Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Sinds een week of 2 is mijn vriendin in het bezit van de Sony Ericsson S500, leuke telefoon maar daar blijft het ook bij. Laat ik alle problemen die ik van het ding zie achterwege laten en me richten op hetgeen wat een echt Garantie probleem gaat worden.

Nieuwsgierig als ik ben had ik vantevoren al opgezoch of het toestel oke was, naja het was geen pareltje en de door haar overwogen Samsung U600 kwam stukken beter uit de bus, maar fanboy als ik ben heb ik haar toch lichtelijk overgehaald naar deze Sony Ericsson.

Wat ik toen al wel wist was dat de toetsen een hoge breekbaarheidsfactor hadden, maar door de lange delay tijd die hier in Nederland gold voor het leveren van dit toestel dacht ik dat dit mede werd veroorzaakt door het ReDesignen van de Toetsenstructuur van deze telefoon.

Niet dus, nog geen 2 weken na het in gebruik nemen van de telefoon is 1 van de toetsen gebroken, Opsturen ter garantie zou iedereen meteen zeggen uiteraard, die telefoon moet en zal gemaakt worden is ook mijn mening, maar ik vraag me af wat het nut van deze actie zal zijn.

Stel het toestel wordt gerepareerd of nog sterker gezegd ze krijgt een nieuw toestel toegestuurd, dan is het probleem inderdaad verholpen, maar waarschijnlijk heeft Sony het toestel niet aangepast zodat het in de toekomst niet meer gebeurd, dus dan bestaat de kans dat het binnen no-time weer gebeurt.

Vandaar dit topic, ik wilde ontdekken hoeveel mensen daadwerkelijk gebroken toetsen hebben zodat ik dit mee zou kunnen nemen in mijn Mail naar SE en zodoende een grotere kans te hebben om SE te dwingen tot een definitieve oplossing van dit probleem, want om de 2 weken je telefoon ter reparatie opsturen haalt ook niks uit.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 23:26
Heel veel mensen hebben dit, het is wel een groot probleem met de W580i/S500i.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SonyEricsson is op de hoogte van dit probleem en zal zonder zeuren deze kwaal verhelpen...

Volgens mijn gegevens zijn de klachten verholpen, zodat die met een nieuwe (toetsenbord) niet meer moet voorkomen...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

klopt,lag aan de verf.Toestellen van na week 27 hebben er geen last meer van.

Heb b.t.w de spring yellow besteld bij gsmtrack :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 11:30 ]

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 19:08
JunkieXP schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:31:
Vandaar dit topic, ik wilde ontdekken hoeveel mensen daadwerkelijk gebroken toetsen hebben zodat ik dit mee zou kunnen nemen in mijn Mail naar SE en zodoende een grotere kans te hebben om SE te dwingen tot een definitieve oplossing van dit probleem, want om de 2 weken je telefoon ter reparatie opsturen haalt ook niks uit.
hmm...heb dus 2 weken geleden een nieuwe w580i gehaald en vandaag keek ik even goed naar mijn keypad en ontdekte ik dus dit probleem. dat is naar mijn inziens toch enigszins frappant aangezien ik zou verwachten dat de telefoon na 'week 27' is geproduceerd. blijkbaar heeft SonyEricsson toch wat foutieve ladingen doorgevoerd. :(

heb je (junkieXP) nog succes gehad met de reparatie/garantie gehad?

ik zit ook te overwegen om mijn telefoon terug te brengen voor een opknapbeurt.

klikkerdeklik :+

Verwijderd

Ik heb nu 2 weken de yellow S500i en "nog"steeds alle toetsen heel. :) gelukkig,sms best veel.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

kapa schreef op maandag 10 september 2007 @ 02:45:
[...]

hmm...heb dus 2 weken geleden een nieuwe w580i gehaald en vandaag keek ik even goed naar mijn keypad en ontdekte ik dus dit probleem. dat is naar mijn inziens toch enigszins frappant aangezien ik zou verwachten dat de telefoon na 'week 27' is geproduceerd. blijkbaar heeft SonyEricsson toch wat foutieve ladingen doorgevoerd. :(

heb je (junkieXP) nog succes gehad met de reparatie/garantie gehad?

ik zit ook te overwegen om mijn telefoon terug te brengen voor een opknapbeurt.
Ook de W580i heeft/had dit probleem. Dit is ook bekend bij de reparateur en zal dit dan ook gratis repareren.

-

Verwijderd

Vond nog wat op een andere site:Ligt dus "niet"aan de verf,

Updated statistics (Serrated's updated taken into account).

Total number of reported phones

S500+W580: 58 (~53% S500 and ~47% W580)
S500 green : 30
S500 yellow: 1
W580 grey : 20
W580 white: 7

Cracked keys by phone model

S500+W580: 18 (~31% of all phones)
S500 green : 13 (~43% of all green S500)
S500 yellow: none.
W580 grey : 4 (~20% of all grey W580)
W580 white: 1 (~14% of all white W580)

Cracked keys by manufacturing week

W24: 1 S500 green (~5% of all green S500)
W25: 2 S500 green (~8% of all green S500)
W26: 3 S500 green (~10% of all green S500)
W27: 3 S500 green (~10% of all green S500)
W28: 2 S500 green (~7% of all green S500)
W29: 1 S500 green (~5% of all green S500), 2 W580 gray (~18% of all grey W580)
W30: 1 S500 green (~5% of all green S500), 1 W580 grey (~5% of all gray W580)
W31: 1 W580 grey (~5% of all grey W580), 1 W580 white (~14% of all white W580)
W32: none

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Hebbe jullie ook last van de batterij?Als ik de telefoon niet gebruik dan gaat de batterij langszaam leeg. Maar als ik een MP3 afspeel dan zakt de batterij-level meteen 5-8%?Is toch niet normaal?Heb al verschillende foons gehad en de batterij gaat altijd gelijk en langzaam naar beneden en niet in 1 keer paar %. Als ik hem dan niet gebruik, dan gaat die langzaam terug omhoog

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Ik vond dit bij de telefoon ook zeer frappant, mijn eigen SE W900i is altijd vrij constant met het weergeven van de Batterijstatus maar het lijkt of de Battery van de SE S500 er andere berekeningen op na houdt, als je een minuut lang iedere 10 seconde kijkt scheelt het continu wel iets in percentage (soms ook positief), bezig bijtje dus die S500 altijd maar bezig.

Telefoon is trouwens nu onderweg, maar ik baal wel een beetje gezien het niet gaat helpen (volgens de laatste statistieken hier.)

Hier is trouwens een Quote van het Mailtje wat ik van Sony Ericsson heb ontvangen
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De schade waarna u verwijst valt binnen de garnatei van Sony Ericsson. Wij zullen dan het keypad vervangen voor een ander keypad. Dit keypad zal dan van zo'n kwaliteit zijn dat het mankement niet meer voor zou moeten komen. U kunt het toestel via de plaats van aankoop inleveren zodat zij het kunnen opsturen voor reparatie
Bah Bah, ik had gevraagd of het probleem inmiddels verholpen was maar daar hoor je ze niet over. Nu maar afwachten hoe het toestel eruit ziet na reparatie, hopen op het beste maar waarschijnlijk .... :'(

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Inmiddels is de telefoon weer terug, is me toch aardig snel gegaan, nu maar hopen dat het probleem verholpen is.

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de w580i, tot nu toe nog geen gebroken toetsen gelukkig, ik heb hem vandaag gekocht en is den grey versie dus maar hope dat het lang goed gaat. maar ik heb een ander vraagje wat ik niet vind in de handleiding...
met de wekker functie heb je sluimerstand (als je de wekker hebt uit geduwt dat die na een aantal minuten noggeens gaat stel je zou weer terug in slaap vallen.) nouja deze sluimertijd is 9 minuten, vind ik persoonlijk te lang, is het mogelijk om deze tijd zelf in te stellen op bijv. 4 of 5 minuten?

Verwijderd

nee kan je niet veranderen;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:35
Ik wil binnenkort ook de S500 gaan halen. Is er een manier om (op de doos) te zien in welke week de telefoon gemaakt is?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Misschien dat je ergens kan zoeken naar een W44 ofzo op de doos, anders zou ik het zo ook niet weten, waarschijnlijk ergens in de buurt bij serial/productnummer.

Er is trouwens vandaag weer een van de toetsen gesneuveld, helaas :(. Wat kunnen we hieraan doen, lijkt me niet normaal dat SE met dit soort Producten weg kan komen of kunnen ze dat wel?

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:52:
Misschien dat je ergens kan zoeken naar een W44 ofzo op de doos, anders zou ik het zo ook niet weten, waarschijnlijk ergens in de buurt bij serial/productnummer.

Er is trouwens vandaag weer een van de toetsen gesneuveld, helaas :(. Wat kunnen we hieraan doen, lijkt me niet normaal dat SE met dit soort Producten weg kan komen of kunnen ze dat wel?
Het schijnt zo te zijn dat SE eindelijk besloten heeft om nieuwe materiaal te gebruiken.
Reparatie blijft uiteraard gratis.

Bron:
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/5908

Maarre effe een ander vraag.

Hoe ervaren jullie (SE w580i gebruikers) de batterij duur?
Kunnen jullie misschien globaal weergeven wat je met je telefoon doet en hoelang de batterij mee gaat?

• comecme
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 15:55
Eerst wordt er beweerd dat toestellen vanaf week 27 geen problemen meer hebben. Dan weer dat het vanaf week 37 is opgelost.
Heb mijn toetsel in week 43 ontvangen, nadat de leverancier (Typhone) een aantal weken geen voorraad heeft gehad. Je zou dus verwachten dat het toestel van na week 37 is.

Je raadt het al: heb toch problemen met gebroken toetsen. Op dit moment ééntje echt gebroken (de 2) en 4 andere gebarsten (4, 3, 6, #)

Ik twijfel of ik nu gelijk al ga terugzenden. Nadeel bij webwinkels is dat je op eigen kosten je toestel naar hun moet opsturen. Als ik nou eerst eens echt duidelijke berichten zie dat de problemen nu écht zijn opgelost kan ik 'm dan nog altijd opsturen toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.dicknagtegaal.com/extref/S500i_Toetsen.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door comecme op 06-11-2007 22:51 . Reden: Fotootje toegevoegd ]

Verwijderd

comecme schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:34:
Eerst wordt er beweerd dat toestellen vanaf week 27 geen problemen meer hebben. Dan weer dat het vanaf week 37 is opgelost.
Heb mijn toetsel in week 43 ontvangen, nadat de leverancier (Typhone) een aantal weken geen voorraad heeft gehad. Je zou dus verwachten dat het toestel van na week 37 is.

Je raadt het al: heb toch problemen met gebroken toetsen. Op dit moment ééntje echt gebroken (de 2) en 4 andere gebarsten (4, 3, 6, #)

Ik twijfel of ik nu gelijk al ga terugzenden. Nadeel bij webwinkels is dat je op eigen kosten je toestel naar hun moet opsturen. Als ik nou eerst eens echt duidelijke berichten zie dat de problemen nu écht zijn opgelost kan ik 'm dan nog altijd opsturen toch?

[afbeelding]
Het schijnt dus zo te zijn dat er geheel nieuwe toetsenborden zijn. Als ik jou was zal ik effe contact opnemen met de webwinkel waar je het vandaan heb en vragen of zij contact kunnen opnemen met SE met de vraag of die daadwerkelijk ingebouwd gaan worden in oudere toestellen.

Overigens heb ik geen zin in heel dit gedoe en heb ik de nokia 6120 genomen. Geweldig toestel alleen batterij schijnt snel op te raken, maar ja zelfde geval met SE W580i

In ieder geval succes!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
SE heeft mij tot 2x toe laten weten dat er een nieuw type toetsenbord in ging zodra ik contact opnam betreffende het beruchte gebroken toetsen probleem.

Daar ga je dan maar uit, en tot 2 keer toe krijg je het toestel terug en denk je dat alles is opgelost, echter blijkt zo'n 3 weken later dat precies hetzelfde probleem zich weer voor doet.

Zoals misschien te begrijpen is heb ik het helemaal gehad met dit probleem en wil dus van dit type toestel af, heeft iemand enig idee hoe ik Sony Ericsson moet benaderen met het feit dat ik een compleet nieuw toestel eis wat geen toetsenprobleem heeft (wel in dezelfde prijsklasse uiteraard).

Ik vind dat ze hele leuke toestellen maken alleen ben ik er echt helemaal klaar mee bij Sony Ericsson. Heb verschillende mensen in mijn omgeving die allemaal problemen hebben gehad met Sony Ericsson en "Fan Boy" als ik toch eigenlijk stiekem wel een beetje ben kan ik het niet laten hier een negatieve lijst op te sommen.

- K750, Had last van een niet werkend navigatie pookje bij 3 vrienden en bij 2 vrienden viel na ongeveer 1,5 jaar het scherm uit en ging deze niet meer aan.
- W800, Had problemen met het navigatiepookje
- W900, Heeft problemen met zijn Connector en was na 6 maanden niet meer bruikbaar als MP3 speler icm de bijgeleverde Headset. Tevens is hij nu naar 1,5 jaar haast onmogelijk op te laden omdat de Connectie tussen Telefoon en eender welk apparaat (Headset, PC Kabel en Oplader) haast onmogelijk, je moet het ding als het ware omhoog drukken om enigszins verbinding te maken maar wanneer je dit loslaat kan de verbinding gelijk weer verbreken.
- W810, Zelfde Connector probleem als bovenstaande.
- S500, Gebroken toetsen probleem waarvan ze keer op keer claimen dat er een nieuw type toetsenbord in gaat wat vervolgens gewoon weer hetzelfde probleem opleverd.

Ik heb het echt helemaal gehad met Sony Ericsson maar zal toch mensen nog steeds dergelijke toestellen aanraden omdat ze kwa functionaliteit vaak toch een van de betere zijn.

Vind het zeer jammer dat Bovenstaande lijst in mijn Persoonlijke Ervaringen al moet bestaan, laat staan als je het globaal bekijkt.

Sony Ericsson komt er gewoon mee weg om Toestellen op de markt te brengen die niet af zijn, en ze leren maar niet dat dat niet kan want ze flikken het bij de huidige lichtingen nog steeds.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

JunkieXP schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:46:

Sony Ericsson komt er gewoon mee weg om Toestellen op de markt te brengen die niet af zijn, en ze leren maar niet dat dat niet kan want ze flikken het bij de huidige lichtingen nog steeds.
Ondanks dat ik onwijs veel SonyEricsson's heb gehad, moet ik je toch melden dat ik die problemen nooit heb gehad. Geen slecht/niet werkende joystick (T610, T630, K700, K750), geen connector probleem (P1i, K750i, M600i).

Dat SonyEricsson toestellen op de markt brengt die niet 'af' zijn, kan ik niet ontkennen. Maar, denk je dat Nokia, Samsung of Motorola dat wel doet? Echt niet.

Alle Nokia toestellen die een beetje een hype zijn, of gaan worden hebben (voornamelijk) software problemen. Je wilt niet weten hoeveel fouten er in de software van de 6230i, 6021, N70, N73, 8800, etc.. etc... zitten/zatten. Daar doet SE het toch een stuk beter.

Maar, je hebt gelijk... eigenlijk zou het niet moeten mogen.... maarja, wat doe je eraan?

-

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
De nieuwe 'Contrast Copper' van m'n zus (gemaakt week 42) heeft al n gebroken 2 toets! Tis dus ni alleen de zwarte die er last van heeft!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Pfff inmiddels zou het toestel voor de 4de keer voor exact hetzelfde probleem terug moeten. Ik heb het helemaal gehad en heb daarom Sony Ericsson vriendelijk doch dringend verzocht over te gaan tot vervanging door een apparaat uit hun collectie wat wel degelijk is. Dit konden ze echter niet verwezelijken.

Vervolgens de Leverancier aangeschreven (StudentMobiel) en ook deze lieten mij weten niets voor mij te kunnen betekenen en verwezen me door naar DynaFix.

Nou als ik iets vreemd vind is het wel om een vervangend toestel te gaan claimen bij het bedrijf wat alleen reparaties uitvoerd. Ik ga ze toch maar aanschrijven maar heb weinig hoop.

Iemand enig idee waar ik me op kan beroepen zodat Sony Ericsson / StudentMobiel mij wel tegemoet moet komen, heb ooit iets gehoord dat een product een verwachtte levensduur van 5 jaar heeft en mocht dit minder zijn met een steeds terugkerend probleem je je kan beroepen op de labiliteit van het product. Daar ik het product nog geen 3/4de jaar in bezit heb lijkt het mij dat ik hier zeker voor in aanmerking kom, maar hoe dien ik dit te spelen. Ik ben de wanhoop nabij.

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
3 keer repair voor hetzelfde probleem bij dynafix is Swap. (garantie voorwaarden van Se zelf)

Na de derde keer repair voor dezelfde klacht kan er een swap worden aangevraagt bij SE. Dit kan via de winkel waar je hem hebt gekocht. Na die derde keer moet hij nog een keer worden opgestuurd naar dynafix met de swap code.

Dan word je toestel gewoon omgeruilt. Dit geld alleen als je toestel 3 keer naar dynafix is gestuurd. Alle reparaties bij abdere repair centers worden niet meergerekend.

Gewoon wat meer druk uit oefenen op de winkel. ;)

Ik ben dit soort problemen niet gewent van SE. Normaal worden gemiddeld 4 van de 10 toestellen die aangeboden worden voor reparatie meteen geswapt.

JunkieXL: hoeveel keer is hij al opgestuurd naar dynafix? Als dat al 3 keer is even naar een Phonehouse winkel gaan en vragen of hun een swapverzoek willen doen. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door MarkW800i op 28-02-2008 00:24 ]

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Waar kan ik deze voorwaarde expliciet nalezen zodat ik ook de winkel / SE er naar kan verwijzen. Dit is trouwens een Quote van de Winkel (welke helaas een WebWinkel is waar ik dus niet zomaar langs kan gaan)
Excuses voor de late reactie.

Helaas zijn wij als verkooppunt niet de partij die kunnen en mogen beslissen of u een nieuw product kan krijgen van SonyEricsson.

Wij werken samen met het reparatie bedrijf Dynafix. Zij kunnen in sommige vervelende gevallen in samenspraak met de fabrikant nog wel eens beslissen dat de klant een nieuw toestel krijgt. Dit kan echter alleen door de SonyEricsson S500i nogmaals aan te bieden voor reparatie.

Wij hebben onze procedure gewijzigd, waardoor de doorlooptijd van reparaties aanzienlijk is verhoogd, bekijk hiervoor onze site:
http://www.studentmobiel.nl/info/reparatie

Dynafix kan zien dat het de 4e keer is dat het toestel wordt aangemeld, dus meld bij het aanmelden van de reparaties of u misschien in aanmerking kan komen voor een nieuw toestel.

Helaas kan ik u dus geen toezegging doen, maar ik hoop dat deze keer u klacht geheel wordt opgelost en dat u na de reparatie nu eindelijk plezier zult hebben van het toestel.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Studentmobiel.nl
Het toestel is 3 keer naar DynaFix gestuurd, dit gebeurde via StudentMobiel, DynaFix retourneerde echter direct aan mij waardoor ik kan opmaken dat het toestel 3x na reparatie afkomstig was van DynaFix.

Zoals je kan zien vermeld StudentMobiel dat zij geen toezegging kunnen doen, kan ik hun dan alsnog verzoeken een Swap Code te regelen of kan ik dit beter via DynaFix doen. Vroeger had ik namelijk binnen 1 a 2 werkdagen reactie van DynaFix, antwoord op de laatste Correspondentie duurde echter 7 werkdagen, en inmiddels zijn de 4, 5, 6, 7 en 8 al helemaal doormidden.

Bedankt voor je hulp :).

Verwijderd

Heb hier ook het probleem van de gebroken toetsen op mijn s500i (groen). Toestel is al wel wat ouder. Maar na contact te hebben gehad met SE kon ik hem gewoon in mijn woonplaats naar een reparatie adres brengen. Heb hem ook via een webwinkel aangeschaft, maar dat was geen probleem. Bij mij zijn ondetussen de 2,5,8,3 en de 0 (half) als stuk. Wat me ook opviel was dat het schuif mechanisme de laatste tijd steeds lastiger ging (ben nog nooit met tel op het strand geweest ivm zand).
Ga hem van de week even afgeven voor reparatie.
Want ik wel jammer vind is dat ik dan waarschijnlijk ook al me apps die ik er nu op had staan weer kwijt ben. Want bij SE hebben ze er erg de hand van om je tel dan ook gelijk even te flashen (geen idee waarom, kan je zelf ook doen). Maar weet een van jullie toevallig of er een mogelijkheid is om die apps even te backuppen, zodat ik ze evt na reparatie weer terug kan zetten.

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 20:44
Ze er ff met de blauwe tand af te vissen, of met data kabel.

http://www.fjsoft.at/en/

Deze software is er waarschijnlijk wel geschikt voor, werkt erg goed met s500i en bluetooth.

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

JunkieXP schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:02:
Waar kan ik deze voorwaarde expliciet nalezen zodat ik ook de winkel / SE er naar kan verwijzen. Dit is trouwens een Quote van de Winkel (welke helaas een WebWinkel is waar ik dus niet zomaar langs kan gaan)

[...]

Het toestel is 3 keer naar DynaFix gestuurd, dit gebeurde via StudentMobiel, DynaFix retourneerde echter direct aan mij waardoor ik kan opmaken dat het toestel 3x na reparatie afkomstig was van DynaFix.

Zoals je kan zien vermeld StudentMobiel dat zij geen toezegging kunnen doen, kan ik hun dan alsnog verzoeken een Swap Code te regelen of kan ik dit beter via DynaFix doen. Vroeger had ik namelijk binnen 1 a 2 werkdagen reactie van DynaFix, antwoord op de laatste Correspondentie duurde echter 7 werkdagen, en inmiddels zijn de 4, 5, 6, 7 en 8 al helemaal doormidden.

Bedankt voor je hulp :).
Wat ik nu echt niet begrijp. Jij stel SonyEricsson verantwoordelijk, terwijl je niets met SonyEricsson te maken heb. StudentMobiel is de verkopende partij, hun dienen dit op te lossen.

Dat hun zeggen dat ze niets kunnen doen is logisch. Maar stel hun (StudentMobiel) aansprakelijk.

Simpel!

-

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb mijn gsm ook een 4-5 keer binnengedaan met gebroken toetsen.
Soms na enkele dagen waren ze al terug gebroken.
Klachtmail naar SE gestuurd en ze gingen iets doen om dit te compenseren.
Enkele weken later ontving ik een geheugenkaartje van 256mb (gewoon met wat plakband op een blad geplakt) in mijn brievenbus.
Gsm is diezelfde dag nog buitengevolgen (heb hem nog kunnen verkopen lol).
Ik blijf bij Samsung, enige merk waarbij ik (tot op heden) nog geen probs mee gehad heb.
Pagina: 1