Ik heb een 2,5 inch interne laptop harde schijf over en wil hier een plug and play schijf van maken zonder externe voeding. Moet ik hiervoor een speciale casing voor kopen?
Thx
Thx
[ Voor 46% gewijzigd door TERW_DAN op 08-08-2007 21:34 ]
Verwijderd
Het bestaat wel maar of het nu voor de TS handiger is dan een standaard USB behuizing betwijfel ik.leonpwner1 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:37:
Je kunt hier inderdaad gewoon behuizingen voor kopen, maar mocht je op de 'mod-tour' gaan dan kun je van aluminium een omhulsel maken en zoeken naar een SATA -> USB convertor en een adapter. Ik weet niet of ze bestaan, maar zoeken kan geen kwaad

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 21:58 ]
Dacht ik ook al, maar aangezien de TS het over "maken" had en we hier op Gathering of Tweakers zitten dacht ik dat hij misschien wel zelf een behuizing wilde makenVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:53:
[...]
Het bestaat wel maar of het nu voor de TS handiger is dan een standaard USB behuizing betwijfel ik.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq