[xbox360]Blue dragon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 942 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op het einde van disc 1 kun je super makkelijk sp scoren. Gewoon een hoop magic medicine meenemen en 1 char met field barrier lvl 2.

spoiler:
Net voor de eindbaas heb je een kamer met 3 lasers, daar kun je rondjes blijven lopen en 1 op de ong 3 keer dat je door een laser loopt komt er een monster waar je 2 sp voor krijgt als je hem met field barrier afmaakt. Lekker makkelijk om je lage lvl classes even omhoog te gooien :).
Je kan die kamer trouwens ook nog in nadat je de boss hebt verslagen.

[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 10-09-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sorry, voor de dubbelpost... 8)7 Dacht dat er ook een verwijderknop was maar die kan ik zo even niet vinden :)

[ Voor 148% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2007 23:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DeepSeven schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:29:
Op het einde van disc 1 kun je super makkelijk sp scoren. Gewoon een hoop magic medicine meenemen en 1 char met field barrier lvl 2.

spoiler:
Net voor de eindbaas heb je een kamer met 3 lasers, daar kun je rondjes blijven lopen en 1 op de ong 3 keer dat je door een laser loopt komt er een monster waar je 2 sp voor krijgt als je hem met field barrier afmaakt. Lekker makkelijk om je lage lvl classes even omhoog te gooien :).
Je kan die kamer trouwens ook nog in nadat je de boss hebt verslagen.
Er is op cd 2 ook een makkelijke manier.
spoiler:
Bij de mobile mechat in dat ijsgedeelte. Als je daar eenmaal geweest bent weet je wel wat ik bedoel. :)
Boeboe schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:12:
Wat de item database betreft: weet iemand hoeveel "all heart" items er in het spel zitten? Ik dacht dat ik een extra achievement zou kunnen halen door de
spoiler:
moon laser game
op disk 3 perfect uit te spelen, dus had ik er apart een save voor opzijgezet en later opnieuw geprobeerd. Nu is het me gelukt, geen achievement, maar nu krijg ik er dus die heart voor die +1 voor ALLE klasses geeft. Uber item, maar om hem effectief toe te voegen in de item databse zou die dus in men hoofdsave moeten zitten, wat betekent dat ik zo'n 3 uur opnieuw moet spelen, waar ik geen zin in heb. Ik hoop dus dat ik later nog de kans krijg om hem alsnog te pakken te krijgen.
Ik zit bij disk 3 maar ben nog niet waar jij bent, maar ik heb in het spel al een stuk of 3 van die all heart items gehad. Maar je bent er al wel zeker van dat je alle andere items hebt? Want dat zou ik eerst ff uitzoeken voordat je je tijd gaat verdien aan het zoeken van een item terwijl je misschien een andere item al op disk 1 hebt gemist. :)

hmzz., sorry voor de dubbelpost. had er even niet meer aan gedacht om te editten...

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kleine correctie, het was op disc 2, maar meteen na de bossfight verander je naar disc 3. Het item dat je krijgt hangt af van hoe goed je scoort op dit onderdeel :)

[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 11-09-2007 07:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Boeboe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:25:
Kleine correctie, het was op disc 2, maar meteen na de bossfight verander je naar disc 3. Het item dat je krijgt hangt af van hoe goed je scoort op dit onderdeel :)
Ok dan weet ik wat je bedoeld :). Die heb ik na een aantal keer proberen wel gehaald zonder damage te krijgen en zonder 0 damage te doen.
spoiler:
Beste methode is om als je die 4 manen hebt te zorgen dat je er snel 2 verslaat zodat je niet tegen alle 4 de manen hoeft te spelen als ze zichzelf hebben geboost.

Heb het spel nu uitgespeeld. Vond het een goed spel :) Wel vrij makkelijk als je eenmaal gelevelt was maar nog steeds leuk. Nu nog eens kijken welke achievements ik met een redelijk gemak kan halen. :) Heb er nu al redelijk veel. Nu nog een paar ubervijanden verslaan en dan heb ik ze wel gehad. Alle shadows levelen naar 99 wordt wel erg veel en saai werk. Ik wil nog wel alle personages naar level 99 krijgen maar dat komt nog wel een keer.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

voor diegene die de game te makkelijk vinden:

onze japanse vrienden hebben de mogelijkheid om een add-on te downloaden middels marketplace. Deze stelt je in staat om de moeilijkheidsgraad in te stellen. normal-hard-ultimate
Tevens bestaat de mogelijkheid om een game opnieuw te beginnen maar dan met de levels die je al behaald hebt vanuit een savegame. oftewel extreme easy...

het enige wat je moet doen is dus een xbox accountje maken waarbij je aangeeft dat je in HongKong woont.

gisteren die addon gedownload en het werkt...heb nog geen hardmode getest. Eerst mijn huidige sessie uitspelen. zit nu op 65 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:38
jabberwock schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:
voor diegene die de game te makkelijk vinden:

onze japanse vrienden hebben de mogelijkheid om een add-on te downloaden middels marketplace. Deze stelt je in staat om de moeilijkheidsgraad in te stellen. normal-hard-ultimate
Tevens bestaat de mogelijkheid om een game opnieuw te beginnen maar dan met de levels die je al behaald hebt vanuit een savegame. oftewel extreme easy...

het enige wat je moet doen is dus een xbox accountje maken waarbij je aangeeft dat je in HongKong woont.

gisteren die addon gedownload en het werkt...heb nog geen hardmode getest. Eerst mijn huidige sessie uitspelen. zit nu op 65 uur....
Is deze patch dan niet alleen toepasbaar op NTSC versies?
En hoezo opgeven dat je in Hongkong woont, dit is dan toch voor iedereen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Deze patch doet het bij mij en ik heb gewoon een europese versie van het spel.

Waarom HongKong?
Omdat er diverse marketplace's zijn. Zo heb ik ook een amerikaans account omdat daar demo's te downloaden zijn die hier (nog) niet op marketplace staan.

Het zou inderdaad makkelijker zijn als ze het voor iedereen hetzelfde houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

jabberwock schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:
nuttige tip, echter het scheelt nogal om te weten dat Hong Kong totaal niet in Japan ligt :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Iemand al meer info over de add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
volgens een website (ben de bron even kwijt) komt die patch ook gewoon voor europa met de feestdagen
(persoonlijk ben ik van mening helaas te laat aangezien er dan zoveel nieuwe games zijn met de feestdagen dat blue dragon gewoon geen replay value heeft)
wel tegen betaling stond erbij
ook komt er een download dat je het spel overniew kan beginnen met je levels behouden
(ook zo lekker veel zin voor mensen die hard mode gaan doen met hun level 65+ chars :()

[ Voor 28% gewijzigd door HADES2001 op 16-09-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HADES2001 schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:28:
ook komt er een download dat je het spel overniew kan beginnen met je levels behouden
(ook zo lekker veel zin voor mensen die hard mode gaan doen met hun level 65+ chars :()
Heeft zeker zin, om bepaalde achievements te kunnen halen.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kwam gisteren de eerste moeilijke baas tegen, een robot met 4 poten met een schedel. Aangezien kluke er niet bij is het ik aardig wat problemen hem te verslaan aangezien ik er weinig dmg op hem doe, hooguit 300 dmg met grounda sword. En aangezien hij elke keer veel mannetjes summoned en ik dan weer moeten wachten tot me healer shina kan casten om ze te verslaan red ik het gewoon niet :(

Maar ff wat items in gaan slaan en hopen dat ik het vanavond voor mekaar krijg

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb een vraag, ik heb nu net een gevecht gehad met szabo in the Flying fortress.
En om een achievement te halen moet je iets van hem jatten,
Nu weet ik niet zeker of dat in dit gevecht moet, komt hij later nog terug of is hij nu echt dood ?

Ik weet dat dit een spoiler is dus gebruik even een spoiler balk :P

Ook heb ik het idee dat "way of the Thief" niet werkt .
Dit is een Item die je kan gebruiken, als omschrijving heeft dit item : stelt je instaad om iets te stelen terwijl je aanvalt, maar gebeurd mooi niks :S

• DeepSeven
Als je demo hebt gespeeld, dan weet je dat die later nog terug komt ja :) (eind disc 1 zit jij toch?). Wat moet je trouwens met die creature compendum (zoiets) doen?

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 22-09-2007 11:29 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:28:Wat moet je trouwens met die creature compendum (zoiets) doen?
Vervolledigen :)

• DeepSeven

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik ben terwijl ik aan het spelen ben, ook al druk bezig met de achievements in Blue Dragon.
Want ik weet dat als je sommige dingen vergeet je of weer terug moet naar een (hele) oude save,
of je kan weer helemaal opnieuw beginnen. Nu kan je bijvoorbeeld een achievement krijgen voor het verkrijgen van alle items, en daar ben ik dan ook druk mee bezig, me enige vraag is, ik zie op een aantal forum's dat alle items in blue dragon zijn aangegeven met cijfers, dus bijvoorbeeld :

1. light shadow
5. Ancient Feather
170. Ruby

Maar kan ik dit ingame op dezelfde manier terug vinden?
Dit maakt het completeren van de items een stuk overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

KunDun schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:15:
Ik ben terwijl ik aan het spelen ben, ook al druk bezig met de achievements in Blue Dragon.
Want ik weet dat als je sommige dingen vergeet je of weer terug moet naar een (hele) oude save,
of je kan weer helemaal opnieuw beginnen. Nu kan je bijvoorbeeld een achievement krijgen voor het verkrijgen van alle items, en daar ben ik dan ook druk mee bezig, me enige vraag is, ik zie op een aantal forum's dat alle items in blue dragon zijn aangegeven met cijfers, dus bijvoorbeeld :

1. light shadow
5. Ancient Feather
170. Ruby

Maar kan ik dit ingame op dezelfde manier terug vinden?
Dit maakt het completeren van de items een stuk overzichtelijker.
Dat vroeg ik mezelf ook af, maar heb dat nooit kunnen vinden, dus gok dat dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Phydomir schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:24:
Wat ik wel echt jammer vind is dat Nene niet echt een ultime bad-guy is. Hij heeft niets wat het echt eng of bijzonder maakt :(
Dat beest op z'n schouder is behoorlijk irritant, maar verder heeft hij inderdaad weinig bad-guy trekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ok nog een vraagje , ik hem szabo nu twee keer verslagen, alleen moet je een item van hem kunnen stelen maar dat lukte dus niet, mag ik nu aannemen dat hij nog een derde keer terug komt :D

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

eindelijk uitgespeeld d:)b
Nu voor de achievements gaan dus. Eigenlijk waanzinnig dat je voor het spel uit te spelen zelfs geen aparte achievement krijgt, heb nu echt gruwelijk weinig.
Nu ja, heb wel wat leuke items om de shadows tot lvl 99 te krijgen. De golden poo snake ben ik ook al tegengekomen, maar die sloeg me op lvl 54 in 1 beurt morsdood :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Boeboe schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:49:
eindelijk uitgespeeld d:)b
Nu voor de achievements gaan dus. Eigenlijk waanzinnig dat je voor het spel uit te spelen zelfs geen aparte achievement krijgt, heb nu echt gruwelijk weinig.
Nu ja, heb wel wat leuke items om de shadows tot lvl 99 te krijgen. De golden poo snake ben ik ook al tegengekomen, maar die sloeg me op lvl 54 in 1 beurt morsdood :s
Voor de 2 grote vijanden, Poo snake en nog iemand, moet je level 99 zijn, dat wordt tenminste aangeraden. :)

Verder heb ik het spel niet meer echt aangeraakt sinds ik het heb uitgespeeld. De achievements die ik nu met name nog moet zijn enkel alleen maar te behalen door te grinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nu ja, moet wel zeggen, eens je je concentreert op de achievements gaat het snel vooruit. Als je ziet wat ik op een middagje tijd unlocked heb is het niet volledig hopeloos :) (en ongelofelijk snel dat je dan in de rankings stijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

alle shadows en personages op lvl 99 *O*. Totale speeltijd: 80 uur. Nog niet alle achievements, maar er zijn wereldwijd blijkbaar maar zo'n 2000 spelers (met een online console) die het beter gedaan hebben :). Voorlopig wachten op de patch zodat ik men item en monster database verder kan aanvullen.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 15-10-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:31

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb het spel sinds kort. Jammer dat ik toch een paar characters mis uit de Anime serie. Bouquet bijv. terwijl die irri marumaromayo er wel in zit.

Het spel speelt wel erg traag voor een RPG en ik mis her en der wat elementen zoals een goede map en een betere field of view als je over de aardkloot rondloopt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 2 Laatste