Welke comp speakers zal ik reviewen?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:00
Ik heb aan Daniel verteld dat ik de reviews die pc hardware reviewers maken van pc speakers vaak erg slecht vind. Hij stelde voor dat ik het maar eens zou proberen dan. Ik wil de review als volgt doen:

Ik was van plan wat metingen te doen: frequentie response, max spl's in verschillende situaties en vermogens metingen.
En ik wou een luistertest doen op drie gebieden: games, DVDs en muziek. Waarbij ik mijn eigen HiFi als referentie gebruik.

Alleen welke speakers vinden jullie dat ik moet reviewen? Ik dacht zelf aan zoiets als de CL DTT3500 omdat die veel in de aandacht staan.

Jag

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:56

JT

VETAK y0

Je mag de mijnes wel reviewen :
Yamaha YST MS 50
Die neem ik dan wel mee naar die mini meeting.
Dan zal jij ondervinden dat mijn yammie er VEEL dbtjes weet uit te persen >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Veel dB en zuivere dB zijn 2 dingen :)

• JT

JT

VETAK y0

Die 2 weet mij setje heel goed te combineren, das juist het brute eraan.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Kenx
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Een labtec zou ook leuk zijn, die zijn ook bekend.

En als het kan, de subwoofer en satellieten apart meten zou ook leuk zijn.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Jag
Veel dB en zuivere dB zijn 2 dingen
Ik doe ook niet alleen maar metingen, ik doe ook een luistertest, die is natuurlijk het belangrijkste.
Maar specs spreken aan, en het is ook bedoeld om te laten zien dat het ook goed kan. Want het niveau van de gemiddelde comp speaker specs is bijzonder laag, net zoals de rest van de review.

Jag

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik ben het helemaal met je eens, Jag!
Die reviews slaan nergens op.
Het geluid is zo goed, je zou het zelfs in de huiskamer kunnen gebruiken voor je stereo!
Yeah, my ass...

• Jag
Wat je moet doen is twee van die sattalietjes eens op de B aan je amp hangen, en dan switchen van a naar b. Moet je kijken hoe snel je van ellende die dingen uit het raam mikt :). Maar dat is niet zo gek, gezien de prijs ervan. En bovendien zijn ze natuurlijk niet full range bedoeld.
En dan zal ik eens die sub bovenop mijn Yamaha YST-SW300 zetten, of nog beter, bovenop mijn EAW :P. Dat worden leuke foto's :).
Maar ik gebruik wel eens waar dure appartuur als referentie, neemt niet weg dat je dan nog wel een eerlijk oordeel kan geven over die set. Het beste zou zijn om twee sets te vergelijken. Misschien een CL set Vs een Altec set, of Bosten ,of één van de vele anderen. Iemand een idee voor een leuke vergelijking die jullie gereviewed willen zien?

Jag

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik wil onderhand wel eens weten of die Cambridge Soundworks speakers nou wel of niet goed zijn. Ik heb zelf de DTT2500, maar ik las laatst in een review dat niet de speakers, maar de voeding brak zijn/is. Kun je dat op de een of andere manier checken? Door een (NOG) lompere voeding aan te sluiten?

Verder de labtecjes ja, die worden altijd aangeprezen hier geloof ik (als PC speakers tenminste)... En doe er ook eens een setje 600W PMPO speakers bij, gewoon om al die 5x100W patsers de mond te snoeren :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jag
Ik kan helaas niet een hele serie uitkiezen ofzo. Die speakers leent t.net van fabrikanten. Ik kan dus niet allemaal spullen uitzoeken die ik wil reviewen. Ook het idee van een Vs (twee setjes dus) is nieuw. Maar een DTT3500 (die is wat nieuwer) tegen een Labtec dus volgens jou? En welke zit ongeveer in de zelfde prijsklasse?

Jag

• JT

JT

VETAK y0

Yamaha vs Creative vs Altec Lansing vs Boston vs Labtec

Ecodan warmtepomp

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het een vergelijking van; het beste dat je aan pc speakers kan krijgen of meer wat betaalbaar is?
Maar ik gebruik wel eens waar dure appartuur als referentie
Kijk, als je dat zegt dan vind ik het 'eerlijker' als je dan ook uit gaat van het betere dat op pc audio gebied te krijgen is.

dan zou ik wel een vergelijking willen zien met bijv.:
- S4 Midiland 8200
- VideoLogic DigiTheatre 5.1
- VideoLogic Sirocco Crossfire
- Altec Lansing ADA-880

:P

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat mij dus interessant lijkt is een vergelijking tussen bijvoorbeeld dus de DTT3500 (een bekende naam op PC gebied, maar issie wel zo goed?) en een minder bekende (die dus wel goed is, maar niet bekend).

Tja, wat in dezelfde prijsklasse valt als de DTT3500? Ik weet niet zo uit mijn hoofd wat goede speakers zijn, maar als iemand die er meer verstand van heeft in de pricewatch wil kijken?

En dat van die 650W PMPO speakertjes is meer om nu eens aan 23000+ mensen duidelijk te maken dat het aantal Watt niets uitmaakt, maar dat natuurgetrouw geluid weergeven belangrijk is.

• Grrrrrene
  • Niet online
In dezelfde prijsklasse (>600,-):

Klipsch ProMedia (608,-)
Creative Labs Desktop Theatre 5.1 DTT3500 (799,-)
Midiland S4 7100 Plus 5.1 (899,-)
Labtec ATX5820 3 Piece F/X + Virtual Dolby Surround (430,-)

Die labtecjes zijn veel goedkoper, maar duurdere labtecjes zijn er niet.

• Jag
Ik snap je punt helemaal G-veel r-en-ene, en dat is ook wat ik in gedachten had.
Ik wil dus een CL DTT3500 set vergelijken met minder bekenden, zoals degene die jij opnoemt. Even kijken wat ik kan krijgen, is ook belangrijk.

Jag

Verwijderd

Mischien van die platte dingen of daar geluid uit komt?

Maakt niet uit.

Als je maar eerst luisterd en dan meet.

• Grrrrrene
  • Niet online
JA! Daar ben ik ook wel benieuwd naar, is het met platte speakers net als met TFT? Wel leuk plat enzo, maar niet echt ideaal als je snelle beelden wilt? Aanradertje voor review nr 2? :)

Cool, er wordt naar mijn postings geluisterd, heb ik in die korte tijd op tweakers toch iets bereikt :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh ja, JAG, noem me maar gewoon René... Zelfs Rene is al goed...

Grrrrrrene komt gewoon van Grrrr (4*r) (M$ windows loopt weer eens vast ofzo) + rene

• Jag
Ah zo, ok Rene.

Een flatpanel speaker review is idd ook wel leuk, alleen iets voor later. Ik wil nu een roundup doen van DD setjes. Als dat lukt tenminste.
En waarom zou het uitmaken of ik eerst meet of luister? Staat toch gewoon los van elkaar?
Edit: en je moet weten dat dat meten meer prestige is en gewoon leuk om te doen, dan dat ik er echt belang aan hecht voor het oordeel.
Ik wil laten zien hoe je wel specs opgeeft, alhoewl ik het natuurlijk simpel moet houden. Maar wel correct.
En ik wil laten zien wat de functionele waarden zijn ipv de marketing waarden. En het liefst laat ik ook nog de relativieit ervan zien, hoe weinig invloed het heeft.

Jag

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik wacht het rustig af... Hou ons op de hoogte zou ik zeggen...

PS: ik dacht dat je al sliep :) Was bijna offline gegaan...

Verwijderd

dat 2.1 klipsch setje. die wil ik namelijk aanschaffen :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Nog iemand wakker :)

Stond die in mijn lijstje? Dat lijstje kwam rechtstreeks uit de pricewatch...

Verwijderd

ja stond al in je lijstje.

Van mij hoeft al dat 4.1 5.1 geweld niet zo, rear speakers staan (bij mij) alleen maar in de weg en dvd kijk ik niet achter mijn peeceetje

en review aub niet de crative 3500 want volgens mij weet iedereen wel dat dat setje slecht is.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik lees veel "is een DTT3500 + SB Live 5.1" een goede combi. Niet dat het een heel slechte set is, maar de voeding schijnt shit te zijn, niet de speakers zelf.

Ik heb zelf de DTT2500 (ooit in een opwelling gekocht), maar die gebruik ik alleen voor ruimtelijke effecten, niet omdat het nou zo'n goed setje. Muziek luister ik via mijn stereo...

Verwijderd

http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/soundworksdtt3500/index.html

volgens mij komen ze bijna allemaal tot conclusie dat er wel handige features(ac3,remote,blabla) opzitten maar dat de geluidskwaliteit te wensen over laat.

• Jag
Zo, klaar :).

Ben ik weer. Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat die DTT3500 waarschijnlijk helemaal niet goed klinken, en dat er waarschijnlijk wel betere sets te krijgen zijn voor hetzelfde geld. Alleen weet het gros dat niet. En net zoals jij nu linkt naar een review, moeten andere mensen ook gaan linken.

Jag

• Jag
Hehe, ik zit een review te lezen, en wat zie ik staan: RMS vermogen @ 10% THD :P. Het levende bewijs dat RMS vermogen een lege term is, zie FAQ.
Bovendien is het natuurlijk lachwekkend dat een zeskanaals versterker gebruikt maakt van een trafo-in-een-stekker :P. Dat doe je met telefoons, niet met versterkers.
Dat ding is gerate op 15V en 4A = 60 Watt. Stel dat de vesterker 70% efficient is, dan blijft daar 48 Watt van over. Dat is wat de maximale gecombineerde output kan zijn gedurende lange tijd. Nu gaan de de "RMS vermogens" bij elkaar optellen, en dan komen we op 30 + 21 + 4x7 = 79 Watt. Hmm, lijkt me sterk :). Ze hebben dus ergens valsgespeeld bij het meten (waarschijnlijk de kanalen apart belast en gemeten).

Jag

Verwijderd

ok je vraagt erom!

http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/Klipsch_Promedia/index.html

doe deze nu maar gewoon dan heb je van mij geen last meer :)

/edit ja blijft moelijk dat typen

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat bedoelde ik dus ook, de voeding (adapter) is gewoon te zwak. Met een beetje betere adapter zou het geluid al heel wat beter klinken (las ik laatst in een review). Overigens lijkt mij dit sterk, want als je de speakers gewoon maar op 10% belast ofzo zul je zelfs aan deze trafo genoeg hebben, pas als je de volume volledig open draait zul je dat gebrek aan vermogen merken.

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, uit die review komtie niet eens zo heel slecht.

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 20:43
Zeg René, bedoel je te zeggen dat met een andere adapter het geluid van de DTT2500's icm de SBLive! Platinum Retail (deze combo heb ik dus ook) een stukkie verbeterd kan worden op volle belasting? Dat zou wel beter zijn. Als dit mogelijk is, kan je me dan ook vertellen wat voor adapter dat dan precies moet zijn?

Iets anders ff: volgens mij zijn er genoeg mensen die wel eens een DVD'tje kijken op hun comp, en er een 5.1 soundcard in hebben zitten. Dus lijkt het me relevant om iig een surround setje boxen te testen, plus misschien nog een setje van fl.300 max, voor de (serieuze;)) hardcore8-) gamer.

Hmmmmmm......... ik zit me nu te bedenken dat het eigenlijk wel interessant zou zijn als Jag in die test ook zou kunnen proberen wat de invloed van een betere adapter is op bv de 2500's of 3500's. Dit zijn nou juist de dingen die een review een meerwaarde kunnen geven! Succes iig, kan interessant worden dit!

Workstation

• aatos
  • Nu online
als je die dtt 3500 nou vergelijkt met een normale versterker en boxen van 800 piek totaal.. dan zit je tenminste in dezelfde prijsklasse.

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 14-08 15:07
Jag,
Neem in de test ook alsjeblieft ook een handjevol low-budget speakers mee. Ik bedoel dan de speakers van onder de 200,- gulden. Op de meeste reviews zie ik speakers getest compleet met Dolby Digital decoder á fl.900,-. Dat is mij wat overdreven. Een goed voorbeeld van een goedkopere set is de Philips MMS 180. Da's een subwoofer + 2 satelietjes.
En let ook niet alleen op hoe ze klinken, kijk ook naar de aansluitingen en gebruikersgemak. Zoals bass treble regeling enzo.

Succes ermee!

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, ik weet niet of je goedkope PC speakers kunt afrekenen op hun gebrek aan geluidskwaliteit... Ik bedoel: mensen die max 50,- aan een speakersetje uitgeven hoeven niet meer dan "geluid", dus hifi interesseert ze geen donder omdat ze enkel windows foutmeldingen (*ping* enzo) horen.

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 14:32
iets van s4 midiland 7100 v.s.DTT3500 lijkt me ook wel interesant.

debeerzietzevliegen.nl

• Jag
Ik wil iig eerst een review doen van twee DD sets, later kan ik misschien wel wat low budget speakers testen.
En Aatos, ik kan niet zomaar aan zulke spullen komen, ik denk dat T.net alleen connecties heeft met computer zaken.

Jag

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

(jarig!)
Midiland S4 8100 vs. Creative Labs DTT3500 vs. VideoLogic DigiTheatre 5.1.

Ik zit enorm te twijfelen tussen deze sets. Dus een vergelijkende review zou voor mij niet misstaan :)

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Grrrrrene
  • Niet online
Jag: weet je al wanneer je er ongeveer aan begint? Of hangt dat van de computerbedrijven af?

• Jag
Het reviewen valt samen met de AV meeting, dus ergens over een paar weken.
En Fl~pneus, is misschien wel een goede.

Jag

• Raymond
  • Laatst online: 14-08 08:55
Hé Jag, kom je uit de buurt van Enschede? Mischien kan ik iets voor je regelen.

• Jag
Nee, Bunnik, vlakbij Utrecht. Kon je een DVD speler regelen?

Jag

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb een dvd spelertje, Pioneer DV 525 (DD, DTS)

Ecodan warmtepomp

• Raymond
  • Laatst online: 14-08 08:55
Neuh, ik werk in een pc winkel. Mischien dat je wat creative spul kon lenen. Een asus 12x dvd kan ook nog.
Verder hebben we ook el-cheapo trust boxies in het assortiment. van 3 tientjes tot 140 piekies.

Maarja, als je van zover moet komen, wil het niet denkik.

Verwijderd

Nog ff over het meten/luisteren.

Er is jaren geleden al door TAS (grootste High-end audioblad ter wereld) onderzoek naar gedaan.

Het blijkt dat mensen die van te voren de test resultaten weten,onbewust horen wat ze weten.:?

Zo laten mensen zich ook al door merk namen beinvloeden.

• Jag
Ik weet niet wat voor metingen er gedaan waren voordat ze gingen luisteren, maar ik maar een aantal simpele metingen. Freq response, wat spl's testen en nog vermogensmetingen. Ik denk niet dat die invloed gaan hebben.

Dat merknaam invloed heeft geloof ik zonder moeite.

Jag

• Grrrrrene
  • Niet online
Maar misschien desondanks een goede tip: eerst zelf luisteren en oordeel vellen, dan pas meten?

Verwijderd

Ahh, da's leuk dat Tweakers es een speaker review doet. Blijft altijd lastig trouwens, speakers reviewen. Probleem met de middenklasse speaker reviews (Creative et al) is dat er al 2.000 andere reviews van zijn gemaakt en dat ze overal te beluisteren zijn. Niet dat het erg zou zijn om een FPS 2000/2200/2500/3500 review op Tweakers te lezen, maar toch. Ik begrijp het probleem ook wel van de "verkrijgbaarheid" (hebbualsjeblief nog een reviewexemplaar voor GoT meneer :D )
Het zou ook wel leuk zijn als je wat goedkope speakers kon nemen. Zeg van 40,- tot 200,- gulden. Daar spelen toch ook een hoop gamers mee. Anderszijds zijn er ook een hoop mensen die beduidend meer geld er aan kunnen besteden. Je gaat dan de onderkant van de HiFi in. Zoals de Videologic Pro of de Acoustic Energy Aego2, allebei 2.1 setjes. STUK moeilijker om aan te komen natuurlijk.
En, wat maar al te vaak wordt vergeten, hoofdtelefoons Voor een soepel bedrag heb je een kwaliteit die je niet haalt met speakers. Ik heb zelf de Sennheiser HD 580 -----> WOW.
Veel succus ermee

Afbeeldingslocatie: http://www.aego2.acoustic-energy.co.uk/intro/images/products.jpg
f 1.250,-

Afbeeldingslocatie: http://www.videologic.com/images/SiroccoPro.jpg
uhm, nog wat duurder :)

• Jag
Dat is zeker wel een interessant idee. Alleen wil ik in eerste instantie een comp speaker test doen van DTT3500-achtige setjes. Daarna wil ik misschien wel low budget speakers doen, en high budget 2.1 sets.

En ik heb een voorlopige keuze gemaakt over welke speakersers ik wil reviewen:
- Creative Labs DTT 3500
- Videologic DiGitheatre
- Midiland S4-7100 + ADS2000

Nou nog kijken of het haalbaar is.

Jag

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Waaruit concluderen jullie dat de voedig van de 2500 "Brak" is? Wat kan er nou aan een voedig mankeren? Hij heeft stroom of hij geeft geen stroom >:)

/dev/null

Verwijderd

Omdat een voeding wel degelijk iets te maken heeft met de geluidskwalitewit.

Dat is iig altijd het grote verkoop praatje van rotel (versterkers etc) geweest.

Volgens mij dan als mensen het beter weten moeten ze dat vooral zeggen.

• Jag
Ik zou niet durven beweren dat de DTT3500 beter geluid zou geven met een andere voeding. Het was alleen zo dat die voeding niet genoeg vermogen kon leveren voor de specs die ze opgaven.

Jag

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

volgens die specificaties is levert die adapter 15V en 3A

Hoe kunnen die speakers nou 70 wat leveren:?
P = U x I
P = 15 x 3
P = 45 W

Het komt er op neer dat je die speakers niet alle 6 op vol vermogen kan laten afspelen:(

/dev/null

• Jag
Idd, en je mag die 45 Watt ook nog wel vermenigvuldigen met een factor 0.7, aangezien dat een normaal redement is (de rendabelste versterkers op deze aarde hebben een rendement van in 90%).
Dit gebeurt heel vaak met meerkanaals versterkers, gewoon alleen surround aansturen en dan meten.
Maar er is wel meer mis met die specs hoor. Freq responses zonder tolerantie |:(. En misbruik maken van de term RMS (waar ik zoiezo een fel tegenstander van ben, zie FAQ): ze hebben 10% vervorming toegestaan :P. En wie weet werd het vermogen ook maar een hele korte tijd geleverd. Zelfs de kleinste HiFi versterkers kunnen zich nog meten met dit soort prummel.

Jag

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Hier zou ik wel graag een review van zien:
Videologic Digitheater DTS

Verwijderd

U vraagt, wij leveren...
http://3dsoundsurge.com/reviews/DigiTheatreDTS/DigiTheatreDTS.html

Maar ja, wie wil er nu zo'n cheapo setje :D
Afbeeldingslocatie: http://3dsoundsurge.com/reviews/DigiTheatreDTS/images/DigitheatreDTS.jpg

• mrknowitall
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zondag 11 februari 2001 11:02 schreef joshua2 het volgende:
U vraagt, wij leveren...
http://3dsoundsurge.com/reviews/DigiTheatreDTS/DigiTheatreDTS.html

Maar ja, wie wil er nu zo'n cheapo setje :D
[afbeelding]
Maar welke wil Jag dan testen :? Volgens mij is de 5.1 er uit, die is voor iets van fl. 500,-- te koop bij Alternate. De DTS kost rond de 1500,--.

Ik ben pas even bij Alternate wezen kijken. Jammer genoeg hadden ze alleen die Sirroco aangesloten, dat ding heeft ook een heel leuk geluid (maar ja hoe beoordeel je dat in een winkel opstelling :?).

Ik zit aan die DTS te denken voor aan men DVD-speler, kan ik hem tzt nog doorschuiven naar mijn pc.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Nou die DTS is een prima setje hoor, niet voor niks een Afbeeldingslocatie: http://3dsoundsurge.com/awardimages/goldaward_small.jpg op 3DSS, en die jongens weten echt wel wat ze reviewen.
Eerlijk gezegd maakt het mij niks uit wat Jag gaat reviewen, het is gewoon weer een goed idee van GoT, getuigt van de inzet van het team, alvast thumbs up.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zaterdag 10 februari 2001 10:17 schreef I_Stealth_I het volgende:
Waaruit concluderen jullie dat de voedig van de 2500 "Brak" is? Wat kan er nou aan een voedig mankeren? Hij heeft stroom of hij geeft geen stroom >:)
Omdat een voeding ook te WEINIG stroom kan leveren om alle speakers + sub op een redelijk niveau geluid te laten produceren. Die sub bij het DTT 2500 setje vrat gewoon meer stroom dan de voeding kon leveren, hoor je niets van als je het volume laag houdt, maar als je hem halverwege had staan hoorde je al vervorming en konden de satelietjes niet meekomen :(

Overigens heb ik die set ook ooit eens gekocht...

• Jag
Nou die DTS is een prima setje hoor, niet voor niks een op 3DSS, en die jongens weten echt wel wat ze reviewen. Eerlijk gezegd maakt het mij niks uit wat Jag gaat reviewen, het is gewoon weer een goed idee van GoT, getuigt van de inzet van het team, alvast thumbs up.
Nou, dank je wel.

Ik doe de niet DTS versie, omdat ik liever drie vergelijkbare sets wil. En die Videologic gaat er waarschijnlijk al bovenuit steken qua prijs (volgens de adviesprijs dan).

Jag

• Grrrrrene
  • Niet online
Euhm, effe een kleine redenering van mijn kant: heeft het wel zoveel zin om low-budget speakertjes te reviewen? Mensen die 50,- uitgeven aan pc-speakers hebben geen of weinig eisen. Dus die lezen de review niet en horen niet veel meer dan *pling* en *ping* in windows :)

• Jag
Met low budget doel ik niet op 50,-, maar eerder iets van 200,- ofzo.

Jag

Verwijderd

Precies, ik weet zeker dat er een hoop pc gebruikers zijn voor wie 200,- meer dan genoeg is voor hun pc speakers. En voor menigeen is dat gewoon ook een hoop geld. Die willen ook kwaliteit voor elke zuurverdiende gulden hebben, en die zullen dan ook zeker zo'n review waarderen.
Mijn eerste speakers waren ook iets van 150,- en dat was toen een *hoop* geld!
(laatst weg gegeven aan mijn neefje, die weer helemaal blij, die had dus van die 25,- speakertjes, da's dus helemaal niks als je Starcraft/Diablo speelt :) )

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh sorry, ik wist niet dat je 200,- pc speakers budget noemt... Maar goed, die van 200 moet je idd ook eens reviewen, maar dat komt nog wel.

• Jag
De DTT3500 is geregeld, de Midiland gaat waarschijnlijk ook wel lukken (ze kenden T.net niet:?), maar de Videologic zal lastig worden.
De reserve is de Abit SP50.

Jag

• Pymle
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Waar staat die review nu ergens??? :?

• Jag
De review is om het leven gekomen met BC3, ik ga hem wel weer reviven. Maar aangezien dat veel moeite is, ga ik dat pas over een tijd doen.
Tot die tijd kunnen geinteresseerden de oude word versie hier hier downen.
Pagina: 1