Dikke breedband abbo's

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 23:26
Ha,

ik zit nu alweer een tijdje bij Fiberworld met een Adsl2+ (24mbit) abbo.
In het begin wel flink wat problemen mee gehad (vooral omdat ze toen net dat adsl2+ hadden geintroduceerd), maar ondertussen gaat dat wel zo z'n gangetje.

Maarja, het is alweer een tijdje geleden en zit nu weer zo rond te kijken naar andere internetproviders met hogesnelheids abbo's (lees 20mbit en hoger).

Zag bijvoorbeeld hier op tweakers bij de reclame Abeltelecom met een scherpe prijs voor een 20mbit abbo. Na verder lezen en googlen veel commentaar van mensen.
Maar ja, eerlijk gezegd lees ik bijna van elke internetprovider wel berichten op internet van mensen die niet tevreden zijn.

In ieder geval weet iemand nog goede internetabbo's met hoge snelheiden (20mbit en meer) voor goede prijzen?

Ter vergelijking, nu heb ik dus fiberworld 24mbit + telefonie voor 45 euro per maand.

ChrisIsm

Verwijderd

tiscali, orange, tele2, speedlinq.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05
Als je in Tongelre, Eindhoven zit:

40 €/mnd voor 10 Mbit symmetrisch (effectief iets van 14-16 Mbit is mijn ervaring)
80 €/mnd voor 100 Mbit symmetrisch

glasvezel 8)

Verwijderd

Concepts ICT. Speciaale aanbieding via www.adslwinkel.nl , 27,50€ p maand als je al een telefoonlijn liggen hebt, 24mbit.

Ik betaal dan ook 37.50, omdat ik nog geen telefoonlijn had. De snelheden zijn goed. Modem was al vanaf dag 1 ingetraind op 22 a 23MBit. De afstand naar de centrale is ongeveer 400 meter. Support is ook erg goed :)

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 23:26
Oew, dat ziet er inderdaad mooi uit van Concept.
In principe hetzelfde als ik nu heb alleen dan goedkoper.
Zit hier ook digitale telefonie bij?

ChrisIsm

Verwijderd

Dat zou er bij moeten staan, maar ik denk van niet. Ik heb het zelf ook niet liggen.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

\[Concepts-ICT] 24mbit voor €29,95; adders? voor een redelijk aantal ervaringen.
Ik heb ook geen idee of er VoIP bijzit.. Het modem kan het aan though.. nooit geprobeerd.
Als ik kijk naar de providers met hoge snelheden voor weinig geld dan vind ik ook echt alleen Concepts.. de rest heeft allemaal nadelen (Abel logt bijv je sites die je bezoekt (content ed) net als google doet, zodat ze "eventueel" reclame zouden kunnen zenden..). Ik ben al een tijdje abo van Concepts en ik ben er erg tevreden over. Alleen jammer dat de usenetserver niet erg goed is. Maargoed daar heb ik dan weer een ander abonnement voor ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.