Toon posts:

Asus of XFX

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb 362 euro gespaart dus word het tijd voor een nieuwe kaart.
ik wil 1 van deze 2:

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=JBXXGA

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=JBXVGA

Mijn vraagjes zijn:

Welke is de beste ?
Wat zal beter werken met een asus P5B moederbord ?
Gaat die cooler op de kaart omhoog of naar beneden ? (onder is men pci slot namelijk vrij maar als die cooler naar boven gaat kan ie tegen me moederbord cooler aankomen)

Ik koop niet elke dag zn kaart daarom deze vraagjes bedankt alvast

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 19:39 ]

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 23:40
Deze kaartjes zijn allebei exact even snel, echter krijg je bij Asus meer leuke dingetjes zoals 3DMark06 en Ghost Recon. De compatibiliteit met je moederbord maakt ook niet uit, aangezien de kaarten per merk alleen maar van koeler verschillen (Sticker, heel soms koelblok).

Zoals je kunt zien zijn deze kaarten qua specificaties (GPU Kloksnelheid/RAM Kloksnelheid/ etc. etc.) allebei hetzelfde. De koeler gaat 'naar beneden'. Oftewel, hij zal een slot bezetten ONDER de videokaart. (Het is ook slim om daaronder nog een slot vrij te hebben vanwege de koeling)

Voor de rest een hele gave kaart die je systeem een enorme boost zal geven. Welke kaart je ook hebt! <7***. ;)

PHILIPS Motional Feedback 544

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bij de 8800GTS serie is er nog geen enkelke fabrikant die zijn eigen coolblok heeft.

Gewoon voor de goedkoopste gaan, de extra's van de ASUS rechtvaardigen de prijs niet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
zou idd ook voor de xfx gaan...tenzij je ghost recon toch wel gaat kopen maar dat moet je natuurlijk zelf weten...

voor de rest zijn ze ongeveer hetzelfde (hoewel ik de xfx cooler gaver vind:P)

Verwijderd

Topicstarter
mooi dan ga ik die XFX morgen maar kopen :)
men systeem is nog niet zo gek oud (p5b,2gb ddr2-800mhz,250gb hd,E6400) maarja die oude 7600gt kaart hoort er niet in thuis dus bedankt voor de antwoorden weet nu waar ik echt voor moet gaan !

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 23:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:25:
mooi dan ga ik die XFX morgen maar kopen :)
men systeem is nog niet zo gek oud (p5b,2gb ddr2-800mhz,250gb hd,E6400) maarja die oude 7600gt kaart hoort er niet in thuis dus bedankt voor de antwoorden weet nu waar ik echt voor moet gaan !
Mooi systeem hoor :) . Als je slim bent klok je die 6400 nog eventjes lekker over tot 3 of meer Ghz. Dan haal je serieus meer uit je videokaart :) . Om je een voorbeeld te geven.

Mijn E6600 @ stock + 8800GTX @ stock : ongeveer 138.000 aquamarks.
Mijn E6600 @ 3ghz + 8800GTX @ stock: ongeveer 170.000 aquarmarks.

Je CPU word dus de bottleneck :)

Welke voeding heb je trouwens? Dat is ook wel best belangrijk om te weten, aangezien een 8800-serie videokaart niet echt zo zuinig is :P

PHILIPS Motional Feedback 544

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Kom op. Dit kun je echt zelf vinden. Waar de koeler zich gaat bevinden is prima te vinden, welke beter gaat werken zou geen drol uit moeten maken of het moet een echte baggerkaart met een vreemde tik zijn en verder:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.