Toon posts:

Airport kaart update problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de airport card update voor mijn MacBook binnegehaald, maar nu is mijn verbinding extreem langzaam. ( Google laden duurt bijna een minuut?!?!). Ik heb al van alles geprobeerd, router resetten, airport kaart uitschakelen, internet verbinding opnieuw instellen etc. Het blijft langzaam.

Ook heb ik geprobeerd mijn systeem met een back-up die ik gemaakt heb te herstellen, heeft ook niet gewerkt.

Ik heb nu de vorige update voor de airport card (2007 003) van de Apple site gedownd ik weet alleen niet zeker of het een verstandig plan is deze te installeren, ik weet te weinig van hardware af.

Iemand een idee of ik die vorige update (2007 003) zomaar kan gebruiken over een nieuwere update heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:24:
Iemand een idee of ik die vorige update (2007 003) zomaar kan gebruiken over een nieuwere update heen?
Ik verwacht bij het installeren een melding 'Uw software is up to date', en verder geen actie :>

Loop anders even de tips na die in deze draad worden gegeven:
Wifi verbinding valt regelmatig weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@benoni

Klopt wat je zegt.

Ik heb nog steeds een zuigend langzame verbinding, echt een vreselijk ramp. FTP upload voor een bestandje van 25kb duurt een kwartier, absurd gewoon.

En inderdaad WIFI verbinding valt regelmatig weg. Ik heb de link die je gegeven hebt even doorgelezen. Maar dat heb ik ook allemaal al geprobeerd.

Ik begin een beetje te balen van de updates van Apple, eerst had ik het plop geluid bij de vorige update en nu dit!! En ja ik weet zeker dat het aan de update ligt, voor die tijd ging het PERFECT, maar nu is het gewoon een brakke computer.

Voor een ieder let op met updates!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand een idee hoe ik oude firmware voor de airport kaart installeer zonder een complete reinstall?