Om bij het begin te beginnen: een paar weken geleden lees ik van een actie van opel, waarbij je voor 10 uur de beschikking hebt over een Opel GT. Om hier kans op te maken, moet je meedoen aan een prijsvraag, waarbij je een zo leuk mogelijke route uit zet, waarbij je in 10 uur zo 'leuk' mogelijke locaties aan doet, waarbij hij vaak gezien wordt.
Nu werd ik afgelopen week gebeld, dat ik heb gewonnen en dat ik a.s. zaterdag mag gaan rijden.
De route die ik had ingestuurd stond niet vast, m.a.w. ik mag zelf nog aanpassingen maken.
Je krijgt een foto-/videocamera mee, waarmee je een verslag moet maken van de dag. Samen met 29 andere winnaars wordt dit online geplaatst en degene met het leukste verslag wint de auto voor 2 weken!
Anyway,
Ik had de volgende route:
Hotspot 1: Opel GT vertrekpunt - Hoofddorp
Hotspot 2: Rotterdam Centrum / Coolsingel - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 3: Erasmusbrug - Rotterdam
Hotspot 4: Rotterdam - de Kuip - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 5: Thuis - Capelle aan den IJssel (2900-2909)
Hotspot 6: Brouwersdam / Renesse Centrum - Renesse (4325)
Hotspot 7: Rosada Outlet - Roosendaal (4700-4708)
Hotspot 8: Baarle-Nassau Centrum - Baarle-Nassau (5110-5111)
Hotspot 9: Vrijthof - Maastricht
Hotspot 10: Drie landen punt - Valkenburg (630 0-6301)
Zoals je ziet, spectaculair is het niet
en zowieso gaan de volgende dingen veranderen:
Ik moet om 8:30 al in hoofddorp zijn, dan ben ik hooguit om 10u in Rotterdam Coolsingel. Zaterdagochtend om 10u over de coolsingel...... op dat moment zijn er minder mensen op de coolsingel dan bij een dries roelvink concert, dus die verplaats ik zowieso naar een ander moment op de dag.
Hotspot 9 en 10 vervallen waarschijnlijk ook, omdat ik (had ik geen rekening mee gehouden) de auto binnen de 10 uur ook weer teruggebracht moet hebben in hoofddorp. Dan ben ik alleen maar snelweg aan het rijden de laatste paar uur, wat het minst leuk is aan de auto denk ik.
Jullie nog soort van suggesties? Zowel voor de route als 'iets leuks' doen met het foto cq videoverslag? Eind van de dag moet de camera ingeleverd worden, dus leuk monteren of op de pc iets doen valt af.
Inmiddels ook een site gemaakt ervoor: http://opelgt.ofzo.com
Nu werd ik afgelopen week gebeld, dat ik heb gewonnen en dat ik a.s. zaterdag mag gaan rijden.
De route die ik had ingestuurd stond niet vast, m.a.w. ik mag zelf nog aanpassingen maken.
Je krijgt een foto-/videocamera mee, waarmee je een verslag moet maken van de dag. Samen met 29 andere winnaars wordt dit online geplaatst en degene met het leukste verslag wint de auto voor 2 weken!
Anyway,
Ik had de volgende route:
Hotspot 1: Opel GT vertrekpunt - Hoofddorp
Hotspot 2: Rotterdam Centrum / Coolsingel - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 3: Erasmusbrug - Rotterdam
Hotspot 4: Rotterdam - de Kuip - Rotterdam (3000-3099)
Hotspot 5: Thuis - Capelle aan den IJssel (2900-2909)
Hotspot 6: Brouwersdam / Renesse Centrum - Renesse (4325)
Hotspot 7: Rosada Outlet - Roosendaal (4700-4708)
Hotspot 8: Baarle-Nassau Centrum - Baarle-Nassau (5110-5111)
Hotspot 9: Vrijthof - Maastricht
Hotspot 10: Drie landen punt - Valkenburg (630 0-6301)
Zoals je ziet, spectaculair is het niet
Ik moet om 8:30 al in hoofddorp zijn, dan ben ik hooguit om 10u in Rotterdam Coolsingel. Zaterdagochtend om 10u over de coolsingel...... op dat moment zijn er minder mensen op de coolsingel dan bij een dries roelvink concert, dus die verplaats ik zowieso naar een ander moment op de dag.
Hotspot 9 en 10 vervallen waarschijnlijk ook, omdat ik (had ik geen rekening mee gehouden) de auto binnen de 10 uur ook weer teruggebracht moet hebben in hoofddorp. Dan ben ik alleen maar snelweg aan het rijden de laatste paar uur, wat het minst leuk is aan de auto denk ik.
Jullie nog soort van suggesties? Zowel voor de route als 'iets leuks' doen met het foto cq videoverslag? Eind van de dag moet de camera ingeleverd worden, dus leuk monteren of op de pc iets doen valt af.
Inmiddels ook een site gemaakt ervoor: http://opelgt.ofzo.com
[ Voor 1% gewijzigd door BaSsDruM op 24-08-2007 13:35 . Reden: site toegevoegd ]