Tijdens het instaleren van windows, viel plots de stroom uit in huis. Nu ging de instalatie al niet vlekke loos omdat ik de enter knop iets te lang drukte zodat hij, voor mij niet goed zichtbaar, een keuze maakte tussen FAT enz.(weet alleen dat ik FAT moet kiezen, ik weet niet zeker of dit is gebeurt omdat het allemaal erg snel ging). Als ik nu mijn imac opnieuw start komt er alleen een bericht te staan"Press any key to boot from CD.....Missing operating system". Wat ik ook doe, hij doet niets, alsof het onbruikbaar is geworden. HELP!, wat moet ik doen?
Dat komt omdat in die fase je toetsenbord niet werkt. Start de computer op, houd direct de ALT-toets ingedrukt en kies de Mac OS X schijf. Als je in OS X zit, kan je eventueel de BootCamp-installatie opnieuw uitvoeren.
En opstarten van de CD lukt dus niet?
Probeer eens op te starten met de ALT toets ingedrukt. Krijg je dan de mogelijkheid om te kiezen voor osx of windows? Kies dan voor osx en kijk of die nog werkt, zo ja, draai dan bootcamp opnieuw. Erg goed zal het niet zijn voor de installatie als hij halverwege wordt stopgezet.
edit: frietsaus was me voor
Probeer eens op te starten met de ALT toets ingedrukt. Krijg je dan de mogelijkheid om te kiezen voor osx of windows? Kies dan voor osx en kijk of die nog werkt, zo ja, draai dan bootcamp opnieuw. Erg goed zal het niet zijn voor de installatie als hij halverwege wordt stopgezet.
edit: frietsaus was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door Magnetic_Man op 15-08-2007 14:18 ]
jongens bdankt het is gelukt! ik probeerde het eerder ook al maar ik denk dat mijn timing verkeerd was en dat ie het daarom niet pakte. in iedergeval HEEL ERG BEDANKT!!!
Verwijderd
Zeer bedankt, ik had hetzelfde probleem en begon een beetje in paniek te raken door dat "press any key" wat ik maar niet kwijt kon raken.
Misschien is dit iets voor een BootCamp / OSX FAQ? Ik denk dat er binnenkort met de release van Leopard wel meer mensen over BootCamp hier neer zullen zetten.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Wat let je? Aan de FAQ mag je zelf meebouwen.Stoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:25:
Misschien is dit iets voor een BootCamp / OSX FAQ? Ik denk dat er binnenkort met de release van Leopard wel meer mensen over BootCamp hier neer zullen zetten.
Je had trouwens ook het Apple Bootcamp Beta gezien? Dat lijkt me een betere plak eigenlijk, of een nieuw topic omdat de beta-fase dan voorbij is
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Pagina: 1