xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is spoilermateriaal, en kan je dus beter tussen spoilertags zetten. Nou is het in dit geval nog geen enorme ramp, maar let daar aub even op.
Ik heb vanmiddag de Collector's Edition bij bol.com besteld, kost slechts een tientje meer, en je krijgt er behoorlijk wat extra's voor. (hoewel ik net ook lees dat dat bij de 360 versie iig aardig tegenvalt... hoe dan ook, het ging mij toch alleen maar om het Big Daddy beeldje).
... not as I do.
Ziet er allemaal gelikt uit.
Thanks.Phusebox schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:26:
[...]
spoiler:... dan is het easyweet niet of ze het vertellen maar die camera bot moet je electrocuten, dan hacken, vervolgens doe je hetzelfde op de wc
Anoniem: 180605
http://www.drkside.net/forums/viewtopic.php?t=689
http://img.photobucket.com/albums/v358/chubskj/CE5640.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v358/chubskj/CE1640.jpg
http://image.bayimg.com/oafpiaabk.jpg
http://image.bayimg.com/oafphaabk.jpg
Ik loop net tegen een kleine bug aan hier, ik postte het bericht zonder dat ik ingelogd was (éénmalig de gegevens ingevoerd bij het posten). Vervolgens wilde ik iets editen, dus logde ik in. Ik kreeg echter geen edit button te zien, en ik kon bovenaan de pagina nog steeds inloggen ipv uitloggen. Door weer naar GoT index te gaan werd dit opgelost. Bekende bug?
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 180605 op 16-08-2007 10:03 . Reden: Photobucket links werkten niet ]
Nu na de 2e keer gisteravond gespeeld te hebben vind ik het toch wel erg vet. Ik moet ff af van mijn GoW/R6:V speelwijze. Ik ben normaal altijd afwachtend, tactisch.
Niet dat dat hier niet nodig is, maar je moet die plasma dingen ook gebruiken enzo, dat is wel even wennen. De sfeer en muziek is echt top.
Opzich leuke mini-game. Maar ik had wel graag gezien dat op het moment dat je de puzzel hebt opgelost het hacken ook ophoud. Dat telkens wachten tot al het water door de uitgang stroomt neemt net iets teveel tijd in beslag. Of is er een manier om het sneller te laten stromen?rnenator schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:47:
Die demo is echt geweldig! 2x uitgespeeld, begreep eerst niks van dat hacken van die robot maar best toffe mini game.
ehm (Y) FINISH? anyone...Alabama_man schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:08:
[...]
Opzich leuke mini-game. Maar ik had wel graag gezien dat op het moment dat je de puzzel hebt opgelost het hacken ook ophoud. Dat telkens wachten tot al het water door de uitgang stroomt neemt net iets teveel tijd in beslag. Of is er een manier om het sneller te laten stromen?
Anoniem: 162692
Euhm,, bios clock veranderen & internet uitAnoniem: 180605 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:58:
Ook de Pc versie schijnt hier en daar in bezit te zijn. Deze schijnt echter beveiligd te zijn met een activatie, die pas de 21e in werking treedt.
http://www.drkside.net/forums/viewtopic.php?t=689
http://img.photobucket.com/albums/v358/chubskj/CE5640.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v358/chubskj/CE1640.jpg
http://image.bayimg.com/oafpiaabk.jpg
http://image.bayimg.com/oafphaabk.jpg
offtopic:
Ik loop net tegen een kleine bug aan hier, ik postte het bericht zonder dat ik ingelogd was (éénmalig de gegevens ingevoerd bij het posten). Vervolgens wilde ik iets editen, dus logde ik in. Ik kreeg echter geen edit button te zien, en ik kon bovenaan de pagina nog steeds inloggen ipv uitloggen. Door weer naar GoT index te gaan werd dit opgelost. Bekende bug?
Hmm, leuk dat die al uit is dan heb ik hem tegen zaterdag misschien tog nog
Hmm dacht dat ik elke knop had geprobeerd. hehe blijkbaar niet dus
nieuwe beveiliging, een offline spel dat PERSE online geactiveerd moet worden. Ze verzinnen steeds gekkere dingen, toch zullen de piraten overwinnen.Anoniem: 162692 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:30:
[...]
Euhm,, bios clock veranderen & internet uit![]()
Hmm, leuk dat die al uit is dan heb ik hem tegen zaterdag misschien tog nog
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zonder piraten waren al die beveiligingen niet eens nodig geweestevilpin0 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:17:
[...]
nieuwe beveiliging, een offline spel dat PERSE online geactiveerd moet worden. Ze verzinnen steeds gekkere dingen, toch zullen de piraten overwinnen.
uhm...
Inderdaad ik gok binnen 2-3 dagen is de piraat versie erevilpin0 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:17:
[...]
nieuwe beveiliging, een offline spel dat PERSE online geactiveerd moet worden. Ze verzinnen steeds gekkere dingen, toch zullen de piraten overwinnen.
Speelbaar.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Er zijn nu al een aantal mensen in het bezig van de Pc-versie, een kwestie van tijd tot er een clone verschijnt. Waarschijnlijk wordt de boel, zoals bovenstaande poster al zegt, vrij snel gekraakt.
edit: laat maar, heb het al

[ Voor 75% gewijzigd door DeepSeven op 16-08-2007 17:19 ]
Zij zegt het volgende:
2. the pre-release was a mistake on a retailer's part. i promise you with all my heart 2K did not do anything on purpose to mess with PC gamers or give the 360 a leg up or anything. it was a sad, sad mistake. PC will activate for the US on august 21st. and you'll want to wait till then anyway because new drivers will come out.
3. PC demo is still in the works, i'm checking on it!

Verder is er inhoudelijk alles wel over gezegd, het is wachten op het spel zelf
O en ik lees net dat de Pc-demo morgen komt!!! Kan ik eindelijk testen of het draait!!
http://www.shacknews.com/onearticle.x/48490
"The news comes after PC fans were disappointed in the release of an Xbox 360-only demo. Publisher 2K Games then assured the community that a PC demo would be released shortly--it will be available at FileShack tomorrow, August 17."
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 180605 op 16-08-2007 21:56 ]
Anoniem: 57485
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 16-08-2007 22:18 ]
Als de publisher een datum geeft kun je toch verwachten dat het daarvoor niet zal werken? Als een winkel het spel alsnog eerder verkoopt dan was bedoeld, moet je bij dat winkel verhaal halen.Anoniem: 57485 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:17:
Ik vind het echt belachelijk dat wanneer je een product koopt je deze pas na een bepaalde datum kan gebruiken. Wat is het nut hiervan?
Ik denk dat ze willen dat iedereen tegelijk met deze game kan beginnen en niet dat anderen die toevallig aan een pc versie zijn gekomen meteen kunnen beginnen met deze game.Anoniem: 57485 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:17:
Ik vind het echt belachelijk dat wanneer je een product koopt je deze pas na een bepaalde datum kan gebruiken. Wat is het nut hiervan?
Het is trouwens nog lulliger voor de Europeanen die de game al in hun bezit hebben. Deze moeten wachten tot 24 augustus voordat ze de game kunnen activeren
Ow, shit. Ik kom er net achter dat ik ook een Europeaan ben

Update: There is no longer a confirmed date for the BioShock PC demo.Anoniem: 180605 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:52:
Nou nee, het gaat mij hier om het feit dat er mensen zijn die het spel al hebben gekocht, maar niet kunnen spelen vanwege de activatie, die pas de 21 zal werken.
Verder is er inhoudelijk alles wel over gezegd, het is wachten op het spel zelfIk kijk er naar uit iig!
O en ik lees net dat de Pc-demo morgen komt!!! Kan ik eindelijk testen of het draait!!
http://www.shacknews.com/onearticle.x/48490
"The news comes after PC fans were disappointed in the release of an Xbox 360-only demo. Publisher 2K Games then assured the community that a PC demo would be released shortly--it will be available at FileShack tomorrow, August 17."
Hmmzz,, wat krijg ik tog een HAAT gevoelens
oxm uk: 10/10
pc gamer uk: 95/100
pc zone: 96/100
eurogamer: 10/10
gamer.tv: 5/5
game informer: 10/10
ap magazine: 5/5
computers & video games: 9.5/10
gamepro: 10/10
1up: 10/10
xbox world: 94/100
gamespy: 5/5
console and gameworld: 99/100
ign: 9.7/10
gamesradar: 10/10
sick
uhm...
het was niet eens bij me opgekomen dat er geen MP in zou zitten... nu denk ik dat ik toch maar cancel
Wel ver... Het is toch niet te gelovenAnoniem: 162692 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:10:
[...]
Update: There is no longer a confirmed date for the BioShock PC demo.
Hmmzz,, wat krijg ik tog een HAAT gevoelens
Wat zag ik daar nou in het optie menu: Maximize FPS: "ON" verminder graphishe kwaliteit maar levert meer performence, lijken wel pc capriolen
het ziet er allemaal supersfeer vol uit, maar toch zijn de gfx niet super. AA mag wel wat hoger en de textures zijn ook niet echt high-res. Hopelijk ziet het er allemaal beter uit op de pc.
Het spel zelf is echter wel super, echt een spel waar ik van hou. Alleen dat hacken van bots enzo heb ik echt al 100x gedaan in andere games met precies dezelfde methode.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 218213
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 17-08-2007 10:01 ]
Enige minpuntje is dat ik in het filmpje op het einde de locaties eentonig begon te vinden.
Desalniettemin een instant-buy voor mij
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit staat er op Worthplaying:
"BioShock will forever change the expectations for the FPS going beyond run and gun corridors, monster-closet AIs and static worlds, creating a living, unique and unpredictable FPS experience. Already released on Xbox Live, the PC version of the demo is expected tomorrow, and of course we will have it on our fileserver network.
UPDATE: 2K informed us that the demo is not coming tomorrow, "probably" Monday."
Dat is een hele vage optie. Dat zou betekenen dat je op bepaalde stukken toch wel framerate problemen kunt verwachten. Anders lijkt het me niet dat je zo'n optie erin stopt.evilpin0 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:54:
Wat zag ik daar nou in het optie menu: Maximize FPS: "ON" verminder graphishe kwaliteit maar levert meer performence, lijken wel pc capriolen
uhm...
Anoniem: 165097
Vind ik niet zo erg, betekent dat alle energie in de singleplayer is gegaan. Beter dan een spel dat je binnen 10 uur uitspeelt, waarbij als "excuus" een multiplayer zit.Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:48:
waaaat; ik lees net dat dit geen multiplayer heeft.
het was niet eens bij me opgekomen dat er geen MP in zou zitten... nu denk ik dat ik toch maar cancel
Als ik mijn 9800pro vervang door een x1650 of een x1950pro of een 7900gs hoe hoog kan ik het dettail opschroeven denken jullie
[ Voor 3% gewijzigd door Mad_Cow op 17-08-2007 13:24 ]
Ik draai ook op Athlon64 3000+, met een 7800GS, die kwa snelheid gelijk is aan de x1950pro. Ik kan alle spellen tot nu op hoog detail draaien ondanks het verouderde systeem. Ik zal Bioshock wel goed kunnen draaien denk ik, niet op zijn allerhoogst.Mad_Cow schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:20:
ik heb nu een Athlon64 3000+ & ATI radeon 9800 pro. niet genoed om bioshoch te spelen dus.
Als ik mijn 9800pro vervang door een x1650 of een x1950pro of een 7900gs hoe hoog kan ik het dettail opschroeven denken jullie
Maar als je het geld hebt zou ik zeker kijken voor een nieuwe mobo+proc+graka. Want als je nu nog een AGP kaart koopt is je systeem wel heel snel erg verouderd, geen lange houdbaarheid, of je moet een mooie deal hebben ofzo.

Volgensmij is dat zo bij alle futuristische games, Halo 2 en wat anderen zien er ook zo bagger uit
Je kunt een boel van het spel zeggen. Het is misschien geen GoW, maar zulke graphics zijn ruim mooier dan de huidige (next-gen console) standaard. Het vergelijken met Halo 2 is helemaal een grove belediging voor BioShock. Misschien dat je eerst de bewegende beelden moet zien.Saven schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
Als ik die screenshots zo zie, dan lijkt het net alsof dit een dx8 game is
Volgensmij is dat zo bij alle futuristische games, Halo 2 en wat anderen zien er ook zo bagger uit
uhm...
Ik moet zeggen dat ik de stills ook een beetje tegen vind vallen. Als ik echter naar het spel zelf kijk dan vind ik hem zelfs mooier dan gears of war. GoW was indrukwekkend, maar de sfeer in deze game is gewoon subliem. Ik zat zo in het spel dat ik een hartverzakking kreeg toen er iemand mijn kamer binnenkwam. Dat heb ik toch sinds half life 1 niet meer meegemaakt.Smoonshine schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Je kunt een boel van het spel zeggen. Het is misschien geen GoW, maar zulke graphics zijn ruim mooier dan de huidige (next-gen console) standaard. Het vergelijken met Halo 2 is helemaal een grove belediging voor BioShock. Misschien dat je eerst de bewegende beelden moet zien.
Anoniem: 100904
Ach dat zijn ook van die mensen die zodra Crysis eenmaal uit is, het toch allemaal tegen vinden vallen.Smoonshine schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Je kunt een boel van het spel zeggen. Het is misschien geen GoW, maar zulke graphics zijn ruim mooier dan de huidige (next-gen console) standaard. Het vergelijken met Halo 2 is helemaal een grove belediging voor BioShock. Misschien dat je eerst de bewegende beelden moet zien.

Anoniem: 111703
Ach ja.
Bioshock futuristisch? Het is de jaren 50-60Saven schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
Als ik die screenshots zo zie, dan lijkt het net alsof dit een dx8 game is
voor dat geld heb je ook een xbox360Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:40:
Ik vraag me af hoe mijn X850 XT dit gaat trekken.. Toch maar eventjes die €300,- voor een goeie DX10 kaart neertellen, denk ik
Ach ja.
Aaaaargh, waarom moest ik dat nou zo nodig selecterenPacinoAllstars schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:54:
Het spel wordt pas leuk als jezelfspoiler:een big daddy bent

note to self: dit topic niet meer openen voordat ik het spel uitgespeeld heb en elke kier en hoekje gezien heb.
[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 17-08-2007 14:56 ]
Heb jij het spel al uitgespeelt dan?
Nope, hard op wegAlabama_man schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:59:
@Pacinoallstars
Heb jij het spel al uitgespeelt dan?
En JohnyV, dat was een knipoog en geen smiley, waarom denk je dat ik spoilers gebruik?
Save trouwens extra veel, spel is veelste makkelijk dankzij die vita champers. Voorbeeld (geen verhaal spoiler)
kleine verhaal spoiler om op johny v in te gaan.
[ Voor 75% gewijzigd door PacinoAllstars op 17-08-2007 15:53 ]
ik kan gewoon niet de moeite opbrengen om alleen te gaan gamen... where's the fun in that?
Jij leest dus ook nooit een goed boek? Of je kijkt dus ook nooit alleen een goede film?Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:01:
ok order cancelled... het missen van een multiplayer is voor mij reden om te wachten op andere topgames die dit wel bieden
ik kan gewoon niet de moeite opbrengen om alleen te gaan gamen... where's the fun in that?
Maar ik kan me wel voorstellen dat multiplayer steeds belangrijker wordt, maar ik ben juist wel eens een keer blij dat er een game is die zich enkel en alleen op de SP richt. Ik vind zelf niets dan meegetrokken worden in een game met een goed verhaal die je wilt blijven spelen en je het uiteindelijk jammer vind als je het hebt uitgespeeld
Maar wat ik dan wel raar vind is dat je het van te voren niet wist? Er zijn zoveel interviews en previews geweest waar dat expliciet in vermeld stond
[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2007 11:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bovendien, waarom zou je een spel dat momenteel het hoogste gemiddelde van Gamerankings heeft (99% van 8 reviews geloof ik), niet spelen?
Nog even een tip: Ga niet naar het officiele 2kgames forum over Bioshock, daar worden spoilers gepost in de topic titles...
Idd, spel scoort hoger dan gears en dat gewoon op alle review sites. Als iemand er dan bevooroordeeld al niet eens mee wilt spelen, zegt dat meer over de persoon dan het spel.Anoniem: 180605 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:42:
Precies, dit spel is bedoeld om alleen te spelen! Dat komt de sfeer helemaal ten goede!
Bovendien, waarom zou je een spel dat momenteel het hoogste gemiddelde van Gamerankings heeft (99% van 8 reviews geloof ik), niet spelen?Zegt toch wel iets over het spel...
Nog even een tip: Ga niet naar het officiele 2kgames forum over Bioshock, daar worden spoilers gepost in de topic titles...
Las gisteren dat ze i.p.v. onderwater eerst een onbewoond eiland wilde gebruiken waar alleen maar nazi's opzaten. Die zeg maar na de wo2 nooit ontdekt waren, dus verder waren gegroeid in populatie, maar ze achten het idee niet geschikt. Toch
nee lees nooit een boekuchiha tijntje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:20:
[...]
Jij leest dus ook nooit een goed boek? Of je kijkt dus ook nooit alleen een goede film?Je hebt Splinter Cell btw wel uitgespeeld in je uppie?
Maar ik kan me wel voorstellen dat multiplayer steeds belangrijker wordt, maar ik ben juist wel eens een keer blij dat er een game is die zich enkel en alleen op de SP richt. Ik vind zelf niets dan meegetrokken worden in een game met een goed verhaal die je wilt blijven spelen en je het uiteindelijk jammer vind als je het hebt uitgespeeld
Maar wat ik dan wel raar vind is dat je het van te voren niet wist? Er zijn zoveel interviews en previews geweest waar dat expliciet in vermeld stond
en nee kijk nooit alleen naar een film
splinter cell heb ik niet uitgespeeld maar teruggebracht toen bleek dat de multiplayer crap was
gears of war heb ik ook alleen co-op gespeeld bv.
ik lees nooit previews, daarin lijkt alles geweldig. Lees alleen reviews en kijk gametrailers van gameplay footage. De gedachte dat er geen MP in zat was niet bij me opgekomen en dus ook niet opgevallen dat daar geen trailers van waren.
Ik heb genoeg spellen hier staan die ik nooit speel omdat niemand ze met me wil doen. Racegames bijvoorbeeld, ik ben er gek van, maar ik ken niemand die split-screen ooit een racegame met mij wil doen. Dus PGR3, Forza2, F1:CE etc. liggen allemaal een beetje stof te happen.
Ja ik snap wel dat ze een spel maken om alleen te spelen, maar ik vind er persoonlijk dan gewoon niks aan. Een van de beste games ooit bijvoorbeeld volgens de reviews: RE4 op de gamecube, toen dacht ik ook: die MOET ik hebben. Uiteindelijk heb ik het na 2 uur wel voor gezien gehouden. En sindsdien nooit meer aangeraakt.Anoniem: 180605 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:42:
Precies, dit spel is bedoeld om alleen te spelen! Dat komt de sfeer helemaal ten goede!
Bovendien, waarom zou je een spel dat momenteel het hoogste gemiddelde van Gamerankings heeft (99% van 8 reviews geloof ik), niet spelen?Zegt toch wel iets over het spel...
Daarom heb ik ook nog nooit een GTA na deel 1 langer dan 30minuten gespeeld. Ik snap niet wat iedereen er aan vindt; persoonlijk vind ik het een van de slechtste overhype-te spellen van de afgelopen 5 jaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2007 12:08 ]
PacinoAllstars schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:54:
[...]
Idd, spel scoort hoger dan gears en dat gewoon op alle review sites. Als iemand er dan bevooroordeeld al niet eens mee wilt spelen, zegt dat meer over de persoon dan het spel.
Las gisteren dat ze i.p.v. onderwater eerst een onbewoond eiland wilde gebruiken waar alleen maar nazi's opzaten. Die zeg maar na de wo2 nooit ontdekt waren, dus verder waren gegroeid in populatie, maar ze achten het idee niet geschikt. Tochspoiler:Zijn er in het spel een hele hoop verwijzingen naar dit thema, zoals dagboeken die concentratie kampen en experimenten beschrijven aka Jozef Mengele, creepy shit, maar wel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf gedaan.
^^ Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iemand die puur de SP niet speelt, omdat het in je eentje is. Ik respecteer je mening wel hoor, maar je moet eens een keer proberen een goed verhaal te waarderen waar je je echt in in kan leven. Je mist heel wat.nee lees nooit een boek
en nee kijk nooit alleen naar een film
etc...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 18-08-2007 12:16 ]
denk dat het met leeftijd te maken heeft, en hoeveel jaren ik al game ofzo, en persoonlijkheid uiteraardAnoniem: 165097 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
^^ Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iemand die puur de SP niet speelt, omdat het in je eentje is. Ik respecteer je mening wel hoor, maar je moet eens een keer proberen een goed verhaal te waarderen waar je je echt in in kan leven. Je mist heel wat.
de demo van bioshock was net lang genoeg... net voordat ie afgelopen was dacht ik: hmm leuke sfeer, vette muziek, goede graphics... maar is dit het? komt er nog iets anders of blijft het zo saai.
lineair, voorspelbaar, elke keer hetzelfde.
en dan krijg je die stukjes te zien van het spel; en dat bevestigde het alleen maar... jep nog es tig keer hetzelfde alleen heb je dan andere wapens. *gaap*
de eerste 'echte dx10, de vuurdoop van mijn HD2900XT, spannend!
Of het een beetje wil draaien op mijn 'rode stofzuiger' is iets wat ik me afvraag, maar een andere reden waarom ik het spannend vind is de toekomst van pc gamen. Dat Bioshock geen multiplayer heeft is volgens mij namelijk best een risico, zie ook de discussie hierboven in dit topic. Mensen moeten het echt de moeite waard vinden om een single player only te kopen en als daar nog eens een enorm aantal (torrent-) downloaders bijkomen zullen investeerders en uitgevers weer minder gemotiveerd zijn om te investeren in originele, singleplayer, pc games.
Kunnen we straks alleen nog maar kiezen uit MMORPG en online shooters waarbij een vorm van registreren/ activeren noodzakelijk is.
Ik ben dus niet alleen benieuwd naar de graphics en gameplay van deze knaller, maar ook naar de verkoop voor pc!
Grappig, ik dacht dat het met mijn leeftijd en gameervaring (meer dan 20 jaar fanatiek) lag dat ik SP zo kan waarderen. En naar mijn mening is MP vaker meer van hetzelfde dan SP. Daar proberen ze er nog wat van te maken. In MP is eigenlijk altijd het verhaal eruit gehaald, is het level design alleen gemaakt om een balans te maken en dus vaak erg symmetrisch. Behalve Co-op natuurlijk, wat ik echt fantastisch vind in bv GoW, maar ik neem aan dat mensen die de demo hebben gespeeld inzien wat voor een consessies er gedaan zouden moeten worden om Bioshock co-op te geven.Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:24:
[...]
denk dat het met leeftijd te maken heeft, en hoeveel jaren ik al game ofzo, en persoonlijkheid uiteraard
de demo van bioshock was net lang genoeg... net voordat ie afgelopen was dacht ik: hmm leuke sfeer, vette muziek, goede graphics... maar is dit het? komt er nog iets anders of blijft het zo saai.
en dan krijg je die stukjes te zien van het spel; en dat bevestigde het alleen maar... jep nog es tig keer hetzelfde alleen heb je dan andere wapens. *gaap*
Plus ik ben liefhebber van bijna elk soort genre behalve flight-simulators en the sims dus tegen de tijd dat ik SP heb uitgespeeld heb ik de behoefte niet meer om MP te doen omdat de volgende titel al op me te wachten staat.
Denk dat het toch meer een kwestie van persoonlijke smaak is, dan leeftijd/gameervaring.
Vraag ik me wel af, als Bioshock al *gaap* is, wat is er dan in hemelsnaam niet *gaap*?
Ben nu toch wel heel nieuwsgierig hoe oud of hoe jong je bent en hoe lang of hoe kort je al games speelt. Ben zelf namelijk bijna 34 en game al vanf 1981. In het begin waren het natuurlijk alleen maar singleplayer spellen die je speelde maar de laatste tien jaar ook veel multiplayer. Merk bij mezelf dat ik echter weer steeds meer singleplayer spellen ga spelen vanwege de metaliteit die mij niet aanspreekt bij verschillende spellen online.Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:24:
[...]
denk dat het met leeftijd te maken heeft, en hoeveel jaren ik al game ofzo, en persoonlijkheid uiteraard
"The visuals too will constantly amaze, from finely detailed industrial structures to the weapon models, the choices of which areas to light and which to leave in the dark, and plasmid effects. And then there's the water. It's so gorgeous, rippling and gurgling through every one of Rapture's hallways, tumbling from ceilings and, of course, encasing the city itself. You get lots of little details to enjoy as well, like the welts on your hand when you boot up the insect swarm plasmid, the steam jets that hiss from Big Daddies after they've taken damage, fish in tanks and in the ocean that dart away as you approach, and the flickering billboards and tattered posters that remain from Rapture's glory days. The PC version definitely outclasses the Xbox 360, mostly because of the ability to crank the resolution to 1920 x 1200. If you've got a Vista rig with a DX10 card, you can expect some heightened particle effects, crisper real-time shadows, and more dynamic water, but the game looks gorgeous regardless. On our gaming PC running a Core 2 Quad processor with a GeForce 8800 GTX, and 4 GB of RAM, it ran very well, with only a few occasions of seemingly random framerate hitches. We also couldn't find an option to switch between DX10 and DX9 modes, the game just seems to default to what's in your system, unlike Lost Planet."
http://pc.ign.com/articles/813/813641p3.html
nietAnoniem: 111703 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:40:
Ik vraag me af hoe mijn X850 XT dit gaat trekken.. Toch maar eventjes die €300,- voor een goeie DX10 kaart neertellen, denk ik
Ach ja.
Pauper, hoe kun jij dat nou weten? Ik ga zo af op de screenshots die er gepost zijn. En als ik dat zo zie vind ik de graphics behoorlijk tegenvallen. Dus je domme reply slaat nergens op..Anoniem: 100904 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:27:
[...]
Ach dat zijn ook van die mensen die zodra Crysis eenmaal uit is, het toch allemaal tegen vinden vallen.
Persoonlijk vind ik zeggen dat Bioshock op een DX8.1 spel lijkt en dat de graphics vergelijkbaar zijn met die van Halo 2 een stuk dommer. Of je moet je ogen gewoon eens na laten kijken.Saven schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Pauper, hoe kun jij dat nou weten? Ik ga zo af op de screenshots die er gepost zijn. En als ik dat zo zie vind ik de graphics behoorlijk tegenvallen. Dus je domme reply slaat nergens op..
Ga je wel nog alleen naar de wc of voel je je dan ook te eenzaam?Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:04:
Ik heb genoeg spellen hier staan die ik nooit speel omdat niemand ze met me wil doen. Racegames bijvoorbeeld, ik ben er gek van, maar ik ken niemand die split-screen ooit een racegame met mij wil doen. Dus PGR3, Forza2, F1:CE etc. liggen allemaal een beetje stof te happen.
Terug naar het onderwerp: ik heb de demo op X360 gezien en vind het er prachtig uitzien. Erg sfeervol zo met de art deco stijl. Helaas gaf de demo niet het idee dat er meer inzat dan een standaard (lineaire) fps. Ik moet dus echt eerst meer zien voordat ik overweeg dit spel te kopen.
Ik koop games wel vanwege een uitstekende SP, goede SP blijft altijd heersen over goede MP qua ervaring maar een goede MP houd je wel langer aan het spel gebonden. KOTOR is denk ik wel 1 van de allerbeste spellen die ik ooit gedaan heb vanwege het geweldige verhaal(en side personen en alles) en ik game toch al echt lang(ergens toen de C64 uitwas begonnen). Maar mensen lijken altijd in 2 kampen te horen, de SP "softies" die nooit online spelen omdat ze het niveau niet aankunnen of iets in die richting en ze gewoon bang zijn om het te leren.
En je hebt de MP die hards die alleen bij MP zweren en waarvan je het stupiede commentaar krijgt van ALLEEN SP?!?! dat is niks1111!.
Er zijn toch wel mensen die van beide kunnen genieten? Gears of War heb ik bv alleen voor de MP gehaald speel het nu een maandje online en ik merk al dat ik bij de ranked games bij de betere hoor(veel 1ste plekken). Maar een goede singleplayer levert je wel een betere herinnering op hoe cool je online kills ook af en toe kunnen zijn.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Vooral de geluidseffecten vind ik erg goed uitgewerkt, maar het licht en het water is ook erg mooi. Dit wordt echt een all-nighter heb ik het gevoel, wat een geweldig spel
[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 18-08-2007 16:44 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Anoniem: 100904
PauperSaven schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Pauper, hoe kun jij dat nou weten? Ik ga zo af op de screenshots die er gepost zijn. En als ik dat zo zie vind ik de graphics behoorlijk tegenvallen. Dus je domme reply slaat nergens op..
dat meent hij welAnoniem: 111703 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:17:
[...]
Fuck, dat meen je niet
Ben ik ook mooi klaar mee dan

Naja kan ik eindelijk mijn kaart eens echt het vuur aan de schenen leggen denk ik zo
Inderdaad als ik naar screenshots kijk van zowel XBOX360 & PC.Saven schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Vind ik het tog zo mooi niet hoor. Maarja het is mooi maar had meer verwacht idd.
Hmm, ik ga voor gameplay
Hier wil ik even op ingaan. De demo is erg lineair omdat het zo werd ontworpen. De eerste delen van het spel dienen als een grote tutorial en zijn dus lineair in opzet. Daarna wordt het spel veel vrijer, je kunt ontdekken en rondzwerven. Dit is bevestigd door mensen die het al op de Xbox hebben gespeeld.Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:24:
[...]
Wat het beoordelen van graphics met screens betreft, dat moet je nooit doen. Je kunt pas zien hoe goed/slecht de graphics zijn als je het in actie ziet. Ik snap in ieder geval niet dat mensen dit spel er slecht vinden uitzien. Op de Xbox ziet het er prachtig uit en met een goede PC zal het er nog beter uitzien. Ik zou wel eens willen weten welk spel er beter uitziet.
Spel is helemaal niet zo lineair. Die demo is trouwens heel anders ook dan de full versie. Geeft behalve de graphics geen goed idee van de full game. Dat het spel linieair is in de zin, dat je naar een bepaald punt uiteindelijk toe moet is waar, maar het is aan jezelf om te bepalen hoe je dat punt wilt bereiken. Er zijn namelijk tal van sub ruimtes die je eerst kan onderzoeken alvorens je naar je missie goal gaat. Zo zijn er genoeg verborgen leuken etc waar nieuwe krachten/plasmids liggen.
Later zit je ook in een soort van metro en dan kan je zelf kiezen, naar welk gedeelte je wilt in Rapture, dus het is niet zo linieair als bijvoorbeeld F.E.A.R.
NA verloop van tijd respawnen vijanden ook, maar dat is wel dusdanig gedaan dat het niet nep oogt en alles beter tot zijn recht komt. Voorbeeld: Als je namelijk van tevoren een aantal camera's en bots + weet ik het wat gehacked hebt loont dat in latere stadia, omdat er dan wel eens in die gang of ruimte een slicer kan lopen, die er eerder nog niet was.
De replay value is ook wel hoog, omdat er teveel manieren zijn om vijanden om te leggen. Ik load soms wel 5 keer opnieuw me save in, puur om te kijken of het nog subliemer kan. Tevens word je in het spel voor bepaalde keuzes gesteld die invloed hebben op het einde, dus om alle eindes te kunnen zien moet je het spel opnieuw uitspelen, denk bijvoorbeeld aan spliter cell DA.
Genoeg mogelijkheden dus. Als Gears of War single player naast die van bioshock ligt, wint bioshock makkelijk, puur omdat het gevarieerder is. Pak je echter de sublieme mp erbij met gears of war, zal gears of war uiteindelijk de langste replay value hebben, maar of dat bioshock een slechte titel maakt? Ik dacht het niet.
Reken er maar overigens op, dat hier een film van komt.
Ik raad trouwens aan om zo min mogelijk te lezen over bioshock op forums, zoals gamefaq etc, want er word erg veel gespoilerd met het verhaal. Verhaal is echt belangrijk en zou zonde zijn als je al de spoilers al weet.
Heb niet gezegd dat het lelijk is FOEI !mister_S schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:23:
[...]
Wat het beoordelen van graphics met screens betreft, dat moet je nooit doen. Je kunt pas zien hoe goed/slecht de graphics zijn als je het in actie ziet. Ik snap in ieder geval niet dat mensen dit spel er slecht vinden uitzien. Op de Xbox ziet het er prachtig uit en met een goede PC zal het er nog beter uitzien. Ik zou wel eens willen weten welk spel er beter uitziet.
Het is het mooiste spel uit (Op pc)
Ik had beter verwacht
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Nog 6 dagen dusswopdark schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:32:
Ik heb vandaag ff extra geheugen gekocht voor mijn PC om dit spel te kunnen spelen. Heb er zelfs over nagedacht om er een 360 voor te kopen (bij neckerman heb je nu een premium voor 369,-) maar ik wacht nog ff op de prijsverlaging en het oplossen van de hardwareproblemen (dat laatste kan nog wel ff duren) Dit lijkt me echt een killer game! ik hou van de sfeer en zowiezo vind ik shooters erg vet! Bioshock here i come!
Ja, klopt vind ik zelf ook een minpunt, maar vergeet niet dat wanneer je bijvoorbeeld tegen een big daddy vecht. Je al je ammo, eve en healthpacks gebruikt om hem te killen, als je dood gaat en respawned heb je dat natuurlijk niet meer. Evenals je geld dat je gebruikt, dus ondanks dat vijanden de damage die je gedaan hebt behouden zit je nog steeds erger in de shit, omdat je belangrijke items enzo mist.mister_S schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:15:
@PacinoAllstars: hoe zit het met de vita chambers? Is het zo dat je doodgaat en gewoon meteen weer overeind staat in zo'n kamer zonder enige minputen? Als het zo is lijkt de uitdaging me enorm laag. Je kunt immers gewoon een Big Daddy aanvallen, respawnen en verdergaan tot je succesvol bent.
Persoonlijk save ik voor zulke gevechten en tracht ik het te doen zonder te respawnen in vita chambers. Sterker nog ben geen één keer gerespawned.
Anyway die vita chambers hadden beter checkpoints kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld in gears, maar ja zal wel een bepaalde gedachte achter zitten.
Je moet het spel trouwens niet op easy spelen, want het is dan te makkelijk begin op medium en speel daarna nog eens op hard
Medium: You have played a shooter before
Of zoiets.
Ik ging er tot nu toe vanuit dat het a la gears zou zijn, maar als ik dit zo lees kun je dus ook gewoon saven. Dat kan dan waarschijnlijk onbeperkt en wanneer je wilt?PacinoAllstars schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:28:
[...]
Persoonlijk save ik voor zulke gevechten en tracht ik het te doen zonder te respawnen in vita chambers. Sterker nog ben geen één keer gerespawned.
Anyway die vita chambers hadden beter checkpoints kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld in gears, maar ja zal wel een bepaalde gedachte achter zitten.
Denk dat iets is wat je krijgt als het spel ook voor PC ontwikkeld wordt. PC bezitters altijd maar klagen dat ze een gimped console version spelen, maar nu kunnen wij klagen dat we 'save op elke hoek' en die vita-chambers hebben ipv gewoon savepoints.PacinoAllstars schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:28:
[...]
Ja overal en altijd.Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:45:
[...]
Ik ging er tot nu toe vanuit dat het a la gears zou zijn, maar als ik dit zo lees kun je dus ook gewoon saven. Dat kan dan waarschijnlijk onbeperkt en wanneer je wilt?
Animatie als je iemand bevriest ziet er gruwelijk uit
dat is toch het leuke, je hoéft niet te saven, je hebt de vrijheid om te doen wat je zelf lekker vind. Zou je graag bij elke vita-chamber saven? doe dat dan. wil je helemaal niet saven, ook prima.Ace schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 01:51:
[...]
Denk dat iets is wat je krijgt als het spel ook voor PC ontwikkeld wordt. PC bezitters altijd maar klagen dat ze een gimped console version spelen, maar nu kunnen wij klagen dat we 'save op elke hoek' en die vita-chambers hebben ipv gewoon savepoints.
Je hebt alle vrijheid om te doen wat je zelf lekker ligt, als je niet met die vrijheid om kan gaan, tja, who cares
Dat heb je met gamers, als het erin zit moet het gebruikt worden. Hetzelfde was het geval met de Fast Travel in Oblivion, iedereen zeurde maar dat het kut was. Als je het niets vindt gebruik je het toch gewoon niet?Magic schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:34:
[...]
dat is toch het leuke, je hoéft niet te saven, je hebt de vrijheid om te doen wat je zelf lekker vind. Zou je graag bij elke vita-chamber saven? doe dat dan. wil je helemaal niet saven, ook prima.
Je hebt alle vrijheid om te doen wat je zelf lekker ligt, als je niet met die vrijheid om kan gaan, tja, who cares
PC DEMO COMING TO YOU ON MONDAY
August 19, 2007
The wait is nearly over. At 7 PM EST the BioShock PC demo will go live for you to enjoy. We will have exclusive pre-loading at Fileplanet. Set your watches for 7 o'clock!
IMPORTANT: Please be sure to download the latest drivers from ATI and Nvidia that will be available Monday for best performance with your video cards.
PC DEMO COMING TO YOU ON MONDAY
August 19, 2007
The wait is nearly over. At 7 PM EST the BioShock PC demo will go live for you to enjoy. We will have exclusive pre-loading at Fileplanet. Set your watches for 7 o'clock!
IMPORTANT: Please be sure to download the latest drivers from ATI and Nvidia that will be available Monday for best performance with your video cards.
Edit; te laat
jupmister_S schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:32:
7pm EST moet toch één uur 's nachts hier zijn?
Anoniem: 159816
http://www.sanza.co.uk/apps/worldclock/timezone.aspmister_S schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:32:
7pm EST moet toch één uur 's nachts hier zijn?
East Coast - EST - Eastern Standard Time MON 07:33:53
Het is al maandag daar? Dus morgenochtend/begin middag???
7 PM , niet AMAnoniem: 159816 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:36:
[...]
http://www.sanza.co.uk/apps/worldclock/timezone.asp
East Coast - EST - Eastern Standard Time MON 07:33:53
Het is al maandag daar? Dus morgenochtend/begin middag???
Edit : Lol,, wou lopen dus wel ACHTER dus ? Ofniet
Niet voor.. damn wat is aardrijkkunde moeilijk man

Nu is het daar : East Coast - EST - Eastern Standard Time MON 07:55:54
Dus binnen 12 uur ja.. denk ik dat die hier is
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 162692 op 19-08-2007 23:56 ]
Dit topic is gesloten.