dries roelvink concert, dus die verplaats ik zowieso naar een ander moment op de dag.
Hotspot 9 en 10 vervallen waarschijnlijk ook, omdat ik (had ik geen rekening mee gehouden) de auto binnen de 10 uur ook weer teruggebracht moet hebben in hoofddorp. Dan ben ik alleen maar snelweg aan het rijden de laatste paar uur, wat het minst leuk is aan de auto denk ik.

Jullie nog soort van suggesties? Zowel voor de route als 'iets leuks' doen met het foto cq videoverslag? Eind van de dag moet de camera ingeleverd worden, dus leuk monteren of op de pc iets doen valt af.

Inmiddels ook een site gemaakt ervoor: http://opelgt.ofzo.com

[ Voor 1% gewijzigd door BaSsDruM op 24-08-2007 13:35 . Reden: site toegevoegd ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

En wanneer kan je die GT nou echt winnen?

Money for nothin' and your chicks for free

• BaSsDruM
DeeJee schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:01:
Nooit. Max. 2 weken...

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Heen en weer naar de Nordschleife en wat leuke shots onderweg + actiefoto's maken ? ;)

• BaSsDruM
Mag nederland niet verlaten, plus, wat wel een minpunt is: Er rijdt een tweede Opel GT van een reclamebureau achter je aan om je (ook) te filmen. En waarschijnlijk erop te letten dat je geen donuts maakt ofzo ;)

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Haha, en dan in een interview met dat reclamebureau gaan zeggen dat je het een kut auto vindt... Geniaal :+

edit: En trouwens, waarom mag je geen donut maken? Het is toch een sportauto? Dan moet je de auto ook zodanig gebruiken om een representatief beeld neer te zetten van de gemiddelde gebruiker van zo'n auto...

[ Voor 49% gewijzigd door RobertJ op 23-08-2007 12:13 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• djidee
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

Den Haag misschien in, Rotterdam in de havens een plekje zoeken? Bij Barendrecht/Zwijndrecht heb je de kijfhoek, enorm rangeerterrein, misschien dat daar wat plaatjes te maken zijn. Het westland (al vind ik die kassen helemaal niets)..
Oh, en dan speciaal voor mij als voorstander van de A4 Delft - Rotterdam, kun je hem daar niet op het zandtalud (ligt er al sinds '70) laten fotograveren met de titel, hier had ik op asfalt moeten staan...

En stukjes om te rijden, zie wel een leuk weggetjes van Alblasserdam via Oud Alblas naar Bleskensgraaf, lijkt op een dijkje met mooie bochtjes, kun je toch nog een beetje met de GT spelen O+

"Mekker, blaat"

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je zit gelukkig in het weekend (minder vrachtverkeer). Ik zou de A15 richting maasvlakte meepakken en hem na de kruising richting Oostvoorne helemaal open gooien :P. Beetje scheuren enz. in die bochten ook verderop op de industrieterreinen (wel uitkijken voor de politie die er soms rijdt). Wat betreft de coolsingel, idd later doen wanneer het drukker is. Trouwens zelfs om 10 uur zijn er als je het mij vraagt nog meer mensen op de coolsingel dan bij een gemiddeld dries roelvink concert :).
DeeJee schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:01:
offtopic
Wat is dit voor reactie? Iemand verteld enthousiast over een actie die hij gewonnen heeft en enige wat jij kan zeggen is dit? :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

BaSsDruM schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:08:
Mag nederland niet verlaten, plus, wat wel een minpunt is: Er rijdt een tweede Opel GT van een reclamebureau achter je aan om je (ook) te filmen. En waarschijnlijk erop te letten dat je geen donuts maakt ofzo ;)
En dan de hele tijd opletten dat je die niet kwijt raakt.

Ik had de auto dan al laten staan. :/

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Rosada is niet zo boeiend.

Leuke actie, zou het autotje ook weleens aan de tand wilen voelen :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

BaSsDruM schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:08:
En je moet je dus aan de maximum snelheid houden denk ik? :/

Dan is het niet zo gek dat je maar zo'n klein rondje doet in 10 uur. :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• BaSsDruM
Worldwide schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

En dan de hele tijd opletten dat je die niet kwijt raakt.

Ik had de auto dan al laten staan. :/
Volgens de mevrouw van het reclamebureau bepaal ik wat die auto achter me doet. Als ik wil dat hij stopt langs de kant van de weg om mij te filmen terwijl ik langsrij, moet hij dat doen. Als hij dus problemen heeft om mij niet kwijt te raken, is dat niet mijn probleem, maar de zijne ;)

• Vandread
temp00 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:29:
Je zit gelukkig in het weekend (minder vrachtverkeer). Ik zou de A15 richting maasvlakte meepakken en hem na de kruising richting Oostvoorne helemaal open gooien :P. Beetje scheuren enz. in die bochten ook verderop op de industrieterreinen (wel uitkijken voor de politie die er soms rijdt).
Heuj dat wilde ik ook net gaan typen....
Tegenover het crossveld is een GROOT asfalt veld waar je kan doen wat je wilt en met een reclamebureau en camera's erbij gaat de politie vast niet te moeilijk doen :)

• BaSsDruM
Ik weet inmiddels dat er die dag een zwarte en gele GT is. Ik ga zelf in de gele rijden, omdat die op de foto er denk ik wat beter uit komt.

Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Opel 'iets' kan met het filmpje wat ik maak. Wat me wel een leuk idee lijkt: die gast in die tweede auto stapt uit, laat mijn bijrijder in de tweede auto rijden. Parkeerplaats, hij staat ergens met camera klaar:
Vervolgens komen de twee GT's 'slalommend' vanuit de verte op de camera af. Dus eerst zwart links, geel rechts; de ene een autolengte voor de ander. Vervolgens gaat de zwarte naar rechts, en de gele naar links. En zo een paar keer.

Misschien is er geen klap aan, maar zulk soort beelden zijn wel leuk dacht ik. Ook camera erg laag in de berm, en vervolgens langsrijden terwijl de camera je volgt. Stunten bij de maasvlakte (erg hard rijden) lijkt me nou niet echt zo'n succes. Niet voor de wedstrijd(beelden) en niet voor mijn rijbewijs. Het valt natuurlijk erg op, 2 van zulke auto's vlak achter elkaar.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien moet je hem in de prak rijden, dat geeft ook wel leuke beelden :+

Nee j/k, gaaf dat je er in mag rijden. Ik had dat mailtje ook gekregen, maar heb er verder niks meegedaan. Mooi dat jij 't gewonnen hebt :Y)
Maak er een leuke dag van, en uiteraard willen we pics zien tzt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• BaSsDruM
En als er t.z.t. gestemd moet worden op het leukste verslag, vertrouw ik weer op jullie :P

• Vandread
Ben niet boven de snelheidslimit gekomen hor op het asfalt, beetje liftoff oversteer proberen met het GTI'tje (en het dan gewoon niet laten lukken :')
Misschien iets "james bond" achtigs ervan maken.... desnoods een parodie ofzo :P

• BaSsDruM
Mja, maar stel dat mijn filmpje op de frontpage van de opel site komt ofzo als ik win, dan moet het niet de bedoeling zijn dat ik me rot schaam over mijn acteerwerk ofzo ;)

Ik heb trouwens een mini blog/site gemaakt over a.s. zaterdag:
http://opelgt.ofzo.com

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb zelf in 'n Opel GT gereden, maar vind 't eigenlijk maar 'n baggerkarretje 8)7
Binnenkant is zo klein als 'n scootacar en de buitenkant is ultrastrak _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://graphics8.nytimes.com/images/2006/08/18/automobiles/20microslide_scootacar650.jpg
(Is wel leuk 'n collega waarvan der zoon bij TopGear NL werkt)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BaSsDruM
Och, ik heb vorig jaar een dag in een Lotus Elise gereden, en mijn vriendin heeft een smart, dus ik ben wel wat gewend hoor.... Die lotus was echt te klein voor mij (1.92m), ik zat met mn knie klem tussen stuur en versnellingspook, maar mij hoorde je niet klagen hoor :)

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:39

unclero

MB EQA ftw \o/

1 dagje winnen? Heet dat niet gewoon een proefritje? 8)7

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• BaSsDruM
Ik maak nooit proefritjes van 10 uur door heel nederland, ik weet niet hoe het met jou zit?!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

CLB schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:25:
Heb zelf in 'n Opel GT gereden, maar vind 't eigenlijk maar 'n baggerkarretje 8)7
Binnenkant is zo klein als 'n scootacar en de buitenkant is ultrastrak _/-\o_

[afbeelding]
(Is wel leuk 'n collega waarvan der zoon bij TopGear NL werkt)
Jammer dat dat geen GT is. De vorige GT was dit http://www.opel6070club.com/oulu03/gt70_ulko2.jpg

n54 power!

• unclero
  • Laatst online: 17-09 22:39

unclero

MB EQA ftw \o/

BaSsDruM schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:37:
Ik maak nooit proefritjes van 10 uur door heel nederland, ik weet niet hoe het met jou zit?!
Ik heb een keer 3 dagen een Renault Laguna voor de deur gehad, als proefritje ;).

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• BaSsDruM
Ik denk dat hij dat wel door had hoor, hij had het over de binnenkant, die net zo ruim was als een scootacar :P

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

dankje ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ik krijg er steeds meer zin in morgen! ik heb nog wat leuks geregeld: Een meeting met een oud type Opel GT, en niet zomaar één! Meer info op mijn speciaal gemaakte Opel GT site :+ ( http://opelgt.ofzo.com )

Morgen 8:30 t/m 18:30 binnen blijven allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Nou, het was super! Weer was gisteren natuurlijk top, auto reed lekker, de 'begeleidster' was super aardig. Al met al een erg leuke dag, nu even door meer dan 300 foto's spitten om de leukste door te sturen! Langer verslag komt later, en komt ook op http://opelgt.ofzo.com !

Enige nadeel (in vond het eigenlijk een voordeel) is dat het eigenlijk niet haalbaar (en leuk) was om alle tien de hotspots langs te gaan. t/m hotspot 5 (renesse) zijn we gegaan, daarna was de dag alweer voorbij.... Nog een reden om mij die auto voor twee weken te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

BaSsDruM schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:23:
ik heb nog wat leuks geregeld: Een meeting met een oud type Opel GT, en niet zomaar één!
Is dat nog gelukt? :)
Lijkt me wel iets wat je kans op de 2 weken wel verhoogt ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
alt-92 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:25:
[...]

Is dat nog gelukt? :)
Lijkt me wel iets wat je kans op de 2 weken wel verhoogt ;)
Ja, dat is nog gelukt, hoewel dat wel één van de vertragingen opleverde: de persoon van de auto zou vanaf 10u heel de dag aanwezig zijn. Om 11u kwam ik daar: niemand. Bellen naar z'n mobiel: niet opnemen. Gelukkig is er nog een mouw aan gepast (zakenpartner van 'm kwam speciaal voor me langs met de sleutel zodat we, na het opzij duwen van een ferrari, de auto naar buiten konden duwen (accu was leeg) voor de foto's. Foto's waren klaar, auto's weer naar binnen geduwd, kwam die man aan waar ik mee afgesproken had "Zal ik 'm even naar buiten halen?" 8)7

Verder was m'n route richting zeeland natuurlijk, via de N57. Er was 1 of ander groot evenement in Hellevoetsluis waardoor er megalange files stonden op die weg, waardoor ik via allerlei binnendoor weggetjes er veel langer over gedaan heb. Maar zoals ik al zei, dit was niet vervelend, alleen hoop ik niet dat mijn kansen op de winst door het niet afronden van al m'n hotspots daardoor verkeken zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:46
BaSsDruM schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:18:
Nou, het was super! Weer was gisteren natuurlijk top, auto reed lekker, de 'begeleidster' was super aardig. Al met al een erg leuke dag, nu even door meer dan 300 foto's spitten om de leukste door te sturen! Langer verslag komt later, en komt ook op http://opelgt.ofzo.com !

Enige nadeel (in vond het eigenlijk een voordeel) is dat het eigenlijk niet haalbaar (en leuk) was om alle tien de hotspots langs te gaan. t/m hotspot 5 (renesse) zijn we gegaan, daarna was de dag alweer voorbij.... Nog een reden om mij die auto voor twee weken te geven ;)
Je site laad niet...: De webpagina kan niet worden weergegeven

Doe eens fixen, ben benieuwd naar de foto's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
hier doet ie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Grappige auto, alleen jammer dat Opel niet heeft nagedacht en mee is gegaan met de retro rage die momenteel aan de gang is.
Doe mij dus maar de good old 69 GT.
Mijn maat/collega heeft er 1 en die is te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ja klopt, zeker toen we die fotosessie hadden met die oude GT, was het duidelijk dat echt niets van de auto leek op het oude model. Ja, de wielen waren ook rond ;) Aan de andere kant, ik vind het wel een mooi model (de nieuwe) snap alleen niet waarom ze 'm ook GT hebben genoemd. Plus dat hij eruit ziet als een heftig sportwagentje, hij toch meer is om een beetje te cruisen, en niet mee te racen/sporten. Vering is gewoon te soft, hij is niet laag genoeg, stoelen zijn te zacht. Je zou toch verwachten dat ze die kant op wilden als je er 265 pk vermogen in gooit. Nu moet hij meer concurreren met een Audi TT, Mazda MX-5, BMW Z4. Hoewel ik 'm meer in de hoek van de Lotus Elise en Opel Speedster had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

Leuke auto :) Heb er een proefritje in gemaakt maar het viel me eigenlijk een beetje tegen. Hij is vrij normaal geveerd, heeft voor je gevoel niet eens zo heel veel power. En waarom maakt Opel in deze tijd in vredesnaam een auto met 265PK en een 5(!) bak ?!?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

FastBunny schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:16:
Leuke auto :) Heb er een proefritje in gemaakt maar het viel me eigenlijk een beetje tegen. Hij is vrij normaal geveerd, heeft voor je gevoel niet eens zo heel veel power. En waarom maakt Opel in deze tijd in vredesnaam een auto met 265PK en een 5(!) bak ?!?
Opel heeft er weinig over te zeggen gehad, product is grotendeels in de USA geproduceerd. Saturn Sky en Pontiac Solice zijn de tweelingzusjes van de GT.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Wom schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

Opel heeft er weinig over te zeggen gehad, product is grotendeels in de USA geproduceerd. Saturn Sky en Pontiac Solice zijn de tweelingzusjes van de GT.
Klopt, dat verklaard ook de wat vage vering, veel pk's waar je weinig van merkt en de 5 bak (valt me mee dat het geen automaat is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Update: ze kunnen geen dot net applicaties bouwen daar ;) Bij het uploaden van mijn foto's en verhaal krijg ik keiharde errors terug:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Gelukkig heb ik mijn eigen opel gt site nog waar ik mijn verhaal kwijt kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
BaSsDruM schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:13:
Nu moet hij meer concurreren met een Audi TT, Mazda MX-5, BMW Z4.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Nissan 350Z, Honda S2000. Zo kan je nog wel een tijdje door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ik ben benieuwd of nog andere mensen hier van het forum 'm voor 1 dag mochten 'lenen', aangezien er 30 prijswinnaars waren? Het plaatsen van de foto's op de site van Opel is een soap op zich aan het worden trouwens, ik hoop dat iemand van Opel mijn site eens leest ;)

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:21
Ik reed vanmiddag naar huis over de ringweg van Eindhoven. Het was nogal druk en op een gegeven moment zag ik waarom. Er was zo te zien een rijtje auto's op elkaar gebotst. Vooraan zag ik twee opel gt's staan, een gele en een zwarte, met reclame op de zijkant. Kon het niet goed zien maar ze leken niet beschadigd. Moest wel meteen aan dit topic denken maar zie nu dat topicstarter hem al gehad heeft. Wellicht een andere prijswinnaar geweest dan :P

[ Voor 7% gewijzigd door decipherer op 14-09-2007 00:05 ]

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee dat was de TS nog. Hij wilde de Opel niet terug geven en de volgauto zat tot vanmiddag nog steeds achter hem aan :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Om even een oud topic een schop te geven:

Er is (nog steeds!) geen winnaar gekozen, mijn rij ervaring staat wel op de opel actie site, maar ze schijnen problemen te hebben met de filmpjes online te zetten van de deelnemers. Ik heb de tip gegeven ze maar op youtube te plaatsen en dan maar te linken. Ben benieuwd of ze m'n raad opvolgen en eindelijk eens opschieten met een winnaar te kiezen!

Ben benieuwd of deze actie niet een stille dood sterft, zodat Opel niemand die auto 2 weken hoeft te geven!

Oh ja, als je mijn roadbook wil lezen op de Opel site, linkje staat op mijn speciale Opel GT site (http://opelgt.ofzo.com)

[ Voor 11% gewijzigd door BaSsDruM op 25-10-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Na vijf keer je site al te hebben genoemd kun je beter direct doorlinken naar die opel-site (jouw site is zo traag als dikke stront door een trechter):
http://www.poweredbybanan...07-43d1-b095-790aea5945ac

Voor alle testimonals:
http://www.poweredbybanan...ation02/Testimonials.aspx

[ Voor 62% gewijzigd door sopsop op 29-10-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt dat ik moet winnen omdat ik denk dat ik een mooie route heb zamen gesteld
Vindt :(

In ieder geval moet je Koen hebben: http://www.poweredbybanan...07-43d1-b095-790aea5945ac

edit:
@ hierboven dus, ik was weer te laat :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Het duurde effe (voorzichtig uitgedrukt) maar ik kreeg gisteren eindelijk het verlossende telefoontje: ik ben de winnaar van de wedstrijd/aktie!
Ik mag 'm dus voor twee weken 'lenen', en ik hoef niet nu in de vrieskou in een cabrio te rijden, maar ik mag een datum prikken tussen nu en juni 2008.

Komende weken (begin januari geloof ik) komt er een 'spannende ontknoping' op opel.nl waar ze elke week winnaars bekend gaan maken, van nummer 3 naar nummer 1. Nummer twee en drie krijgen een miniatuurtje.

Tot zover mijn spannende opel avontuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gefeliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 22:42
En krijg jij naast 2 weken die auto ook nog een miniatuurtje? Of moet je het doen met een leuke herinnering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Zo, eindelijk is het zover:
Volgende week vrijdag kan ik de Opel GT ophalen bij Opel Nederland, om er twee weken lang mee te rijden. Hopelijk wordt het nog een beetje mooi weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Gaaf, Gefeliciteerd met je "overwinning"

have fun

Alleen jammer dat het de nieuwe GT is ik vind de klassieke stukke mooier!

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ik moet er toch wel een beetje om lachen, 2 weken lang tof doen omdat je in de Opel van een ander mag rijden. Beetje kansloos IMHO.

En serieus, daar ga je toch geen hele site aan wijden ? Kom op, je hebt vast iets beters te doen. Geld verdienen voor een andere auto bijvoorbeeld.

[ Voor 36% gewijzigd door mcdronkz op 30-05-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
mcdronkz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:47:
Ik moet er toch wel een beetje om lachen, 2 weken lang tof doen omdat je in de Opel van een ander mag rijden. Beetje kansloos IMHO.

En serieus, daar ga je toch geen hele site aan wijden ? Kom op, je hebt vast iets beters te doen. Geld verdienen voor een andere auto bijvoorbeeld.
Och, noem het hoe je wil, maar hou het wel een beetje netjes wil je.... Ik zie dat je 11 jaar jonger bent dan mij, misschien komt verstand met de jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
BaSsDruM schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Och, noem het hoe je wil, maar hou het wel een beetje netjes wil je.... Ik zie dat je 11 jaar jonger bent dan mij, misschien komt verstand met de jaren :P
Wellicht, maar ik heb m'n droomauto al gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:21

paQ

En daar wijd je dan een hele icoon aan?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ach man, amuseer je er 2 weken mee. Hopelijk is het inderdaad wat goed weer zodat je lekker wat kan toeren.

Ga je ook enkele rondjes op de ring draaien of mag dat niet?

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
paQ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:56:
En daar wijd je dan een hele icoon aan?
Nee, het lijkt alleen maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:25

911GT2

en blazen maar!

Gewoon af trappen die handel. Ik heb er wel eens mee gereden. Ik vond het lachen, maar eerlijk gezegd, 't blijft wel een opel >:)

Haha nee hoor geniet er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

mcdronkz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:47:

:/
Had jij ook niets beters te doen? Doet hij al die moeite voor zo'n site, ga jij nog eens 2 minuten van je leven verspillen op een reactie van lik-me-vestje.
:|

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 12:26

Steffie

Opaque

Modbreak:Bij deze een verzoek om ontopic te reageren. Ook komen denigrerende opmerkingen de sfeer niet ten goede. Wanneer je hier alleen komt om zulke opmerkingen te plaatsen, dan kan je beter niet reageren in dit topic.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Ik mis wel een beetje de pics in dit topic :)

Toch een leuk karretje. Geen gekke prestaties met een 2.0. Heeft een snellere acceleratie (0-100) dan b.v. een Audi TT 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Noork schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:13:
Ik mis wel een beetje de pics in dit topic :)

Toch een leuk karretje. Geen gekke prestaties met een 2.0. Heeft een snellere acceleratie (0-100) dan b.v. een Audi TT 3.2.
Foto's staan in een apart topic :P :
[testcase] Opel GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
cono patrick, die auto is viieess
of was ie al langsgeweest?

Altijd grappig om een dagje rond te rijden in een leuke auto. Opel GT is toch wel een eye catcher, niet echt mijn ding, opel, maar t is toch wel echt een leuke auto!

Dat is wel echt weak, dat er een 2e Opel GT van het reclame bureau achter je aan rijdt.. Ik bedoel, moet je eigenlijk geld voor gehad hebben, voor je acteer talenten 8)
Hoeveel mm profiel had je eraf geburnd trouwens?

[ Voor 32% gewijzigd door Heuving op 31-05-2008 02:14 ]

Pagina: 1