Dan doe je toch ook wat verkeerd. Ik gebruik nu dagelijks Linux, Windows en OSX en ik gebruik ze alle 3 met veel plezier. Windows en Linux gebruik ik vooral op m'n werk, OSX vooral thuis. Ik heb bij geen van de 3 platforms te klagen over stabiliteit; dat is bij alle 3 redelijk in orde. Als je me nu zou vragen naar m'n favoriete OS is het wel OSX overigens. Het werkt voor dagelijks gebruik net even wat handiger dan windows en veel handiger dan linux, maar om mezelf nou helemaal 'geswitched' te noemen, nee, die overtuiging heb ik niet.Bashrat schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:33:
Ik ben geswitcht omdat ik Windows kotsbeu was. Het vertraagt vanzelf na zoveel tijd (ja, ook zonder virussen, spyware en mét defragmentatie om de 2 weken) en het is verschrikkelijk instabiel (10+ explorer.exe crashes per dag met gemak).
Ik ga m'n Mac aankoop overigens niet verdedigen. Als iemand 'voor veel minder een gelijkwaardige dell' kan samenstellen 'moet 'ie dat vooral doen, en veel plezier met Vista
Ik vind overigens 'mooi' een heel goede reden om iets te kopen. Voor ik in aanraking kwam met Apple was ik gewoon op zoek naar een laptop om m'n oude sony vaio (ook mooi
'mooi' was overigens ook de reden dat ik een oranje iPod shuffle heb gekocht. Bijkomend voordeel is dat de shuffles ook nog goed klinken...