Toon posts:

931BW vs 940BW

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een 19 inch wide gaming monitor... ik twijfel nu nog tussen de 931BW en de 940BW.. het prijsverschil maakt niks uit. Zit er veel verschil in kwaliteit tussen deze 2 monitoren?

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-07 14:07
Google! Reviews!

Als je niets toe te voegen hebt, post dan ook niets...

[ Voor 67% gewijzigd door Pollewob op 22-08-2007 14:22 ]

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

De 931BW is de nieuwere versie van de 940BW. Heeft hoger contrast, betere inkijkhoek,...

[ Voor 23% gewijzigd door mieJas op 22-08-2007 13:55 ]

Yes, but no.

Verwijderd

/me neemt een grote voorhamer en haalt uit naar Zsub.
Het geniale user reviewsysteem van tweakers.net is niet goed genoeg ofzo?

940BW VS 931BW

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 13:58 ]

Verwijderd

940BW zal echter wel goedkoper te krijgen zijn (promotie, stockverkoop, ...) en is een meer dan degelijk scherm. Heb het zelf en heb helemaal niet te klagen. Onlangs nog zien staan voor 180 euro ergens, en voor die prijs haal je echt een geweldig schermpje in huis.

Breedbeeld, niet te veel pixels (zodat dotpitch niet te klein wordt, voor de xp gebruikers onder ons, en zodat games niet te zwaar worden) In hoogte te verstellen (!) mooi zilver met zwart.

Alleen als je rechtstaat achter je bureau en je kijkt er van bovenaf op dan ziet het er inderdaad wel heel vreemd uit. (contrast weg, kleuren fucked) maar goed, heb ik geen last van, je zit er altijd gewoon achter en vanuit dat standpunt is het echt super crisp. (blabla 6 bit kleuren ja, heb ik geen probleem mee, merk er toch niets van voor wat ik doe)

aanrader

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Kijk daar even, dit soort topics zijn niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.