Zo, allereerst allemaal bedankt voor het advies betreffende het modden van mijn case. Een oom van mij kon mij gelukkig helpen en heeft zijn decouperzaag aan het werk gezet en vervolgens raamrubber en acrylglas geplaatst.
Rest nog de aanschaf van een neonlampje, dat ga ik vanmiddag nog doen. Verder moet ik ook nog de kabelzooi in de PC wat opruimen, ik ga binnenkort dan ook de IDE-kabels rounden en de stroomkabeltjes wat netter wegwerken.
Maar nu alvast enkele plaatjes om te kijken wat jullie er tot nu toe van vinden...

De kwaliteit van de foto's is niet helemaal je-van-het, maar het voldoet ruimschoots. Als het me lukt om vandaag nog een neonlampje te scoren, dan post ik vanavond nog wat foto's van de PC mét verlichting.
<edit> klein spelvoutje verbeterd
</edit>
Rest nog de aanschaf van een neonlampje, dat ga ik vanmiddag nog doen. Verder moet ik ook nog de kabelzooi in de PC wat opruimen, ik ga binnenkort dan ook de IDE-kabels rounden en de stroomkabeltjes wat netter wegwerken.
Maar nu alvast enkele plaatjes om te kijken wat jullie er tot nu toe van vinden...

De kwaliteit van de foto's is niet helemaal je-van-het, maar het voldoet ruimschoots. Als het me lukt om vandaag nog een neonlampje te scoren, dan post ik vanavond nog wat foto's van de PC mét verlichting.
<edit> klein spelvoutje verbeterd
mjah dan kan ik inderdaad wel bedenken dat het mischien niet zo warm word. Dat afplakken van de plaat vind ik een goede tip! bedankt. Ik denk dat ik eerst maar ff ga oefenen in een oude kast. Oja, kwa "ruit"? Plexieglas? Acrylglas? wat moet ik hebben en waar kan ik het halen? Doe het zelf zaak?