• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:14:

- Ook is het zo dat de weatherplugin mijn eigen stad (Middelburg) niet kan vinden. Heb de gegevens van internet gehaald en deze locatie code aan het einde aangepast bij een van de andere steden in het .xml bestand: EUR|NL|NL011|MIDDELBURG.
Grote kans dat je een stad moet instellen die dicht bij jou eigen woonplaats in de buurt ligt, je kan ook handmatig de locatie naam instellen zodat het lijkt dat je het weer van je eigen woonplaats in beeld hebt.

Zo heb ik um ingesteld op woonplaats Kampen, terwijl ik het weer van Zwolle download.

Hier staat omschreven hoe je dit in kan stellen (ook zonder dat .XML bestand aan te passen)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Om even de discussie aan te wakkeren: een vriend van mij heeft ook de HTC Touch maar ik wordt er helemaal gek van om alle smsjes en mailtjes met zo'n toetsenbordje te schrijven. Zelf heb ik de HTC Herald en een andere vriend van me de Kaiser en ik kan echt niet zonder dat QWERTY toetsenbordje. Waarom hebben jullie voor de Touch gekozen? Ik vind het zelf een ontzettend lelijk rond ding, alsof er elk moment een Pokemon uit kan springen :/

• Chris.nl
  • Niet online
Peedy schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:35:
Om even de discussie aan te wakkeren: een vriend van mij heeft ook de HTC Touch maar ik wordt er helemaal gek van om alle smsjes en mailtjes met zo'n toetsenbordje te schrijven. Zelf heb ik de HTC Herald en een andere vriend van me de Kaiser en ik kan echt niet zonder dat QWERTY toetsenbordje. Waarom hebben jullie voor de Touch gekozen? Ik vind het zelf een ontzettend lelijk rond ding, alsof er elk moment een Pokemon uit kan springen :/
Ja dat is ook om gek van te worden, daarom staan er in de openingspost van dit topic, enkele andere gratis toetsenborden waar je niet gek van wordt. Je bent hier niet voor niets op het tweakersforum.

Je kan prima sms'n met je duim met een T9 toetsenbord (of T9 uitschakelen), en er is ook een touchscreen-QWERTY toetsenbord beschikbaar die prima met de vingers werkt.
Installeer die twee maar eens op je Herald en vertel over een paar dagen maar hoe vaak je je toetsenbord nog uit uitklapt om een sms te schrijven.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 29-09-2007 12:46 ]

Verwijderd

Je krijgt je info te zien omdat je in de "Info over Eigenaar", te vinden onder start-instellingen, bij optie deze funtie hebt aangevinkt. Even het vinkje weghalen bij "identificatiegegevens" en je bent er van verlost.

Oei, info was al gepost.
devilsnight schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:19:
Elke keer wanneer ik de htc 'op slot' heb gedaan en wanneer ik dan weer ermee wil werken en dus de powerknop even aantik krijg ik als eerste scherm 'mijn info' . Waarom krijg ik dit nu steeds? Gisteren nog kreeg ik gewoon gelijk het normale menu met de klok enzo.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Chris.nl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:40:
[...]

Ja dat is ook om gek van te worden, daarom staan er in de openingspost van dit topic, enkele andere gratis toetsenborden waar je niet gek van wordt. Je bent hier niet voor niets op het tweakersforum.

Je kan prima sms'n met je duim met een T9 toetsenbord (of T9 uitschakelen), en er is ook een touchscreen-QWERTY toetsenbord beschikbaar die prima met de vingers werkt.
Installeer die twee maar eens op je Herald en vertel over een paar dagen maar hoe vaak je je toetsenbord nog uit uitklapt om een sms te schrijven.
Die heb ik inderdaad ook geinstalleerd, maar het werkt gewoon echt niet zo snel als het toetsenbordje uitschuiven en tikken..

@hieronder; echt waar?? Een Nokia?? 8)7 8)7 :/ :| :X |:( ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Peedy op 29-09-2007 14:03 ]

Verwijderd

[.bla bla alternatieve toetsenborden.]

Die heb ik inderdaad ook geinstalleerd, maar het werkt gewoon echt niet zo snel als het toetsenbordje uitschuiven en tikken..
Mee eens dat er niets sneller typt dan het uitschuif toetsenbord.
Ik heb mijn TyTn ingeruild voor de Touch en weet dus wat ik "mis"
Mijn afwegingen waren met name het formaat en gewicht.
Ik loop 24 uur p/dag met mijn mobiel, en de touch is het eerste volwaardige miniatuur alternatief.

Dat jij hem niet mooi vindt is prima, smaken verschillen nu eenmaal (gelukkig).
De een vindt de TyTn mooier, de ander de Touch en de volgende de Kaiser.
Zo zijn er zelfs mensen die een Nokia kopen ;)
(heb ik me laten vertellen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:01:
[...]
Zo zijn er zelfs mensen die een Nokia kopen ;)
(heb ik me laten vertellen)
Ik ben er zo één!
Ik heb een Suzuki, en "that is no Kia!" :+

On topic,
Ik had hiervoor een Vario met een toetsenbord, en wat ik nu het meeste mis (ik ben heel eenvoudig) is heel makkelijk een uitroepteken of vraagteken plaatsen.
Is er misschien een combinatietoets met <shift> of <ctrl> hiervoor?

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Okej ik ben waarschijnlijk de eerste dit zal vragen, maarja ik ben gewoon een niet normale gebruiker.
Ik heb net met de HTC Home Customizer zitten spelen en vergeten mijn standaard (T-Mobile) icoontjes op te slaan.... Nu heb ik dus het merendeel van mijn GUI in het mooie T-Mobile roze en in mijn starter stuk van htc home heb ik nu blauwe icoontjes. Vind dat niet staan.....
Mijn roze icoontjes zijn dus gewist. Kan iemand de originele T-mobile versie icoontjes ergens uploaden zodat ik die terug kan zetten, ze zijn zo te zien echt totaal overschreven en weggegooid...
Wie helpt met met roze :p

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Ik vind het onhandig van de PocketCM keyboard dat er geen punt op het hoofdschermpje staat. Wel een apestrof, die je nooit gebruikt en elke keer bij een punt moet je de Shift indrukken.

Verwijderd

Havocnl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:13:

Mijn roze icoontjes zijn dus gewist. Kan iemand de originele T-mobile versie icoontjes ergens uploaden zodat ik die terug kan zetten, ze zijn zo te zien echt totaal overschreven en weggegooid...
Wie helpt met met roze :p
Die roze icoontjes staan nog wel in je Windows map. Zoek op HH_LAUNCHER_32x32_....png.
Zet die in het mapje original van HHC, dan ff opnieuw die icons selecteren met HHC en het moet weer goed zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:46:
Ik vind het onhandig van de PocketCM keyboard dat er geen punt op het hoofdschermpje staat. Wel een apestrof, die je nooit gebruikt en elke keer bij een punt moet je de Shift indrukken.
Kun je makkelijk aanpassen. In je PCMKeyboard mapje, Dutch.layout openen met kladblok en er een punt van maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 16:55 ]

• Havocnl
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:48:
[...]

Die roze icoontjes staan nog wel in je Windows map. Zoek op HH_LAUNCHER_32x32_....png.
Zet die in het mapje original van HHC, dan ff opnieuw die icons selecteren met HHC en het moet weer goed zijn.
Daar had ik inderdaad ook al gekeken, de files die daar staan zijn overschreven door HHC.... daar staan dus ook de blauwe icoontjes....
Ik wil mijn roze terug *jank* ;)

[edit]
zie dat ook mijn HH_LAUNCHER_44x44_....png ook nu blauw zijn, neem aan dat die bedoelt zijn voor de cube?

[ Voor 10% gewijzigd door Havocnl op 29-09-2007 17:29 ]

Wèh zedde gij??

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:46:
Ik vind het onhandig van de PocketCM keyboard dat er geen punt op het hoofdschermpje staat.
Je hebt gelijk, morgenavond zal ik de installer even aanpassen zodat dit de standaard wordt.

Verwijderd

Havocnl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:25:
[...]

Daar had ik inderdaad ook al gekeken, de files die daar staan zijn overschreven door HHC.... daar staan dus ook de blauwe icoontjes....
Ik wil mijn roze terug *jank* ;)

[edit]
zie dat ook mijn HH_LAUNCHER_44x44_....png ook nu blauw zijn, neem aan dat die bedoelt zijn voor de cube?
Dit moeten ze zijn.
http://rapidshare.com/files/59107470/roze.rar.html

44x44 zijn bij mij ook blauw, worden niet gebruikt denk.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Ik zelf heb me keuze gemaakt tussen de x500 E-TEN en de HTC Touch, uiteindelijk is het toch de Touch geworden iverband met dat ik hiervoor een MDA Vario had,en dat beviel me prima. Helaas was de MDA vario net zoals de Kaiser en wel meer Pockets met uitschuifbaar toetsenbord erg aan de grote kant, het dragen van zo eén pocket is gewoon onwijs irritant. Uiteindelijk gaat er allemaal stof tussen zitten en dat maakt het uitschuiven niet makkelijker.
Dus hierbij waarom ik wel gekozen heb voor de Touch:
Erg klein, Ziet er echt gaaf uit (mijn mening), Benut de snelheid om het nodige te doen (met een oc tooltje), Scherm is plat ipv een rand zodat stof niet meer zo irritant in de randen gaat zitten.
Persoonlijk mis ik de uitschuif Toetsenbord niet, en red ik me prima met de onscreen toetsenbord van PCMkeybord, typ nog snel ook (tis ff wennen maar goed te doen), erg handig tooltje :)

En was maar 29,95 bij een 1 jaar contact.

Maar dit waren mijn eisen, jij vind hem al lelijk en rond, dus niet echt geschikt om hem dan aan te schaffen

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik had eerst geen enkele problemen met msn mobile...Maar nu telkens zijn mijn contacts allemaal offline,nu staat er wel iets over in de startpost,maar ik moet betalen voor die nieuwe versie van Msn. En dat vind ik nergens voor nodig omdat msn eerst goed werkte, waar ligt dit aan?

en dan ff Over de accu...Ik heb de htc amper echt gebruikt vandaag ,alleen ff op internet en wat settings bekeken en das alles..De accu was vanochtend nog 100 en is nu al op nog maar 47%. waar komt dat door?

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Bestanden in de windows map werden toch automatisch gebackupt? Dus gewoon de icoontjes uit je windows map verwijderen en je krijgt de roze weer .. (geloof ik)

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
devilsnight schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:58:
en dan ff Over de accu...Ik heb de htc amper echt gebruikt vandaag ,alleen ff op internet en wat settings bekeken en das alles..De accu was vanochtend nog 100 en is nu al op nog maar 47%. waar komt dat door?
Over de accu, toen ik hem net nieuw had heb ik me accu gewoon helemaal leeg laten lopen en weer goed opgeladen, dit 2x herhaald, laatste 4% schoot niet op :) maarja tis dan wel iets waar je uiteindelijk profeit van hebt. Ik doe ongeveer met alleen bellen 3a4 dagen met de touch, in combi met TomTom gaat dit natuurlijk wel ff wat sneller, ook omdat ik hem dan overclock (278)
Owja ik downclock hem ook naar 143 bij idle stand, dit doet hij automatisch, en bespaart dus je accu's duur :)

[ Voor 7% gewijzigd door AngelusHD op 29-09-2007 19:05 ]

• devilsnight
Maar hoe zit dat precies met msn?

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:12

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

angelus20 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:02:
Owja ik downclock hem ook naar 143 bij idle stand, dit doet hij automatisch, en bespaart dus je accu's duur :)
Hmm... kan je hem dan ook niet downlclocken naar, zeg, 25mhz in de idle stand dat zou helemaal uitsparen :)

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:58:
ff Over de accu...Ik heb de htc amper echt gebruikt vandaag ,alleen ff op internet en wat settings bekeken en das alles..De accu was vanochtend nog 100 en is nu al op nog maar 47%. waar komt dat door?
Mijn TyTn ging net een dagje mee, moest meestal rond 10.00u 's avonds al aan de lader.
Voor mij is dit echt een verademing 8)
(aan de andere kant, SE K800i ging een week mee, is maar net waarmee je vergelijkt)
met mijn gebruik doe ik ongeveer 2 dagen met de accu, daarna weer nieuwe prik.

• Havocnl
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:34:
[...]

Dit moeten ze zijn.
http://rapidshare.com/files/59107470/roze.rar.html

44x44 zijn bij mij ook blauw, worden niet gebruikt denk.
Thanx maar even een eigen original maken :)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Voor een goed werkend toetsenbord moet je gewoon fullscreen keyboard hebben,werkt top. maar weet niemand wat op mijn msn probleem? Ik ben bij iemand op bezoek, dus zit niet thuis,waar alle contacts gewoon online waren. Er klopt iig absoluut iets niet.

[ Voor 49% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:34:
[...]

Grote kans dat je een stad moet instellen die dicht bij jou eigen woonplaats in de buurt ligt, je kan ook handmatig de locatie naam instellen zodat het lijkt dat je het weer van je eigen woonplaats in beeld hebt.

Zo heb ik um ingesteld op woonplaats Kampen, terwijl ik het weer van Zwolle download.

Hier staat omschreven hoe je dit in kan stellen (ook zonder dat .XML bestand aan te passen)
Heb het geprobeerd, maar doet het nog niet. De plugin kan nu geen gegevens downloaden. De locatiecode klopt wel.. Moet er niet iets in een of ander register gewijzigd worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Codeaction schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:03:
[...]

ik ben het ergens hier tegen gekomen

btw waarom erger je je zo aan.
zorg er anders voor dat je helemaal geen naam van je operator in beeld hebt
Ik heb even op dat subforum gekeken en ik ben alle topics afgegaan maar ik kan het niet terugvinden, zou je misschien wat specifieker kunnen zijn?

Ik erger mij er niet echt aan, maar de carrier "Proximus" bestaat in Nederland helemaal niet en hij behoord gewoon "T-Mobile NL" te tonen. Daarnaast wil ik gewoon "baas" blijven over mijn eigen apparatuur ;).

Je zegt dat ik ook de operator niet kan laten tonen, maar hoe doe ik dit dan?

Iemand misschien nog een oplossing :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_kind_man
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01-2022
Ten eerste bedankt dat het gez***. over abbonementen eindelijk is afgelopen. Kom net terug van weekendje weg en ben me aan het bijlezen en het was een RAMP de eerste 2 pagina's maar goed, ik heb al sinds ik mijn touch heb gekocht een probleem met de alternatieve toetsenborden.

Ik installeer ze, dan werken ze ook maar zodra ik een soft reset heb gedaan of dat de touch opnieuw is opgestart doet het alternatieve toestenbord het niet meer.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat er aan te doen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ze hebben hem bij T-Mobile dus ook in het wit! staat wel leuk ergens...

http://www.smartphonestun...da_touch/tid33/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm van mijn Touch is licht ingebrand.. Ik heb namelijk de vergrendeling aanstaan (pin code nodig om hem te gebruiken) Maar in sommige programma's zie ik nu licht dat pin pad op de achtergrond.

Iemand hier ook ervaring mee? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Heb nu ook iets vreemds , bij het ontvangen van een sms of mail krijg ik geen waarschuwing meer, geen lampje of geluidje. heb ook al geprobeerd om het uit en weer aan te zetten, maar dat mocht ook niet helpen.
Telefoontjes en afspraken werken wel gewoon.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Misschien handig voor OP: http://www.t-mobile-academy.nl/ek_nl/3_ek_touchjfd8k/

en check dit:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/touchslide4.png
Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/touchslide2.png
Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/imagewell/touchslidevtouch.jpg

[bron]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Chris.nl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:29:
[...]

Je hebt gelijk, morgenavond zal ik de installer even aanpassen zodat dit de standaard wordt.
Is dit de volledige installer of alleen de update? want ik krijg steeds een foutmelding als ik PCM Keyboard will instellen als invoer programma:
PocketCM Keyboard has to be the current SIP in order to configure it.

Als ik op ok druk na selectie onthoud de touch het ook niet dat PCM keyboard invoer moet gaan verzorgen. Daarnaast mis ik enkele bestanden in de PCM Keyboard folder? Ik kom alleen kleuren en talen tegen.

Edit: zou iemand anders willen proberen de pagina http://www.hattirck.org op zijn Touch willen openen. Bij mij loopt die pagina na 24 of 26 kb vast en weet niet waaraan het ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door TheKeeper op 30-09-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
Toch vind ik dit toestel niet dat ene hebben dat de HTC P3450 Touch wél heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiboom
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-08 10:11
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:57:
[...]

Nog eens mijn vraag herhalen waar ik niets over kan vinden: Zijn er hier mensen die citrix hebben draaien op een HTC en wat zijn de ervaringen?
Ik heb gisteren zitten spelen met de nieuwste Citrix client (versie 10.00), maar het was helaas geen onverdeeld genoegen. Het werkte in eerste instantie prima, maar na een soft reset blijft de Touch iedere keer langdurig hangen en komt er uiteindelijk (na ruim 5 minuten) de volgende melding:

"The file 'ceicamgr' cannot be opened. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. You might need to reinstall or restore this file".

Na een deinstallatie werkte de boel meteen weer. Dus ik ga maar 's een oudere versie installeren. Ik weet uit ervaring dat Citrix clients vaak bugs bevatten die in oudere versies er niet waren (en bugs die gewoon telkens weer opnieuw geintroduceerd worden, maar da's een ander verhaal...). Ik heb overigens de installatie gedaan vanuit het complete package (waarin alle WinCE versies zitten). Dan kiest de installer zelf de goede versie (tenminste, dat beweert de documentatie). Misschien is dat wel het probleem... Als ik een goed werkende versie heb, zal ik het hier nog wel even posten.

Verder vind ik het wel gaaf om overal vandaan in te kunnen loggen op mijn Citrix Secure Gateway server thuis (via HTTPS dus), en zo gewoon een desktop of published app op te starten. Maar echt praktisch kan ik het dan weer niet noemen, gezien het kleine scherm en het ontbreken van een hardwarematig toetsenbord. Wel aardig is dat je met die ICA Client 10.0 in ieder geval kunt uitzoomen zodat er wat meer op je scherm past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poepeneesje schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:27:
[...]

Toch vind ik dit toestel niet dat ene hebben dat de HTC P3450 Touch wél heeft.
Ben ik het mee eens. Het doet mij ook niet veel.
Misschien wel als het toetsenbord meer was als die van de vario........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt een Touch te kopen na het globaal doorlezen van de twee topics, er is echt echter nog wel een ding dat ik mij afvroeg. Ik ben niet altijd even handig en wil mijn telefoons nog wel eens laten vallen en nu vroeg ik me af of het scherm daar een beetje tegen bestand is.

Mvg,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas,
haal bij de pda shop een stevige case (http://www.pdashop.nl/product/44213/42781/3338/krusell-orbit-multidapt-case-htc-touch-p3450.html)
31 euri, en je touch is goed beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:38:
Ik sta op het punt een Touch te kopen na het globaal doorlezen van de twee topics, er is echt echter nog wel een ding dat ik mij afvroeg. Ik ben niet altijd even handig en wil mijn telefoons nog wel eens laten vallen en nu vroeg ik me af of het scherm daar een beetje tegen bestand is.
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik mijn Touch al 2 keer in het water laten vallen
en een keer op de grond (graniet). Alles werkt nog als een zonnetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
TheKeeper schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:51:
Is dit de volledige installer of alleen de update? want ik krijg steeds een foutmelding als ik PCM Keyboard will instellen als invoer programma:
PocketCM Keyboard has to be the current SIP in order to configure it.

Als ik op ok druk na selectie onthoud de touch het ook niet dat PCM keyboard invoer moet gaan verzorgen. Daarnaast mis ik enkele bestanden in de PCM Keyboard folder? Ik kom alleen kleuren en talen tegen.
Ik denk niet dat je bestanden mist.
Je moet hem gewoon als volgt selecteren:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/huh.bmp

Ik heb nog geen update online gezet hoor...
Daar wacht ik nog even mee, zit nu te denken om de spatiebalk 1 teken korter te maken en er ook de komma in te zetten voor de snelheidsfreaks. :z Past best.
Kan er net zo goed een paar buitenlandse layouts uit gooien, en anderen erin.

'k Heb geen haast... Alles op z'n tijd.
Sorry dat het vanavond niet is gebeurd, morgen gaat me zeker niet lukken.
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:47:
Heb het geprobeerd, maar doet het nog niet. De plugin kan nu geen gegevens downloaden. De locatiecode klopt wel.. Moet er niet iets in een of ander register gewijzigd worden ofzo?
Ook niet na een soft reset? Dan kan ik het alleen oplossen met een hard reset.
Weer file aanpassen hoeft geen pretje te zijn... het is of / of wat mij betreft.

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 01-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
angelus20 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:58:

Maar dit waren mijn eisen, jij vind hem al lelijk en rond, dus niet echt geschikt om hem dan aan te schaffen
Gelukkig is de Herald vierkant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
ik zit eraan te denken om ook een touch te kopen. echter vraag ik mij 1 ding echt af:

in hoeverre is er goed en snel met 1 hand te smsen (liefst zonder stylus)? dus, naar sms creeren --> ontvanger selecteren --> tekst typen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Chris.nl schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:31:
[...]

Ik denk niet dat je bestanden mist.
Je moet hem gewoon als volgt selecteren:

[afbeelding]

Ik heb nog geen update online gezet hoor...
Daar wacht ik nog even mee, zit nu te denken om de spatiebalk 1 teken korter te maken en er ook de komma in te zetten voor de snelheidsfreaks. :z Past best.
Kan er net zo goed een paar buitenlandse layouts uit gooien, en anderen erin.

'k Heb geen haast... Alles op z'n tijd.
Sorry dat het vanavond niet is gebeurd, morgen gaat me zeker niet lukken.
Nope, ook niet, hij gaat meteen weer naar gewone toetsenbord
Ik heb ook nergens iets van 'settings' oid

edit: verwijderen via systeem->programma's en opnieuw erop zetten werkte wel

[ Voor 4% gewijzigd door TheKeeper op 01-10-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
die case voor de touche lijkt me niet handig met die grote klep??
T7D_Sneezy :dat is heel handig als je een virtueel toetsenbordje download die wat groter is als het orgineel! en met de touchflo ben je er in 2 handelingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:20:
Het scherm van mijn Touch is licht ingebrand.. Ik heb namelijk de vergrendeling aanstaan (pin code nodig om hem te gebruiken) Maar in sommige programma's zie ik nu licht dat pin pad op de achtergrond.

Iemand hier ook ervaring mee? :{
Dit heb ik toevallig ook, bij programma's met een wit achtergrond, soms wel soms niet :/.. Ik heb hem wel zo ingestelt dat die na 15 min op vergrendeling springt.

Ik heb zonet even gekeken, en het was weer verdwenen iig, niet te zien. Dus vreemd probleem.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-02-2023
Comgenie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

Dit heb ik toevallig ook, bij programma's met een wit achtergrond, soms wel soms niet :/.. Ik heb hem wel zo ingestelt dat die na 15 min op vergrendeling springt.

Ik heb zonet even gekeken, en het was weer verdwenen iig, niet te zien. Dus vreemd probleem.
dan is het niet echt ingebrand lijkt mij, anders zag je het wel constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Is 55 euro voor een 4 gb microSD kaart een goede prijs?

http://shopv2.hiq24.de/pr...7507b5486c83eacacfdee852b

ze hebben ook eentje van 2 gb voor 20 euro, maar als je tomtom west europa (960 mb), muziek EN spellen bij elkaar op 1 kaart wilt, kun je beter voor de 4 gb gaan toch? werken die op de Touch?

[ Voor 37% gewijzigd door Ulas op 01-10-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 13:15
Om een lang verhaalt kort te vatten: Dit ding is werkelijk alles in één. Je kunt er mee bellen, en via een wifi kun je er zelfs mee in het internet.
Maar waar haalt de goede man de weergegevens vandaan?

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
hey thnx man heb nu eentje voor 43 euro inclusief verzendkosten :) krijg ook nog btw terug hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

Ulas schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

dan is het niet echt ingebrand lijkt mij, anders zag je het wel constant.
Mja ok.. Maar het heeft wel zo'n effect.. alsof het echt erin zit gebrand. Maar het is nu idd gewoon weer weg. :? Vaagheid 8)7

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Comgenie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:06:
[...]

Mja ok.. Maar het heeft wel zo'n effect.. alsof het echt erin zit gebrand. Maar het is nu idd gewoon weer weg. :? Vaagheid 8)7
probeer naar de winkel te gaan zodra je het ziet, en je toestel te ruilen. Ik denk niet dat je veel kans maakt, maar je kunt het altijd wel proberen. Wel backupje van je zooi maken :P. Ik heb nu ook een backup van een schone installatie + de tweaks van dit topic en tomtom 6. Is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de drivers kan downloaden om bestanden te delen tussen de touch en een desktopje, heb hem nu meegenomen naar een locatie waar ik even snel wat documenten erop wil pleuren maar heb alles meegenomen op de cd's na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:15:
Weet iemand waar ik de drivers kan downloaden om bestanden te delen tussen de touch en een desktopje, heb hem nu meegenomen naar een locatie waar ik even snel wat documenten erop wil pleuren maar heb alles meegenomen op de cd's na...
Klik hier en dan ergens in het midden onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyster schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:41:
Om een lang verhaalt kort te vatten: Dit ding is werkelijk alles in één. Je kunt er mee bellen, en via een wifi kun je er zelfs mee in het internet.
Maar waar haalt de goede man de weergegevens vandaan?
Ben zelf niet zo heel tevreden over windows mobile, flash e.d. werkt niet... helaas en je komt er achter dat sommige websites niet voor mobile internet geschikt zijn. Maar het gaat wel snel. Ben over de HTC zelf heel tevreden als telefoon met net iets extra's... PDA vervanger moet je het niet zien vind ik, het is een telefoon met extra functionaliteiten zoals ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

[b][message=28820648,noline]Maar waar haalt de goede man de weergegevens vandaan?
Dit vraag ik me ook af ja. Is dit een gratis functie?
Of gaat dat via GPRS?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet na een soft reset? Dan kan ik het alleen oplossen met een hard reset.
Weer file aanpassen hoeft geen pretje te zijn... het is of / of wat mij betreft.
Ook niet na een soft reset. Hij leek het heel even gedaan te hebben, maar toen de gegevens bijgewerkt moesten worden gaf de plugin de melding dat hij de gegevens niet kon downloaden. Wat houdt een hard reset in en hoe voer je die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
DJ_The_SP schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:50:
[...]

Dit vraag ik me ook af ja. Is dit een gratis functie?
Of gaat dat via GPRS?
Het ophalen van de data is gratis, afhankelijk van de soort verbinding die je maakt met de server, kost het je geld. Dus via Bluetooth en (je eigen) WiFi is het gratis en via GPRS en EDGE moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
poepeneesje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Het ophalen van de data is gratis, afhankelijk van de soort verbinding die je maakt met de server, kost het je geld. Dus via Bluetooth en (je eigen) WiFi is het gratis en via GPRS en EDGE moet je betalen.
het is wel wat voordeliger als je een data bundel bij pakt. Dan mag je voor 10 euro per maand virtueel onbeperkt internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:36:
Ben zelf niet zo heel tevreden over windows mobile, flash e.d. werkt niet... helaas en je komt er achter dat sommige websites niet voor mobile internet geschikt zijn. Maar het gaat wel snel. Ben over de HTC zelf heel tevreden als telefoon met net iets extra's... PDA vervanger moet je het niet zien vind ik, het is een telefoon met extra functionaliteiten zoals ik het zie.
Je zit natuurlijk wel op een tweakers forum 8)
Flash is te downen en te gebruiken op je HTC.
Voor mij is het wel een PDA vervanger, maar meer dan bellen, push-mail, beetje internetten, word & excel sheets bewerken, afspraken beheren, contacten opslaan en gebruiken, foto's maken, mailen, webloggen en muziek+films afspelen doe ik i.d.d. niet dagelijks (bovengenoemd dus wel)

Maakt mij wel nieuwsgierig wat voor PDA functies je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:40:
[...]

Je zit natuurlijk wel op een tweakers forum 8)
Flash is te downen en te gebruiken op je HTC.
Voor mij is het wel een PDA vervanger, maar meer dan bellen, push-mail, beetje internetten, word & excel sheets bewerken, afspraken beheren, contacten opslaan en gebruiken, foto's maken, mailen, webloggen en muziek+films afspelen doe ik i.d.d. niet dagelijks (bovengenoemd dus wel)

Maakt mij wel nieuwsgierig wat voor PDA functies je mist.
Flash to downen?! Ik heb effe zitten zoeken op de website van macromedia maar geen succes... Had ook gehoord dat flash voor windows mobile nog niet uit was?

-edit- gevonden, is een betaalde apps.. lame.. :(

-edit gevonden versie zeven :D hoog d'oh gehalte.

Voornamelijk reken kracht mis ik als volwaardig pda, ik heb hem op 273 mhz draaien maar met veel apps open reageert hij wat traag. Dit terwijl er machines zijn met 400mhz die worden verkocht. Wil hem eigenlijk ook niet meer gaan gebruiken dan een telefoon met dat beetje extra.

MBT die activesynch: helaas mis ik 1 of andere dll tijdens installatie volgens de package (denk door norton die ik niet uitkrijg), dus het zal moeten wachten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die af willen van het kopieeren van alle contacten naar hun adresboek door windows live mssg er is een nieuwe uit !!!

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=528

Werkt perfect !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pdewidt/p3600/wm6/4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Zag die messenger ook staan, zal hem vanavond eens proberen.

Ik kreeg trouwens afgelopen maand een rekening van > 100 Euro, ik had 98 Euro voor dataverkeer er op staan, dit ondanks een internet Blox. Heb gebeld met VF en ze zouden het uitzoeken, nu een week verder nog niks gehoord, zal straks nog maar eens bellen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik GPRS uit staan en doe alles via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:43:
Voor de mensen die af willen van het kopieeren van alle contacten naar hun adresboek door windows live mssg er is een nieuwe uit !!!

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=528

Werkt perfect !!!

[afbeelding]
Deze is nog nieuwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik synchroniseer met mijn Exchange. Werkt allemaal prima, maar het lukt mij niet om de taken te synchroniseren. De taken kan ik niet selecteren om te synchroniseren, wel E-mail, Agenda, en Contacten.

Is dit een bekend probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook software echt alleen op je geheugenkaart installeren. Ik merk als ik dingen installeer dat er geheugen afgaat van me telefoon zelf ondanks dat ik wel zeg dat hij het op moet slaan op me kaart. Ik had na 4programmaatjes installeren nog maar 10mb over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:37:
Kan je ook software echt alleen op je geheugenkaart installeren. Ik merk als ik dingen installeer dat er geheugen afgaat van me telefoon zelf ondanks dat ik wel zeg dat hij het op moet slaan op me kaart. Ik had na 4programmaatjes installeren nog maar 10mb over.
Wel ff TEMP legen he ;)
(en install files weggooien. Dit alles is heel makkelijk met MemMaid, handmatig kan natuurlijk ook)
Rebooten doet ook wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:56:
Zelf heb ik GPRS uit staan en doe alles via wifi.
de hele dag wifi is ook niet echt batterijvriendelijk. Mijne ging een keer binnen een dag leeg, was heel vreemd, ik had alleen wifi aan staan. Zonder wifi 3 dagen (snachts uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
PMClean geeft bij mij aan dat er 175 notifications zijn, deze kan ik niet weggooien, iemand een idee of dat kwaad kan? Wat wil het eigenlijk zeggen?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulas schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

de hele dag wifi is ook niet echt batterijvriendelijk. Mijne ging een keer binnen een dag leeg, was heel vreemd, ik had alleen wifi aan staan. Zonder wifi 3 dagen (snachts uit).
Mwa ik vind het een kleine moeite om via de flow optie naar de com manager te gaan en daar wifi in te schakelen en binnen no time heb ik weer verbinding en kan ik surfen. Het is een voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Laatst online: 11-09 18:50
Wie kan me vertellen of er een programmaatje is om de Touch snel opnieuw op te starten? Ik moet nu de knop bovenop > 5 seconden ingedrukt houden enzo. Ik vind dit omslachtig en wil het liefst zoals Windows XP een knop "opnieuw opstarten" hebben. Zijn hier tooltjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Tjonge ik vind dat het ding wel de accu leegslurpt zeg...misschien is dit totaal geen vergelijking maar met mijn oudere Sony Ericsson K750i kon ik makkelijk wel een aantal dagen doen...gisteren was de Touch volledig opgeladen en na alleen in de pauze van werk even een spelletje te hebben gespeeld en soms ff een telefoontje gepleegd te hebben zit ik op nog maar 30% van de accu...is toch eigenlijk niet normaal? Ik heb zelfs de lichtstand op z'n donkerst, om de accu te besparen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:30:
Wie kan me vertellen of er een programmaatje is om de Touch snel opnieuw op te starten? Ik moet nu de knop bovenop > 5 seconden ingedrukt houden enzo. Ik vind dit omslachtig en wil het liefst zoals Windows XP een knop "opnieuw opstarten" hebben. Zijn hier tooltjes voor?
Een snellere optie is stylus onderin klikken (soft reset).
Op mijn TyTn had ik altijd "tray-launcher" staan.
Deze zet een soort "snelstart" regel neer als in windows taakbalk
(system-tray met launch buttons 8)7 )
Deze had standaard ook een reset (opnieuw opstarten) en een uit knopje.
Omdat de door mij gebruikte snelkoppelingen nu in mijn home plugin staan, gebruik ik hem niet meer.
Heb hem wel geinstalleerd gehad, werkt ook op de Touch.
Is freeware, weet niet meer waar vandaan, mail me en je krijgt hem van me :)
redchilly [at] bloempod.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opvalt is de toch wel slechte geluidskwaliteit bij het telefoneren. Ik kom van een K750i af, en heb de Touch sinds twee dagen. Het geluid is echter op zijn minst heel dof te nomen.

Het lijkt me niet dat dit zo hoort, of moet je dit gewoon maar accepteren as is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:04:
Wat me opvalt is de toch wel slechte geluidskwaliteit bij het telefoneren. Ik kom van een K750i af, en heb de Touch sinds twee dagen. Het geluid is echter op zijn minst heel dof te nomen.

Het lijkt me niet dat dit zo hoort, of moet je dit gewoon maar accepteren as is?
Geen last van, heb hiervoor de Vario (wizzard) en de TyTn (Vario2) gehad,
wat mij juist opviel is de verbetering van het geluid.
Hiernaast een SE K800i in gebruik (i love duo-sim) en die heeft weinig verschil met de Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht het dan even af, en probeer nog wat meerdere gesprekken. Misschien had de persoon aan de overkant gewoon moeite om goed in de microfoon te spreken. Zoniet, dan gaat die terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:14:
Ik wacht het dan even af, en probeer nog wat meerdere gesprekken. Misschien had de persoon aan de overkant gewoon moeite om goed in de microfoon te spreken. Zoniet, dan gaat die terug..
Wat bij mij in het begin was, was dat mijn oor in een iets andere positie moet houden zegmaar op deze foon dan met mobieltjes, omdat ie iets breder is enzo. Zorgen dat het speakertje echt goed voor je oor zit, dan is ook hier de geluidskwalitiet heel goed (heb hiervoor een W810i gehad).

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

http://www.download.com/S...-/3000-2178-10193226.html

Is dit misschien een idee?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is de nieuwste: Windows Live 10.6.32.2100
Waarom doe je geen soft reset met het pinnetje onderaan het toestel.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Goh...het wordt alsmaar moeilijker om te kopen...eerst dacht ik kiezen tussen de Touch en Tytn II, nu komt de Touch Dual en opvolgers deze maand uit...

nieuws: HTC introduceert Touch Dual, Shift en andere modellen

Hopelijk heb ik al wat aangeschaft voordat ik op vakantie ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:30:
[...]
Waarom doe je geen soft reset met het pinnetje onderaan het toestel.
Omdat ik denk dat dit niet hezelfde is als een 'normale' reset d.m.v. het indrukken van het bovenste knopje. Als ik namelijk op die laatste manier afsluit, dan zie ik het ronddraaiende windows-logootje een tijdje in beeld. Ik denk dat Windows op die manier 'correct' wordt afgesloten.

Een reset d.m.v. de stylo heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:10:
[...]

Wat bij mij in het begin was, was dat mijn oor in een iets andere positie moet houden zegmaar op deze foon dan met mobieltjes, omdat ie iets breder is enzo. Zorgen dat het speakertje echt goed voor je oor zit, dan is ook hier de geluidskwalitiet heel goed (heb hiervoor een W810i gehad).
Ik heb daar specifiek op gelet. Het lijkt alsof iemand in een bunker tegen je staat te praten, waarbij de hoge tonen niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en what about deze:
Sandisk MicroSD 6GB (SDHC) Prijs: € 52,95
er staat bij:
Alleen geschikt voor apparaten die MicroSDHC / SDHC kaarten ondersteunen!
Kan dit op de touch en zo ja, iemand al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:17
Ik wilde vandaag iets verwijderen en toen was mijn programma lijst leeg en kan ook niets instaleren.
wanneer ik hem op de pc aansluit krijg ik bij elke pc een fout en kan hij niet sychronieseren. en alleen als gast connecten. heeft iemand dit of geteeltelijk meegemaakt en weet wat ik hier aan kan doen zonder een hard reset. Dat is altijd nog een optie

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik snap er echt even niks van. Ik heb nu memmaid geinstalleerd, alle onnodige dingen die ruimte innamen verwijderd, en nu krijg ik telkens weer deze error.

Er is zeer weinig opslaggeheugen beschikbaar. Als u geen opslaggeheugen vrijmaakt, kunt u andere programmas mogelijk niet meer starten, gebruik file explorer om bestanden te verwijderen die u niet meer nodig hebt of om bepaalde bestanden op te slaan op een opslagkaart

Waar ligt dit dan toch aan? ik kom er niet meer uit. Heb ik dan gewoon te weinig geheugen?(1gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad heel vaag, ik heb het alleen als ik een wit of grijs programma aan heb staan, anders is het niet eens te zien.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

devilsnight schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:01:
Ik snap er echt even niks van. Ik heb nu memmaid geinstalleerd, alle onnodige dingen die ruimte innamen verwijderd, en nu krijg ik telkens weer deze error.

Er is zeer weinig opslaggeheugen beschikbaar. Als u geen opslaggeheugen vrijmaakt, kunt u andere programmas mogelijk niet meer starten, gebruik file explorer om bestanden te verwijderen die u niet meer nodig hebt of om bepaalde bestanden op te slaan op een opslagkaart

Waar ligt dit dan toch aan? ik kom er niet meer uit. Heb ik dan gewoon te weinig geheugen?(1gb)
Misschien moet je een aantal programma's verwijderen en dan installeren op de geheugenkaart. Er is een verschil tussen de volgende geheugens:
programmageheugen (werkgeheugen)
vast geheugen (opslag ingebakken in telefoon)
opslagkaart (je 1gb)

De eerste maak je vrijer door minder programma's tegelijk te draaien (of de x-knop zo in te stellen dat niet alles naar de achtergrond gaat, maar ook daadwerkelijk wordt afgesloten)
De 2e en 3e zijn uitwisselbaar, maar de 2e is zeer beperkt. Leeg je TEMP map op je telefoon, verwijder insallatiebestanden (CAB's e.d.) en haal programma's van je telefoon en installeer ze opnieuw op je geheugenkaart. Ze werken dan wel en je hebt niet die melding meer als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
TheKeeper schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Misschien moet je een aantal programma's verwijderen en dan installeren op de geheugenkaart. Er is een verschil tussen de volgende geheugens:
programmageheugen (werkgeheugen)
vast geheugen (opslag ingebakken in telefoon)
opslagkaart (je 1gb)

De eerste maak je vrijer door minder programma's tegelijk te draaien (of de x-knop zo in te stellen dat niet alles naar de achtergrond gaat, maar ook daadwerkelijk wordt afgesloten)
De 2e en 3e zijn uitwisselbaar, maar de 2e is zeer beperkt. Leeg je TEMP map op je telefoon, verwijder insallatiebestanden (CAB's e.d.) en haal programma's van je telefoon en installeer ze opnieuw op je geheugenkaart. Ze werken dan wel en je hebt niet die melding meer als het goed is.
Elke keer als ik iets installeer dan word er gevraagd waar ik het heel wil installeren en ik kies altijd voor de opslagkaart....ik neem aan dat het dan daarop word geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

devilsnight schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:19:
[...]

Elke keer als ik iets installeer dan word er gevraagd waar ik het heel wil installeren en ik kies altijd voor de opslagkaart....ik neem aan dat het dan daarop word geinstalleerd?
Er zullen ook enkele bestanden op de telefoon gezet worden (tenminste bij een aantal programma's bij mij wel). Kun je een lijst laten zien van programma's die je hebt geïnstalleerd? En welke gebruik je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nou ik ben dan ook eindelijk in bezit van een MDA Touch.. :) bevalt goed tot nu toe maar ik heb nog wel wat vraagjes:

wat is nou precies het RAM geheugen en wat het ROM?
onder geheugen zie ik dat mijn opslaggeheugen maar 31 mb is (dit zou toch ROM ofwel 128mb moeten zijn?) en onder programmageheugen zie ik 47.9 als max, en heb nu 15mb vrij. Is dat dan het RAM geheugen van 64mb?

En nog een vraagje; maken die speciale ROM versies die geheugen vrij maken qua snelheid nu echt zoveel uit? Processor opvoeren doe ik ivm battery life eigenlijk liever niet...

En wat wissen deze roms uberhaubt... de touchflo wil ik niet kwijt natuurlijk :P

Bvd,

een tevreden touch gebruiker
(30 eu trouwens icm 1jaar verlenging flex20+pit)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het moet nu gvd niet gekker gaan worden. De hele avond werkt dit en nu ineens niet meer?

Ineens gebeurd er niks meer in Windows Vista wanneer ik de Htc via USB aansluit, helemaal niks...de smartphone komt bij My computer er ineens niet meer te staan...helemaal niks.
Als ik op activesync klik op de HTC moet ik ineens op de pc de software installeren...terwijl dat allang is gebeurd. Dit slaat echt nergens op.

Toen ben ik XP ingegaan en toen herkende ie gewoon de nieuwe hardware weer :S.......

De htc reageert gelijk wanneer ik het stekkertje erin doe, want het display licht gelijk op.
Op de laptop en dan rechtsonderin bij synchronisatiecentrum staat er gewoon vrorljik dat de verbinding naar de smartphone is verbroken :S...WTF!

Heb net besloten een hard reset uit te voeren en what do you know......het werkt weer.
Maar dit gaat ongetwijfeld weer gebeuren, snap er niks van hoor.

[ Voor 107% gewijzigd door devilsnight op 02-10-2007 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nog een vraagje...

weet er iemand of er een goede snel-je-touch-sneller-maken handleiding bestaat? Ik lees her en der allemaal losse tweakjes in dit forum/op xdadevelopers maar zou het niet handig zijn als iemand die er wat meer verstand van heeft dit ff goed kan samenvatten tot een "howto" ofzo?

Volgens mij zouden velen daar wel blij van worden... of zit ik ernaast :P

Wie voelt zich geroepen of heeft zoiets gevonden :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:48:
[...]

en what about deze:
er staat bij:
ik denk dat die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetWonder schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:27:
Nog een vraagje...

weet er iemand of er een goede snel-je-touch-sneller-maken handleiding bestaat? Ik lees her en der allemaal losse tweakjes in dit forum/op xdadevelopers maar zou het niet handig zijn als iemand die er wat meer verstand van heeft dit ff goed kan samenvatten tot een "howto" ofzo?

Volgens mij zouden velen daar wel blij van worden... of zit ik ernaast :P

Wie voelt zich geroepen of heeft zoiets gevonden :)
Komt het:
Installeer "Battery Status (Beta)"
zet de clocksnelheid op b.v.
min:143 - Org:201 - Max:273 - Boost:286 Mhz
Klaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

Komt het:
Installeer "Battery Status (Beta)"
zet de clocksnelheid op b.v.
min:143 - Org:201 - Max:273 - Boost:286 Mhz
Klaar 8)
en het geheugen, pagefile, rom, werkgeheugen boost etc etc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulas schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:51:
[...]

en het geheugen, pagefile, rom, werkgeheugen boost etc etc dan?
Het ging toch om een eenvoudige manier om de Touch sneller te maken?
Tuurlijk, er zijn heel veel tweaks, meeste heb ik ook gedaan,
maar alles staat al beschreven in o.a. dit topic.
Ik ging er van uit dat de vraag van een WM newbe was die:
A.) geen moeite wil doen e.e.a. hier zelf uit te plukken (zoekfunctie is my friend)
B.) te weinig ervaring heeft meteen een ROM te flashen en register tweaks wil doen.

De meeste snelheidwinst haal je simpel uit overclocken, en dat is heel simpel en (bijna) risico vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:07:
[...]

Het ging toch om een eenvoudige manier om de Touch sneller te maken?
Tuurlijk, er zijn heel veel tweaks, meeste heb ik ook gedaan,
maar alles staat al beschreven in o.a. dit topic.
Ik ging er van uit dat de vraag van een WM newbe was die:
A.) geen moeite wil doen e.e.a. hier zelf uit te plukken (zoekfunctie is my friend)
B.) te weinig ervaring heeft meteen een ROM te flashen en register tweaks wil doen.

De meeste snelheidwinst haal je simpel uit overclocken, en dat is heel simpel en (bijna) risico vrij.
ja oke dat is wel weer waar :P Maar ik ga denk ik alle tweaks hier eens eerst testen en als ze werken, in een pdfje verzamelen. Zodra het af is deel ik die met jullie :) Uiteraard worden degenen die ze hier hebben gepost erin vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:51
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:48:
[...]

en what about deze:
er staat bij:
Ik kan met deze kaart zonder problemen werken in mijn Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Is het toegestaan om console emulators te posten hier? Ik heb het niet over de roms maar echt alleen de emulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je ze mag posten weet ik niet, maar je kan ze zo downloaden op de Micosoft-site, zowel de emulator als de images.

Edit: Ik bedoel dus emulators om pocket pc te emuleren op een pc.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik gebruik een freeware tooltje om de verjaardag te displayen op mijn home-screen. Maar ik vraag me af hoeveel batterij-power dit vreet. De standaard waarde van de refresh is elke 10 seconden! Hoe ervaren jullie dit?
Ulas schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
Is het toegestaan om console emulators te posten hier? Ik heb het niet over de roms maar echt alleen de emulators.
Welke emulators bedoel je precies?

[ Voor 33% gewijzigd door smeerbartje op 02-10-2007 11:24 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.