Toon posts:

Digidoc 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand zo'n ding?

Wat zijn je ervaringen.

Vertel vertel :Y)

Verwijderd

LOL (bert visser)..

nee sorry;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

bla blablabla bla bla bla lbal

sorry ik ook nie 8-)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
lol wat een rare reacties allemaal...

Verwijderd

volgens mij is iedereen een beetje dronke:z

Verwijderd

Topicstarter
joh das gezond (8>

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-02 13:19
T.net heeft hem (of wil hem) niet posten maar er staat een review online op mijn site

www.overklokken.nl

Verwijderd

Ga hem zo om 10uur bij het postkantoor ophalen

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:19
Ik heb er één :).

Verwijderd

Ik heb er nu ook een. Zelf opgehaald bij de oc-shop.

Verwijderd

ik zou em ook graag willen hebben maar mijn saldo staat dat nu niet toe ;(

• Hielko
  • Laatst online: 23:19
Wie kan me trouwens vertellen hoe je de fan speed van een fan kan laten zien. Als ik fan monitoring op [en] zet dan gaat we wel een alarm af als ik hem met m'n vinger stilzet, maar ik kan nergens de snelheid aflezen. Dacht dat, dat wel mogelijk is...

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-02 13:19
Moet je natuurlijk wel een FAN hebben met geel draadje voro rpm meting he

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 10:48 schreef hielko het volgende:
Wie kan me trouwens vertellen hoe je de fan speed van een fan kan laten zien. Als ik fan monitoring op [en] zet dan gaat we wel een alarm af als ik hem met m'n vinger stilzet, maar ik kan nergens de snelheid aflezen. Dacht dat, dat wel mogelijk is...
Tsja dat vind ik ook wel jammer het kan dus alleen als je op scan drukt en dan ff wacht

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb alles op mijn fanbus aangesloten, dan heeft zon digidoc toch weinig nut :?

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 22:36 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb alles op mijn fanbus aangesloten, dan heeft zon digidoc toch weinig nut :?
yep

• SaURoN
  • Niet online
d8 ik al alleen voor de temps is het te duur ;)

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16
Ja ik heb hem en ik ben er zeer tevreden over. 't kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Op zaterdag 10 februari 2001 22:43 schreef SaURoN het volgende:
d8 ik al alleen voor de temps is het te duur ;)
Ho ff hoor, dit ding is niet alleen om je temp af te lezen en je fans aan/uit te zetten. Hij kan ook zelf (als je dat instelt), d.m.v. een temp sensor, je fan aan/uit zetten omdat de door jou opgegeven temperatuur bereikt is.

edit: maar je hebt gelijk dat ding is veeel te duur :)

There is no magic.

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 21:48 schreef The_Will het volgende:

[..]

Ho ff hoor, dit ding is niet alleen om je temp af te lezen en je fans aan/uit te zetten. Hij kan ook zelf (als je dat instelt), d.m.v. een temp sensor, je fan aan/uit zetten omdat de door jou opgegeven temperatuur bereikt is.

Maar afgezet tegen afgefikte hardware is het weer een kleine investering. En je neemt hem zo mee naar je volgende systeem. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik heb zelfs m'n CPU fans eraan hangen.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Op zondag 17 juni 2001 21:56 schreef zeef het volgende:

[..]

Maar afgezet tegen afgefikte hardware is het weer een kleine investering. En je neemt hem zo mee naar je volgende systeem. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik heb zelfs m'n CPU fans eraan hangen.
Nou heb je het wel meteen over extremen hoor - afgefikte hardware - tegen de tijd dat het zover zou kunnen komen heb je je fans tog wel altijd op 12V lopen

There is no magic.

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 21:57 schreef The_Will het volgende:

[..]

Nou heb je het wel meteen over extremen hoor - afgefikte hardware - tegen de tijd dat het zover zou kunnen komen heb je je fans tog wel altijd op 12V lopen
OK, maar die voltage controle die erop zit is ook verrekte handig. en het gadget gehalte scoort natuurlijk 110% en dat is voor ons kerels rede numero uno :7 :7

Verwijderd

Als ik poen heb ga ik em misschien ook bestellen. Nu vroeg ik me af hoe lang ie is. Ik heb nog 2 5,25" bays vrij, de onderste en de bovenste. In de bovenste wil ik een DVD speler gaan zetten, dat kan nog.

Maar als ik mijn writer (zit in middelste) tegen in de onderste wil zetten komt ie tegen het mobo aan. Is DigiDoc 5 langer of korter dan een brander. Ik hoop korter :)

Verwijderd

digidocs die ik gezien heb [beurs] waren maar 7 cm diep ofzo, en dan heb je daar alleen nog draadjes aan hangen, dus reken op zo'n 10 cm

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 21:48 schreef The_Will het volgende:

[..]

Hmmz ik vroeg dat op 10 feb :D het is nu 17 juni :D
Pagina: 1