Momenteel heb ik een x800GTO van connect3d.
Ik zit te kijken of ik niet een tussentijdse kleine update kan doen in de vorm van een 2e hands gpu.
Nu is het alleen lastig te kijken welke kaart ik kan kopen om bv. BioShock nog te kunnen spelen omdat ik een 350watt voeding heb van codegen met 16a op de 12v lijn (zie pic)

De overige hardware bestaat uit:
- Intel Pentium 4 3,4Ghz, 3400 MHz
- 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
- ATI Radeon X800 GTO (PCI-E) (*wordt dus vervangen)
- Maxtor 300GB (SATA)
- Creative Audigy 4
- 1 DVD-brander
- 1 DVD-speler
- 2 80mm fannetjes op het mobo aangesloten
Nu heb ik deze tabel gevonden waarin staat dat bv. een x1600pro minder power gebruikt dan mijn huidige x800gto. Klopt dat? Of hangen er meer factoren van af?
Welke kaart(en) (pci-e) zou ik kunnen overwegen die zonder problemen nog lopen op de 350watt voeding? Ik wil dus geen andere voeding.
Ik zit te kijken of ik niet een tussentijdse kleine update kan doen in de vorm van een 2e hands gpu.
Nu is het alleen lastig te kijken welke kaart ik kan kopen om bv. BioShock nog te kunnen spelen omdat ik een 350watt voeding heb van codegen met 16a op de 12v lijn (zie pic)

De overige hardware bestaat uit:
- Intel Pentium 4 3,4Ghz, 3400 MHz
- 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
- ATI Radeon X800 GTO (PCI-E) (*wordt dus vervangen)
- Maxtor 300GB (SATA)
- Creative Audigy 4
- 1 DVD-brander
- 1 DVD-speler
- 2 80mm fannetjes op het mobo aangesloten
Nu heb ik deze tabel gevonden waarin staat dat bv. een x1600pro minder power gebruikt dan mijn huidige x800gto. Klopt dat? Of hangen er meer factoren van af?
Welke kaart(en) (pci-e) zou ik kunnen overwegen die zonder problemen nog lopen op de 350watt voeding? Ik wil dus geen andere voeding.