Toon posts:

[XP] hoe kan je processen def. uit het geheugen halen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met tune up utilities kom ik niet bij de processen die steeds worden gestart (alleen bij programma's) en met process explorer lukt t me niet de processen definitief kan verwijderen,

Heeft iemand een manier om processen bij taakbeheer definitief te verwijderen dat ze ook niet bij opstarten terugkomen?

Muchas Gracias :) ,
Laurens.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Start -> Uitvoeren -> MSConfig en dan het tabje "Opstarten"

of:

Start -> Uitvoeren -> services.msc en dan wat services op disabled gooien.
Hier valt wel wat eer te behalen. Een aantal services staan standaard aan maar heb je (meestal) niet nodig.

Houdoe

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 22:48
Welk os? Win xp?

Met msconfig (start->run...) kom je al een eind. En je kan ook de services uitschakelen van de processen die je niet meer wilt laten lopen.

Verwijderd

Welke processen?
Sommige moet je via de registry uit de startup kunnen halen, maar weet niet precies welke jij wilt verwijderen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier zijn best wel veel oplossingen voor te vinden. GoT is een forum voor gevorderde computergebruikers, en we verwachten dat je zelf voorafgaand aan het openen van een topic al het een en ander hebt geprobeerd, en op het internet hebt rondgezocht. Zie daarover Het algemeen beleid, welkom op het forum :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de tips!
msconfig werkt niet meer bij mij (XP), een trojan die me parten heeft gespeelt schat ik in..
Bedankt voor die link naar autorun, heb ik echt veel aan.
oh en bedankt sanfranjake, eerste keer op t tweakers forum, bevalt me goed.

Groeten,
Laurens. :Z
Pagina: 1