Beste tweakers:)
Laten we eens kijken of we hier een naslagwerk kunnen maken over de verschillende leaseregelingen die ons landje rijk is. Wel leuk als je je eigen regeling wilt checken of als je van plan bent om ergens te gaan solliciteren. Mijn voorstel voor een template staat hieronder. Ik zou willen voorstellen om de berichten hier vrij to-the-point te houden om het overzichtelijk te houden. Discussie en vragen over leaseregelingen kunnen in deze topic: Ervaringen leasevergoeding, -regeling en -tarieven - Deel 2
Bedrijf: <naam>
Leasenorm (Euro p/m):<bedrag>
Op basis van: <aantal> maanden, <aantal> km/jaar
Aantal vrije privekilometers (km/jaar):<aantal>
Mogelijkheid tot bijbetalen: <nee/ja, maximaal zoveel (procent of euro)/ja, onbeperkt>
Kosten extra kilometers (Euro/km): <0.aantal>
Leasemaatschappij(en): <namen>
Vrije keuze merk+model auto: <ja/nee>
Overigen:
voorbeelden:
- leasenorm is ongeveer een Clio dCi
- moet verplicht diesel leasen
Laten we eens kijken of we hier een naslagwerk kunnen maken over de verschillende leaseregelingen die ons landje rijk is. Wel leuk als je je eigen regeling wilt checken of als je van plan bent om ergens te gaan solliciteren. Mijn voorstel voor een template staat hieronder. Ik zou willen voorstellen om de berichten hier vrij to-the-point te houden om het overzichtelijk te houden. Discussie en vragen over leaseregelingen kunnen in deze topic: Ervaringen leasevergoeding, -regeling en -tarieven - Deel 2
Bedrijf: <naam>
Leasenorm (Euro p/m):<bedrag>
Op basis van: <aantal> maanden, <aantal> km/jaar
Aantal vrije privekilometers (km/jaar):<aantal>
Mogelijkheid tot bijbetalen: <nee/ja, maximaal zoveel (procent of euro)/ja, onbeperkt>
Kosten extra kilometers (Euro/km): <0.aantal>
Leasemaatschappij(en): <namen>
Vrije keuze merk+model auto: <ja/nee>
Overigen:
voorbeelden:
- leasenorm is ongeveer een Clio dCi
- moet verplicht diesel leasen