Toon posts:

Nieuwe TV, tot 2000,- tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. Ik heb uiteraard al wat rondgelezen, maar er moet op zeer korte termijn een knoop worden doorgehakt.

Wat is de bedoeling?

* Wil vooral mooi tv kijken en op de toekomst zijn voorbereid en willen daar best veel geld aan uitgeven.
* Op zoek naar een scherm tot 42"
* Kijk van alles, sport, films, etc.
* In bezit van DENON DVD speler / home cinema 2.1 set.
* Kijkafstand zo'n 3 meter, digitaal van @home
* Stroomverbruik en levensduur zijn niet van belang.

Wat is op dit moment een juiste aankoop voor een max bedrag van 2000,-?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Lees in ieder geval [TV] Plasma of LCD aanschaffen? door en maak zelf een keuze tussen plasma en LCD. Zoveel mensen, zoveel wensen ( :P ) dus je zult veel verschillende antwoorden krijgen, iedereen adviseert iets anders en dan kom je er nog niet uit. Probeer zelf dus eerst de keuze te beperken tot een paar modellen.

Zelf zou ik een plasma nemen van rond de €1000-1100. Maar wie ben ik? :P Eén ding staat in ieder geval wel vast, aan 1080P heb je niks op die afstand.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 23:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Misschien dat Pioneer plasma's binnen bereik komen. Die nieuwste serie is toch wel weer de maaststaf momenteel, eigenlijk. Panasonic is ook erg goed.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb ik wat door zitten spitten, maar zoveel offtopic, als het over keuze plasma/lcd gaat, daar word je niet blij van. Vandaar maar even zo... ;)

Maar jij zegt: Full-HD gaat nergens over in dit geval?

EDIT
Pioneer ja? Panasonic is inderdaad wel in de picture geweest... De 42PV70.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 00:25 ]

Verwijderd

"Wat-moet-ik-kopen"-topics zijn niet toegestaan op GoT. Ik raad je aan toch maar eens goed in de winkel te gaan kijken en kijken welke modellen je op het eerste gezicht bevallen. Tevens zijn hier op GoT een hele berg topics te vinden met meer dan genoeg informatie (oa. een plasma vs lcd thread, en threads voor een aantal merken).

Dit topic is gesloten.