* myReactBekijk myReact van ccc456
* galleryBekijk de gallery van ccc456
Reg. datum: 22 januari 2002
Hallo,
Ik heb zojuist een Gigabyte DS4 P35 ingebouwd en ik heb een probleem.
Het moederbord komt niet (altijd) goed uit S3 (standby). Ik heb bios F4 en F5beta geprobeerd, bij beide gaat het soms goed maar meestal niet en gaat de PC aan en na 5 seconden weer uit en weer aan etc...
Hij blijft dit herhalen. Ik moet dan de voeding uitzetten, even wachten en daarna gewoon nieuw starten.
Het ligt aan het MB of BIOS, aangezien ik kort hiervoor in deze kast een Asus P5B met 6300Duo core heb gehad. Ik heb pas geupgrade door het MB en CPU te vervangen met de Gigabyte DS4 P35 en een Q6600. Met de Asus P5B en 6300 werkte S3 probleemloos en nu (meestal) NIET !
Voor mij betekent dit 1x Gigabyte= NOOIT meer Gigabyte.
Zoiets primair en simpel, dat MOET werken
COME ON!
Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben ??
Of is er een oplossing voor ?
* galleryBekijk de gallery van ccc456
Reg. datum: 22 januari 2002
Hallo,
Ik heb zojuist een Gigabyte DS4 P35 ingebouwd en ik heb een probleem.
Het moederbord komt niet (altijd) goed uit S3 (standby). Ik heb bios F4 en F5beta geprobeerd, bij beide gaat het soms goed maar meestal niet en gaat de PC aan en na 5 seconden weer uit en weer aan etc...
Hij blijft dit herhalen. Ik moet dan de voeding uitzetten, even wachten en daarna gewoon nieuw starten.
Het ligt aan het MB of BIOS, aangezien ik kort hiervoor in deze kast een Asus P5B met 6300Duo core heb gehad. Ik heb pas geupgrade door het MB en CPU te vervangen met de Gigabyte DS4 P35 en een Q6600. Met de Asus P5B en 6300 werkte S3 probleemloos en nu (meestal) NIET !
Voor mij betekent dit 1x Gigabyte= NOOIT meer Gigabyte.
Zoiets primair en simpel, dat MOET werken

Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben ??
Of is er een oplossing voor ?