Toon posts:

imac geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stomme vraag, maar welk geheugen moet in de nieuwe imac (pricewatch: 2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G) ?)?
En kan je bij de mac gewoon willekeurig iets bij prikken. Dus 2 gig samen met 1 gig of kan dat niet? en is dat moeilijk?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:51:
Stomme vraag, maar welk geheugen moet in de nieuwe imac (pricewatch: 2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G) ?)?
En kan je bij de mac gewoon willekeurig iets bij prikken. Dus 2 gig samen met 1 gig of kan dat niet? en is dat moeilijk?
Misschien stond het in de MacBook FAQ. Via de GoT search kwam ik ook in \[Mem-ervaringen] Intel Mac uit. Gaat over MacBook en Intel iMacs

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 09-08-2007 11:58 ]

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik heb begrepen dat het geheugen direct up te graden is via een klepje achterin.
Verstanding is inderdaad om Kingston oid te nemen. Welke snelheden etc weet ik niet. Heb de specs niet.
Maar als je 1 GB RAM naast 2 GB RAM doet, kan best maar de dual channel mode werkt dan niet en heeft dus een impact op de snelheid.
Of dat zo erg is weet ik niet. valt waarschijnlijk wel mee, sinds iMACs niet echt game monsters zijn.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Ik heb bij Komplett 2x2 GB PC5300 Crucial ram gekocht. Volgens gebruikers op macrumors.com is dat goed spul. Misschien wel wat duurder dan Kingston.