Ik heb niet altijd een DVD speler bij dehand, dus lijkt me reuze handig om een bootable USB stick te hebben. Dit gaat vooral om een XP installatie te doen.
Stel ik heb problemen met m'n PC, ik wil dan die USB stick erin doen, kunnen booten en schoon XP installeren.
Nu zijn er vele handleidingen op internet die zgn. eenvoudig zouden moeten zijn. geen van die handleidingen heeft voor mij gewerkt. Ik heb er een stuk of 3 geprobeerd inclusief programma's van HP waarbij ik hele iso's naar usb stick zou kunnen schrijven. Allemaal niet gelukt.
Redenen dat het niet lukt:
-Ze gaan er vaak vanuit dat ik een floppy drive. Die heb ik niet.
-Telkens is de handleiding nogal omvattend, dat moet toch ook simpel kunnen?
-Het is me gelukt met DOS maar dan wilde Windows XP niet installeren.
Wie zou mij op weg kunnen helpen met een simpele instructies of wel een verwijzing naar simpele instructies? Alvast bedankt!
Stel ik heb problemen met m'n PC, ik wil dan die USB stick erin doen, kunnen booten en schoon XP installeren.
Nu zijn er vele handleidingen op internet die zgn. eenvoudig zouden moeten zijn. geen van die handleidingen heeft voor mij gewerkt. Ik heb er een stuk of 3 geprobeerd inclusief programma's van HP waarbij ik hele iso's naar usb stick zou kunnen schrijven. Allemaal niet gelukt.
Redenen dat het niet lukt:
-Ze gaan er vaak vanuit dat ik een floppy drive. Die heb ik niet.
-Telkens is de handleiding nogal omvattend, dat moet toch ook simpel kunnen?
-Het is me gelukt met DOS maar dan wilde Windows XP niet installeren.
Wie zou mij op weg kunnen helpen met een simpele instructies of wel een verwijzing naar simpele instructies? Alvast bedankt!