Het aantal aansluitingen voor fans en sensors.
En welke fans heb je dan nodig. 3pins of 4pins. Waarom is de DigiDoc 2 195,- bij ned-cool en de DigiDoc 5 bij oc-shop 179,-.
De DigiDoc 5 is toch beter of nie?
De DigiDoc 5 is toch beter of nie?
Hmmm.. ik geloof dat het juist omgekeerd is. De 2 utgebreider dan de 5. Maar ik was al op zoek naar de website van de fabrikant. Maar tot nu toe niet succesvol...
www.macpower.com.tw
De DigitalDoc 5 is veel uitgebreider dan de DigitalDoc 2 en 3. Waarom de DigitalDoc 2 zo duur is bij Ned-Cool komt door het feit dat hun hem niet goedkoper kunnen inkopen, en daarom een hoge prijs moeten doorbereken.
Met de DigitalDoc 5 kunnen o.a. sterkere fans worden aangsloten, de DigitalDoc 5 kan meer voltage leveren, andere kleur display, degelijkere opbouw etc. Mischien niet van buiten te zien, maar van binnen, en de werking, heeft een totale face-lift ondergaan.
Voor meer info raad ik je aan om ff een aantal revieuws door te lezen. Op de pagina van de fabrikant staat een link naar een revieuw. Op tweakers.net is kortgeleden ook een artikel verschenen. Ik zal zo even kijken of ik een aantal links kan opzoeken.
De DigitalDoc 5 is veel uitgebreider dan de DigitalDoc 2 en 3. Waarom de DigitalDoc 2 zo duur is bij Ned-Cool komt door het feit dat hun hem niet goedkoper kunnen inkopen, en daarom een hoge prijs moeten doorbereken.
Met de DigitalDoc 5 kunnen o.a. sterkere fans worden aangsloten, de DigitalDoc 5 kan meer voltage leveren, andere kleur display, degelijkere opbouw etc. Mischien niet van buiten te zien, maar van binnen, en de werking, heeft een totale face-lift ondergaan.
Voor meer info raad ik je aan om ff een aantal revieuws door te lezen. Op de pagina van de fabrikant staat een link naar een revieuw. Op tweakers.net is kortgeleden ook een artikel verschenen. Ik zal zo even kijken of ik een aantal links kan opzoeken.
Dat is niet waar op de DigitalDoc 2 en 3 kunnen er ook al 8 fans worden aangesloten. Er zijn verschillende versie's. Maar het heeft nu geen nut meer om een DigiDoc 2 of 3 te kopen je moet nu gewoon voor de 5 gaan. Voor meer info, vraag maar.Op maandag 05 februari 2001 11:41 schreef obsidian het volgende:
Het aantal aansluitingen voor fans en sensors.
Op de DigiDoc 5 zitten aansluitingen voor 3pins fans.Op maandag 05 februari 2001 11:55 schreef Hitpoint het volgende:
En welke fans heb je dan nodig. 3pins of 4pins.

Nog een paar plaatjes van de DigiDoc 5

Voorkant
De aansluitingen
Display in werking
Meer info over de DigitalDoc 5
Bestellen in Nederland --> OcShop
Revieuw 1 bij Procooling
Fabrikant van de DigiDoc
Het offiecile Macpower forum over de DigiDoc 5
Tweakers.Net nieuwsbericht op FrontPage
Revieuw 2 bij AcidHardware
Meer info? Mischien dat search nog wat vind.
Je kan beter even [url="http://"]http://[/url] voor je urls zetten. Nu linken ze allemaal naar tweakers
Verwijderd
Je hebt niet echt veel aan de digidoc2 want het watt per fan mag niet hoger dan 2 zijn en de meeste fan's komen daar boven dus ik raad je echt een digidoc5 aan.
Verwijderd
FF tussen door ken ik me deltha coolers hier ook op hangen?? Ken ik ze dan alleen aan en uit zetten of ook van toerental laten veranderen??? En zitten er verloopstukjes voor me deltha's bij????
Ja, op de Digital Doc 5 wel die kan genoeg voltage leveren, de Digital Doc 3 kan nietOp dinsdag 06 februari 2001 12:48 schreef XSTReaMiNG het volgende:
FF tussen door ken ik me deltha coolers hier ook op hangen??
Aan / Uit / Aan bij bepaalde temp. / Uit bij bepaalde temp. / toerentel kan niet.Ken ik ze dan alleen aan en uit zetten of ook van toerental laten veranderen???
(Voorzover ik weet;))
Nee, er zitten drie polige aansluitingen opEn zitten er verloopstukjes voor me deltha's bij????
Verloopstukjes /klemmetjes/ etc. kun je in elke electronica zaak halen.
en wat als je alleen maar 4 pins aansluitingen hebt?
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
euh je kan geen 4 pins aansluiten want die hebben geen RPM sensing wire, dus je kan de snelheid van de fans niet aflezen. weinig zin om ze dan niet aan de voeding te hangen he.
Pagina: 1