bla blablabla bla bla bla lbal
sorry ik ook nie
sorry ik ook nie
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Misschien heb je hier wat aan:)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112089
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120285
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112089
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120285
T.net heeft hem (of wil hem) niet posten maar er staat een review online op mijn site
www.overklokken.nl
www.overklokken.nl
Wie kan me trouwens vertellen hoe je de fan speed van een fan kan laten zien. Als ik fan monitoring op [en] zet dan gaat we wel een alarm af als ik hem met m'n vinger stilzet, maar ik kan nergens de snelheid aflezen. Dacht dat, dat wel mogelijk is...
Moet je natuurlijk wel een FAN hebben met geel draadje voro rpm meting he
Verwijderd
Tsja dat vind ik ook wel jammer het kan dus alleen als je op scan drukt en dan ff wachtOp zaterdag 10 februari 2001 10:48 schreef hielko het volgende:
Wie kan me trouwens vertellen hoe je de fan speed van een fan kan laten zien. Als ik fan monitoring op [en] zet dan gaat we wel een alarm af als ik hem met m'n vinger stilzet, maar ik kan nergens de snelheid aflezen. Dacht dat, dat wel mogelijk is...
Verwijderd
yepOp zaterdag 10 februari 2001 22:36 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb alles op mijn fanbus aangesloten, dan heeft zon digidoc toch weinig nut
Ja ik heb hem en ik ben er zeer tevreden over. 't kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ho ff hoor, dit ding is niet alleen om je temp af te lezen en je fans aan/uit te zetten. Hij kan ook zelf (als je dat instelt), d.m.v. een temp sensor, je fan aan/uit zetten omdat de door jou opgegeven temperatuur bereikt is.Op zaterdag 10 februari 2001 22:43 schreef SaURoN het volgende:
d8 ik al alleen voor de temps is het te duur
edit: maar je hebt gelijk dat ding is veeel te duur
There is no magic.
Maar afgezet tegen afgefikte hardware is het weer een kleine investering. En je neemt hem zo mee naar je volgende systeem. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik heb zelfs m'n CPU fans eraan hangen.Op zondag 17 juni 2001 21:48 schreef The_Will het volgende:
[..]
Ho ff hoor, dit ding is niet alleen om je temp af te lezen en je fans aan/uit te zetten. Hij kan ook zelf (als je dat instelt), d.m.v. een temp sensor, je fan aan/uit zetten omdat de door jou opgegeven temperatuur bereikt is.
Nou heb je het wel meteen over extremen hoor - afgefikte hardware - tegen de tijd dat het zover zou kunnen komen heb je je fans tog wel altijd op 12V lopenOp zondag 17 juni 2001 21:56 schreef zeef het volgende:
[..]
Maar afgezet tegen afgefikte hardware is het weer een kleine investering. En je neemt hem zo mee naar je volgende systeem. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik heb zelfs m'n CPU fans eraan hangen.
There is no magic.
OK, maar die voltage controle die erop zit is ook verrekte handig. en het gadget gehalte scoort natuurlijk 110% en dat is voor ons kerels rede numero unoOp zondag 17 juni 2001 21:57 schreef The_Will het volgende:
[..]
Nou heb je het wel meteen over extremen hoor - afgefikte hardware - tegen de tijd dat het zover zou kunnen komen heb je je fans tog wel altijd op 12V lopen
Verwijderd
Als ik poen heb ga ik em misschien ook bestellen. Nu vroeg ik me af hoe lang ie is. Ik heb nog 2 5,25" bays vrij, de onderste en de bovenste. In de bovenste wil ik een DVD speler gaan zetten, dat kan nog.
Maar als ik mijn writer (zit in middelste) tegen in de onderste wil zetten komt ie tegen het mobo aan. Is DigiDoc 5 langer of korter dan een brander. Ik hoop korter
Maar als ik mijn writer (zit in middelste) tegen in de onderste wil zetten komt ie tegen het mobo aan. Is DigiDoc 5 langer of korter dan een brander. Ik hoop korter
Verwijderd
digidocs die ik gezien heb [beurs] waren maar 7 cm diep ofzo, en dan heb je daar alleen nog draadjes aan hangen, dus reken op zo'n 10 cm
Hmmz ik vroeg dat op 10 febOp zondag 17 juni 2001 21:48 schreef The_Will het volgende:
[..]
Ho ff hoor, dit ding is niet alleen om je temp af te lezen en je fans aan/uit te zetten. Hij kan ook zelf (als je dat instelt), d.m.v. een temp sensor, je fan aan/uit zetten omdat de door jou opgegeven temperatuur bereikt is.
Pagina: 1