Energie Zuinige PC

Pagina: 1
Acties:
  • 2.342 views sinds 30-01-2008

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 04:15
Ik ben van plan om morgen een nieuwe PC samen te stellen. Nu las ik in de PC active een artikel over energie efficente PC's. Hierin wordt een AMD X2 64 EE processor geplaatst. Helaas ligt deze PC activie op dit moment op mijn werk.

Weet iemand wat de verdere configuratie van deze PC is?

Het gaat me in dit geval met name om een efficente voeding en een efficent moederbord

Verwijderd

Misschien dat een topic zoals [Ultra Laag Verbruik]PC voor HTPC/Download/Server van nut kan zijn? En natuurlijk gewoon even zoeken met Google

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 19:57 ]

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 04:15
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:55:
Misschien dat een topic zoals [Ultra Laag Verbruik]PC voor HTPC/Download/Server van nut kan zijn? En natuurlijk gewoon even zoeken met Google
absoluut, thanks.
De voeding en kast blijft nog even een aandachtspuntje. Maar eventueel koop ik morgen gewoon nog een PC-active bij de boekhandel

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is onlangs ook nog een review geplaatst omtrend energiezuinige en betaalbare processoren: Goedkoop en zuinig: Athlon X2 BE-2350 versus Pentium E2160. Dit gaat welliswaar over processors, maar de rol van het moederbord wordt ook beschreven. Aangezien een vraag naar slechts het vragen naar een bepaalde configuatie in een PC blad niet een erg discussie-uitnodigend topic maakt en er toch veel bronnen op het forum zijn, wordt deze voorzien van een hangslot. :)

Dit topic is gesloten.