Asus p5b deluxe en ide hd

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• thenapster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06-2025
Hallo,

Kan er op een asus p5b deluxe een ide Harddisk aangesloten worden. Want er zitten namelijk wel ide connectors op voor cd spelers. Dus ik dacht mischien gaat een hd dan ook wel. Vandaar mijn vraag.

Groetjes Dirk

Verwijderd

www.asus.com,daar kan je alles vinden over je mobo zelf zoeken wordt hier erg gewaardeerd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

thenapster schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:53:
Hallo,

Kan er op een asus p5b deluxe een ide Harddisk aangesloten worden. Want er zitten namelijk wel ide connectors op voor cd spelers. Dus ik dacht mischien gaat een hd dan ook wel. Vandaar mijn vraag.

Groetjes Dirk
Wat denk je zelf? Al uitgeprobeerd?

Ja natuurlijk kan dat. Er wordt wel verwacht dat je enige moeite doet, en nofi, maar dit is beginnersweb niveau, niet GoT niveau

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• thenapster
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:57:
www.asus.com,daar kan je alles vinden over je mobo zelf zoeken wordt hier erg gewaardeerd
Hallo, ik heb al gezocht, maar ik kom er maar niet uit. Sorry

• thenapster
gambieter schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:00:
[...]

Wat denk je zelf? Al uitgeprobeerd?

Ja natuurlijk kan dat. Er wordt wel verwacht dat je enige moeite doet, en nofi, maar dit is beginnersweb niveau, niet GoT niveau
Oke bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je de volgende keer eerst wat beter kijkt waar een vraag thuishoort, dan had je het onderdeel opslagmedia en i/o controllers gezien. Verder zijn er op GoT allemaal FAQs, zo ook de OM FAQ / Beleid. Lees die door voor je een topic opent...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

hoe dan ook is het de bedoeling dat je zelf dingen uitprobeert en opzoekt.
dat commentaar heb je al een keer gelezen. Dat geld namelijk op het gehele forum.

Meer eigen inzet vanjezelf is dus gewenst voordat je een topic plaatst.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.