Ik heb een probleem met het instellen van een draadloos netwerk bij mijn schoonouders. Ze willen 2 XP-computers op een netwerk hebben en daarmee natuurlijk ook internetten (via @home). Nu had ik het bij mij ook geïnstalleerd (ook draadloos, @home en xp machines) en dat ging heel eenvoudig en werkt perfect. Dus ik dacht het bij mijn schoonouders ook wel 'even' te installeren. Nou, mooi niet dus.
Het netwerk heb ik draaien. Ik kan op beide computers bij de andere komen en omdat ik 'bestanden delen' heb geactiveerd, kan ik ook bestanden van de ene naar de andere computer halen. Maar het internet doet het dus niet. Waarschijnlijk vergeet ik iets essentieels, iets wat ik bij mij wel gedaan heb en bij mijn schoonouders dus niet. Maar wat? Kan iemand helpen?
Het netwerk heb ik draaien. Ik kan op beide computers bij de andere komen en omdat ik 'bestanden delen' heb geactiveerd, kan ik ook bestanden van de ene naar de andere computer halen. Maar het internet doet het dus niet. Waarschijnlijk vergeet ik iets essentieels, iets wat ik bij mij wel gedaan heb en bij mijn schoonouders dus niet. Maar wat? Kan iemand helpen?