Toon posts:

pc upgraden om weer soepel te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een pentium 2.8Ghz, ati radeon 9600pro(128mb) en 512MB geheugen.
Ik zit er over te denken om mn pc wat te upgraden om de nieuwste spellen weer soepel te kunnen spelen.
Mijn processor kan ik overklokken tot 3.0Ghz, en ik wil 2GB geheugen kopen. en waarschijnlijk de ati x1950GT (256MB)videokaart. Ik denk dat ik dan weer redelijk goed een spel kan spelen.
Of kan ik beter een duurdere(512mb soms?) videokaart kopen? Ikzelf denk van niet omdat mn processor dan de bottleneck zal zijn.
Of heb ik eigenlijk ook een nieuwe processor nodig??(zit niet in het budget denk ik; €200,-)

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-05 18:34

Mojo

The Power Within

Je zal het verst komen met wat meer geheugen en een betere videokaart. Let op dat je DDR koopt als je DDR sloten hebt (en dus geen DDR2). Daarnaast zal je ook een AGP Grafische kaart nodig hebben.

Dit soort vragen zijn sowieso niet de bedoeling op GoT. Dit is allemaal wel te vinden met de search en op google. Lees wat reviews en je bent een stuk verder.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-04 11:04
Je kunt deze vraag natuurlijk altijd in dit topic plaatsen. Dat topic is hiervoor gemaakt en daar zul je vast geholpen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Flipjack op 21-08-2007 23:58 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Dit soort topic is niet echt de bedoeling op Tweakers, van een Tweaker verwachten we dat hij zelf in staat is om guides te zoeken en te vinden, dan ervaringen en reviews te lezen en tenslotte gewoon zelf te kiezen. Dat gezegd, als je hier eens gaat lezen vind je genoeg suggesties.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.