Als je het echt niet meer zit zitten neem je toch gewoon een W...
Maar waar wil je hem voor gaan gebruiken
It's never easy.....
alleen vraag ik me dus min of meer af of er meer aansluitingen zitten op de platinum...
ik wil gewoon een lekker uitgebreide geluidskaart...:9~
Jag
It's never easy.....
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
als ik het goed begrijp zitten er op beide kaarten precies dezelfde aansluitingen en deze zijn beide verguld...
Maar heeft die bracket nu extra aansluitingen die je dus op de SB Live! 5.1 niet hebt?
Mijn SB Live! Platinum heeft op de bracket:
- SPDIF in en out
- Optical in en out
- Midi in en out
- Mic in + inputregelaar
- Headphones + volumeregelaar
- Aux in 2 L + R
Het is simpel: kun je het geld missen/heb je het geld ervoor over: koop de Platinum. Zoniet: koop de gewone Live!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Komt de platinum dan standaard met remote? Op de Creative site staat het wat onduidelijk alsof hij appart te bestellen is als accessoire of zoiets. Zo'n remote lijkt me in iedergeval wel stoer (als hij er bij geleverd wordt) alleen dan vraag ik me ook af wat je er mee kan doen want ik heb nu de Altec Lansing ATP5 (een 4.1 systeem) waar ook het nodige op te regelen is. Als ik daar bas op z'n laagst zet zit m'n vuilnisbak al te trillen als de hel... Dus graag wat info over die remote (+ foto als het kanOp zaterdag 10 februari 2001 20:00 schreef hirogene het volgende:
Het verschil met de platinum is alleen de bracket en de remote.
Eeuhm dit topic is al meer dan een jaar oudOp zondag 28 juli 2002 14:44 schreef Smooshieus het volgende:
[..]
Komt de platinum dan standaard met remote? Op de Creative site staat het wat onduidelijk alsof hij appart te bestellen is als accessoire of zoiets. Zo'n remote lijkt me in iedergeval wel stoer (als hij er bij geleverd wordt) alleen dan vraag ik me ook af wat je er mee kan doen want ik heb nu de Altec Lansing ATP5 (een 4.1 systeem) waar ook het nodige op te regelen is. Als ik daar bas op z'n laagst zet zit m'n vuilnisbak al te trillen als de hel... Dus graag wat info over die remote (+ foto als het kan)
Welkom op GoT trouwens
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ik zou het even melden in schop een modje, dan sluiten ze hem wel voor je.Op zondag 28 juli 2002 14:50 schreef Smooshieus het volgende:
poepoe, ik ben wel de stoffige ouwe topics aan het doorspitten zeg...
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
dat mag ook
[topic=558632/1/999]
daar verder dan maar
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()