Bestanden kwijt na verplaatsing naar prullenbak

Pagina: 1
Acties:

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02 18:26
Ik wilde gisteren even al mijn bestanden van mijn bureaublad in de prullenbak "tijdelijk" plaatsen. Ik moest namelijk een fotootje maken van mijn monitor en vond het plaatje mooier zonder alle mappen en snelkoppelingen... Helaas heeft hij de grotere mappen "definitief" verwijderd. Ik heb wat gelezen over programmaatjes die dit zouden kunnen herstellen. Ik heb niks meer op mijn schijf geschreven en het programma Undelete er op los gelaten. Ik kom een hoop ouwe zooi tegen, maar helaas niet de grooste mappen die ik verplaatst had naar de prullenbak. Heeft iemand nog een idee of oplossing?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Geen oplossing maar wel een tip voor de toekomst...laat die shift toets met rust

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Dukey schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:28:
Geen oplossing maar wel een tip voor de toekomst...laat die shift toets met rust
ik denk niet dat hij de shift-toets heeft gebruikt, maar dat hij te veel in een keer heeft weggegooid.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dukey schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:28:
Hoeft de oorzaak niet te zijn denk ik, standaard instelling is dat er 10% van de diskspace gebruikt wordt voor de recycle bin. Wat als die grote mappen hier nu overheen gaan? (niet getest overigens) :)

edit: Wat ^^ zegt dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Question Mark op 15-08-2007 19:31 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

voor per ongeluk verwijderde bestanden gebruik ik search and recovery 3. heel simpel programmaatje.

Verwijderd

wellicht te laat, maar mocht je het nou nog een keer willen doen: rechtermuis op je bureaublad > pictogrammen schikken op > bureaubladpictogrammen weergeven. als je dat vinkje weghaalt zijn ze onzichtbaar :P

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37

Onbekend

...

Als je een te groot bestand of map naar de prullenbak wilt verplaatsen, geeft Windows zelf een melding dat het te groot is vraagt of je het definitief wilt verwijderen.
Het schermpje lijkt ook erg op de vraag of je de bestanden naar de prullenbak wilt verplaatsen....

Tip: Gebruik de prullenbak nooit als tijdelijke map. :) Je kan de map ook gewoon verplaatsen naar de root van de schijf.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1