Kunnen jullie ff naar het onderstaande plaatje kijken en zeggen wat jullie ervan vinden? Ik wil dus mijn IDE kabels rounden zodat de warme lucht betere doorvoering heeft door mijn windtunnel
Maare ik heb dus niet mijn kabeltjes los gesneden van elkaar maar de IDE kabel opgevouwen. Levert dit problemen op bij de prestaties of kan ik het gewoon zo gaan gebruiken?
Jawel dat ziet er wel goed uit.
Ik denk trouwens ook niet dat het gaat storen ofzo want ik bouw de hele dag computers en we moeten die kabels ook allemaal netjes opvouwen en geen problemen mee gehad
Ik denk trouwens ook niet dat het gaat storen ofzo want ik bouw de hele dag computers en we moeten die kabels ook allemaal netjes opvouwen en geen problemen mee gehad
Alle proemn in n drek
Nopez we gebruiken alleen maar ATA 100 kabels, die oude worden alleen nog maar gebruikt voor CD-Rom spelers.
Alle proemn in n drek
Ehh, ik wou m'n kabels ook ronden maar door te snijden, zat op virtual hideout te kijken, maar die maken ALLE draadjes appart los, dit geeft, volgens hun, geen problemen.Op dinsdag 06 februari 2001 19:22 schreef Subwoofer het volgende:
Neen. Het is pas als je begint te snijden dat je rekening moet houden met (on)geaarde draden.
Mijn vraag nu dus, als je stripjes snijdt, per hoeveel dan? per 4 of 5 ofzo?
Nou heren het werkt prima, nauwelijks een scoreverschil in Sisoft Sandra. Zie de foto hieronder, scheelt een hoop oppervlakkige ruimte!
Verwijderd
Dat ziet er keurig keurig uit, ik neem aan dat je die rounders, of kabelhouders, gewoon kan halen bij compu/electrozaak ?
Verwijderd
Heb mijn 100 kabels ook gewoon gesneden geen prob, zelfs paar draadjes blood plakbandje er om heen en klaar
ze werken nog steeds prima; wat je moet doen is een klein sneetje maken je nagel daar tussen doen en dan gewoon los trekken...
ze werken nog steeds prima; wat je moet doen is een klein sneetje maken je nagel daar tussen doen en dan gewoon los trekken...
Verwijderd
ja hoezo zou je moeten opletten met die kabels ???? ze zitten toch in een plastic omhulsel
Verwijderd
Hoe heet nou dat wit/doorzichtige spul wat je ervoor hebt gebruikt?
Heel erg mooi gedaan!!
Heel erg mooi gedaan!!
bij de gewone electro boer. ik heb ze ook en ze kosten ong. fl 2,50 p.stukOp dinsdag 06 februari 2001 20:55 schreef The_Witchfynder het volgende:
Ja, idd... Hoe heet dat spul nou? En waar kan je het halen? Ik wil het ook!!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
dat spul heet spirap ik heb het namelijk ook gebruikt om muh ide kabels te rounden.
hier een url http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/17/176880.htm
hier een url http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/17/176880.htm
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
als je dit keurig noemt dat wil ik je kast wel eens zien heb nog nooit zo'n wirwar van vnl voedings draden gezien.ooit van tyrap's gehoord moet je eens gebruiken staat een heel stuk netter.
Ziet er goed uit!
Ik zou alleen nog met een tierap vast maken aan de einden.
Ik zou alleen nog met een tierap vast maken aan de einden.
Sorrie dat ik zo laat ben met reageren. Het spul wat ik gerbuikt heb heet "Spiral Wrapping Plastic" Je kunt het inderdaad gewoon bij de electroboer halen, het wordt voornamelijk gebruikt om kabels bij elkaar te houden... Het scheelt me om precies te zijn 3 graden system temp. Hij is 21 graden als ik niks doe met de pc. Volgens mij heeft het rounden echt wel zin, want de hete lucht kan er nu makkelijker langs en dus makkelijker bij de fans komen. Ik had dit echt al veel eerder moeten doen
.
Verwijderd
Spiral Wrapping Plastic, Spirap, 2,50 per stuk... ok, thnx.. hmmz... nu nog een electroboer vinden... life hasn't been the same since Conrad left!
DIt is zeker handig, ik heb het ook bij mijn IDE kabels gedaan maar dan gewoon met tape.
Ik moet het ook maar bij mijn ATA-100 kabels doen want die hangen precies voor mijn 120 mm intake fan, dus dat belemmert ze airflow.
Alleen durf ik minder goed die dunne ATA-100 kabels te snijden dan de dikkere ATA-33 kabels. Dan maar vouwen
Ik moet het ook maar bij mijn ATA-100 kabels doen want die hangen precies voor mijn 120 mm intake fan, dus dat belemmert ze airflow.
Alleen durf ik minder goed die dunne ATA-100 kabels te snijden dan de dikkere ATA-33 kabels. Dan maar vouwen
Ik zou inderdaad gewoon gaan vouwen, heb ik ook gedaan en je houd de kabels dus wel in redelijke staat. Werkt prima zo.Op woensdag 07 februari 2001 14:30 schreef Rico-Burn het volgende:
DIt is zeker handig, ik heb het ook bij mijn IDE kabels gedaan maar dan gewoon met tape.
Evil fox waar haal dat roundspul...
ziet er wel gelikt uit
ziet er wel gelikt uit
Ik heb het bij Eilander in Ede gehaald. ik geloof 10 meter voor 13 piek. maar het is ook te krijgen bij elke andere electroboer denk ik.
Was ik al van plan, maar ik had geen tieraps meer in huis.Op dinsdag 06 februari 2001 21:19 schreef monterey het volgende:
als je dit keurig noemt dat wil ik je kast wel eens zien heb nog nooit zo'n wirwar van vnl voedings draden gezien.ooit van tyrap's gehoord moet je eens gebruiken staat een heel stuk netter.
Ben vandaag ook naar 5 electronica winkels geweest. Vier daarvan hadden het helemaal niet, en die ene vroeg er Fl. 7,50- per meter voor......beetje dure grap....
Iemand een id. waar te kopen in Nederland.
De mijne bestaan nu ook uit allemaal losse draadje, Check http://crash.to/cyber's_page
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
url werkt niet...Op donderdag 08 februari 2001 00:06 schreef _Cyber_ het volgende:
De mijne bestaan nu ook uit allemaal losse draadje, Check http://crash.to/cyber's_page
Cogito Ergo Credo
Met mijn @Home proxy aan werkt die URL wel... maar met mijn @Home proxy aan werken de links op die site weer niet, krijg dan de foutmelding "403 Forbidden"...
Raar.
Raar.
Eijlander in EdeOp woensdag 07 februari 2001 22:36 schreef Bulldog het volgende:
Ben vandaag ook naar 5 electronica winkels geweest. Vier daarvan hadden het helemaal niet, en die ene vroeg er Fl. 7,50- per meter voor......beetje dure grap....
Pagina: 1