In een vorig topic had ik al gezegd dat men pc boote maar windows niet wilde opstarte en terug herbegon (postscreen, booten, ..)
Er werd me aangeraden eens XP te installeren.
Ik wil dit doen, ik kom bij partitie waar ik het op wil zetten. En daar stond alleen C:/ (grootte: 130GB)
Nu mijn HDD is een seagate van 320GB !
Ik vond dit dus al raar maar heb het toch geformateerd en xp hierop proberen installeren.
Als alles was overgezet vroeg het mij om te herstarten (hij dee dit vanzelf). Maar na hij geherstart was kwam ik weer in het scherm om windows xp te installeren ?
Dat heb ik dan ook opgegeven en wou nog is vista proberen.
Ik boot van die DvD kan alles kiezen maar bij Harde schijf loopt het mis. Er staat er geen !
Klik ik dan browse om drivers in te laden zie ik wel mijn C: partitie staan maar die is read only
en ik zie ook een X: partitie met windows bestanden in.
Ik ben echt ten einde raad, die opstart en hangensticky helpt ook al niet
Er werd me aangeraden eens XP te installeren.
Ik wil dit doen, ik kom bij partitie waar ik het op wil zetten. En daar stond alleen C:/ (grootte: 130GB)
Nu mijn HDD is een seagate van 320GB !
Ik vond dit dus al raar maar heb het toch geformateerd en xp hierop proberen installeren.
Als alles was overgezet vroeg het mij om te herstarten (hij dee dit vanzelf). Maar na hij geherstart was kwam ik weer in het scherm om windows xp te installeren ?
Dat heb ik dan ook opgegeven en wou nog is vista proberen.
Ik boot van die DvD kan alles kiezen maar bij Harde schijf loopt het mis. Er staat er geen !
Klik ik dan browse om drivers in te laden zie ik wel mijn C: partitie staan maar die is read only
Ik ben echt ten einde raad, die opstart en hangensticky helpt ook al niet