Peedy schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:35:
Om even de discussie aan te wakkeren: een vriend van mij heeft ook de HTC Touch maar ik wordt er helemaal gek van om alle smsjes en mailtjes met zo'n toetsenbordje te schrijven. Zelf heb ik de HTC Herald en een andere vriend van me de Kaiser en ik kan echt niet zonder dat QWERTY toetsenbordje. Waarom hebben jullie voor de Touch gekozen? Ik vind het zelf een ontzettend lelijk rond ding, alsof er elk moment een Pokemon uit kan springen

Ik zelf heb me keuze gemaakt tussen de x500 E-TEN en de HTC Touch, uiteindelijk is het toch de Touch geworden iverband met dat ik hiervoor een MDA Vario had,en dat beviel me prima. Helaas was de MDA vario net zoals de Kaiser en wel meer Pockets met uitschuifbaar toetsenbord erg aan de grote kant, het dragen van zo eén pocket is gewoon onwijs irritant. Uiteindelijk gaat er allemaal stof tussen zitten en dat maakt het uitschuiven niet makkelijker.
Dus hierbij waarom ik wel gekozen heb voor de Touch:
Erg klein, Ziet er echt gaaf uit (mijn mening), Benut de snelheid om het nodige te doen (met een oc tooltje), Scherm is plat ipv een rand zodat stof niet meer zo irritant in de randen gaat zitten.
Persoonlijk mis ik de uitschuif Toetsenbord niet, en red ik me prima met de onscreen toetsenbord van PCMkeybord, typ nog snel ook (tis ff wennen maar goed te doen), erg handig tooltje
En was maar 29,95 bij een 1 jaar contact.
Maar dit waren mijn eisen, jij vind hem al lelijk en rond, dus niet echt geschikt om hem dan aan te schaffen