Toon posts:

[iPod] Wordt als iPhone herkend !?*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iPod is barstensvol, dus even synchroniseren zonder foutmelding dat er te weinig ruimte is gaat niet.

Ik kwam er dit keer achter dat ik geen iPod meer heb maar een iPhone?!?!?

Afbeeldingslocatie: http://www.assyrie.nl/upload_map/foto_bestanden/screenshot_1.jpg

Iemand een idee waar ik de sim kaart moet plaatsen om er mee te kunnen bellen? En hoe kan ik een sms intoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Zet je iPod op handmatig beheren, want nu wil hij waarschijnlijk alles uit je bibliotheek overzetten naar je iPod, echter het heeft te weinig geheugen. Zoals de mensen hierboven, weet ik ook niet waarom je iTunes het als 'n iPhone ziet, zal waarschijnlijk niks uitmaken.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Suaver
Maakt me ook niet al te veel uit.

Het is alleen weer een voorbeeld van waar Apple op het moment zijn prioriteit heeft liggen, de laatste updates die ze geven hebben zijn ronduit knudde geweest. (Eerst de geluidskaart update die maar bleef ploppen, opgelost door Apple gelukkig! Dit probleem heb ik ook nog niet opgelost, ik vermoed dat een reinstall niet zal werken omdat het probleem in de firmware van de airport kaart zit, dat wordt toch niet veranderd bij een nieuwe install?)

@Nipro
Hmmmm heb geen reseller in de buurt zitten. Is het ook te bestellen via de Online store? Kon het daar niet vinden. Zoals Tales al zegt bij gebruik van niet Apple ducktape vervalt de garantie! En ik moet met mijn iPhone terug want het touchscreen doet namelijk niets als ik het aanraak!

@Klanten SPR1
Heb de klantenservice al gebeld om te vragen waar ik mijn iPhone ter reparatie heen kan zenden zoals ik hierboven al schreef het touchscreen schijnt brak te zijn! Maar de mensen van de klantenservice blijven maar beweren dat ik een iPod heb. Wie denken ze wel wie ze zijn! The computer says iPhone!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Modbreak:Goed, ik heb nu alle niet-constructieve reacties verwijderd, het is hier tenslotte nog altijd niet de Huiskamer (humor mag best, maar ga niet andermans topic verpesten als je niks nuttigs te melden hebt).

De oplettende lezer zal opvallen dat het hier om vrijwel alle reacties gaat... Weer ontopic dus graag :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

En ik heb ook meteen de topictitel wat duidelijker gemaakt. Om wat voor iPod gaat het precies?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@dawwuss

Ach, een beetje humor en of topic kan toch geen kwaad? Ik persoonlijk had er geen enkel probleem mee! Beetje lachen als er iets met je compie aan de hand is scheelt een hoop frustratie is mijn ervaring.

Maar het gaat om een 5g iPod (30gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:35:
@dawwuss

Ach, een beetje humor en of topic kan toch geen kwaad? Ik persoonlijk had er geen enkel probleem mee! Beetje lachen als er iets met je compie aan de hand is scheelt een hoop frustratie is mijn ervaring.
offtopic:
Zeker waar, maar open in dat geval dan een topic in de Huiskamer, niet hier :)

micheljansen.org

Pagina: 1