Zit ik de FP te lezen en kom ik bij de reacties, staat er ineens:
Ik snap best waar het systeem eea probeert te filteren, maar ik heb echt geen tijd om alle posts te gaan moderen. Ik mod dus voornamelijk wat er uit springt, positief of negatief. Die modbot steeft zijn doel op deze manier volledig voorbij. Als je alleen maar mag modden zoals er gemiddeld gemod wordt, dan kun je net zo goed het hele moderatie systeem afschaffen want dan krijg je nooit een beetje balans in de zaak.
WTF? Teveel afwijken van het gemiddelde? En dan nog? Als ik modereer, modereer ik voornamelijk (voorbeeld) reacties die op tnet bijna standaard omhoog (MS bashen) danwel standaard omlaag (kritiek Linux cq opensource) worden gemodereerd, mits de inhoud mi dat rechtvaardigt. Dat dit afwijkt van het gemiddelde kan ik op mijn vingers natellen, maar met name in dit soort gevallen is een beetje tegengas meer dan terecht. Maar om dan maar gelijk het moderen te blokkeren?Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 14-09-2007 weer opnieuw activeren.
Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
Ik snap best waar het systeem eea probeert te filteren, maar ik heb echt geen tijd om alle posts te gaan moderen. Ik mod dus voornamelijk wat er uit springt, positief of negatief. Die modbot steeft zijn doel op deze manier volledig voorbij. Als je alleen maar mag modden zoals er gemiddeld gemod wordt, dan kun je net zo goed het hele moderatie systeem afschaffen want dan krijg je nooit een beetje balans in de zaak.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs