Toon posts:

2 MONITOREN OP 1 PC

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik probeer mijn tv en monitor tegelijk aan te hebben ik ben er nu al zo'n 2 week mee bezig ik heb geforce 6 (6200) mijn monitor zit op de vga aansluiting en de tv op s-vhs aansluiting en ik gebruik een verloop van svhs naar tulp

alvast bedankt

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-01 07:54

SpamLame

niks

Mijn glazenbol = stuk dus zal je zelf aan moeten geven wat je allemaal al geprobeerd hebt.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Waar hoort mijn topic?
Dit hoort dus niet in Graphics maar in Videoplanken en Beeldkanonnen.

De grote tv-out FAQ
Lees verder ook de algemene FAQ eens. Dit is niet de bedoeling zo op GoT. Oh, en welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door -DG- op 21-08-2007 10:09 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Gewoon even helpen jongens... Wat hierboven wordt gezegd is de taak van moderators toch?

Ik denk dat je bij je nvidia drivers moet instellen dat je het bureaublad wil uitbreiden naar een 2e monitor op de svideo uitgang oid.

In windows zelf kan dit ook wel. bij beeldscherminstellingen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien tijd voor een dual monitor FAQ? Een interessant topic over de mogelijkheden van dualmonitor ('t zal vast niet helemaal compleet zijn, maar zal je wel een eind op weghelpen).

Wat heb je al ingesteld? Wellicht dat er daar gewoon nog wat fout zit, maar dan is het wel handig als we de instellingen weten.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Dit is niet de manier om een topic te openen. Als ik jou was zou ik mee eerst in de FAQ's verdiepen alvorens je een post doet.

En je caps-lock zit vast?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.