Na veel informatie weten te behalen via internet, mediamarkt bezocht, en verdiept in de LCD en Plasma kom ik er toch niet helemaal meer uit. Vandaar dat ik nog jullie mening wil horen voordat ik overga na de daadwerkelijke koop van een plasma of lcd.
Ik ben op zoek naar een plasma/lcd die ik wil gebruiken voor gamen en gewoon tv kijken.
De afmeting waar ik naar op zoek 94 cm/107cm, zit wel op een afstand van ongeveer 2,5 meter.
Maar mijn mening voor gamen kan een scherm niet groot genoeg zijn.
Mn budget bedraagt rond de 1000 a 1100 euro.
Ben ook echt een film freak en zal er dus alles bijmekaar veel gebruik van gaan maken.
Wat is nou de beste keuze?
Plasma voor gamen of lcd?
Hoor geruchten dat met gamen, de LCD beter tot zn recht komt dan op een plasma. En als je een plasma aanschaft de eerste 200 uur er beter niet op kan gaan gamen ivp met inbranding. Terwijl de die hard gamers zeggen dat LCD "het is" voor gamen.
Er word zoveel gezegd en er is zoveel keus dat ik er echt niet meer uitkom.
Iemand suggesties?
alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een plasma/lcd die ik wil gebruiken voor gamen en gewoon tv kijken.
De afmeting waar ik naar op zoek 94 cm/107cm, zit wel op een afstand van ongeveer 2,5 meter.
Maar mijn mening voor gamen kan een scherm niet groot genoeg zijn.
Mn budget bedraagt rond de 1000 a 1100 euro.
Ben ook echt een film freak en zal er dus alles bijmekaar veel gebruik van gaan maken.
Wat is nou de beste keuze?
Plasma voor gamen of lcd?
Hoor geruchten dat met gamen, de LCD beter tot zn recht komt dan op een plasma. En als je een plasma aanschaft de eerste 200 uur er beter niet op kan gaan gamen ivp met inbranding. Terwijl de die hard gamers zeggen dat LCD "het is" voor gamen.
Er word zoveel gezegd en er is zoveel keus dat ik er echt niet meer uitkom.
Iemand suggesties?
alvast bedankt.