Toon posts:

Pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil dus zelf een pc gaan samenstellen maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik wil er dus op kunnen webdesigne (dreamwaver en photoshop draaien)
Soms is een leuk spelletje erop spellen maakt niet uit of hij op low of high moet staan.
Beetje erop msnen en internetten
En office gebruiklen.
Heb nu nog niet echt een budget maar het wordt rond de 300 a 400 euro niet al te duur dus.
Kunnen jullie mij mischien een procesor en moederbord aan raden ?
de rest weet ik zelf ook nog wel een beetje maar er zijn nu zoveel processor en moederborden ..

Alvast bedankt,
Raputatie

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Lees de PMG FAQ eens door van dit forum.

Je zult zien dat dit soort topics in het geheel niet gewenst zijn.
Je topic zal dan ook vast snel gesloten worden.

Mijn suggestie:

Lees reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2007 eens door.

[ Voor 26% gewijzigd door kalizec op 06-08-2007 15:45 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dmv de Best-Buy-Guides is er zelf wel aardig een systeempje te bouwen met zelf wat inzet. Deze zijn te vinden in Best Buy Guide topicoverzicht. Dit soort topics is niet meer toegestaan ivm het gebrek aan inzet vaak van de topic starters, zie: Wat is er nu anders in CSL?. Daarnaast stond het topic ook nog eens verkeerd, maar in dit geval is het antwoord hetzelfde. Graag zelf zoeken mbv de best-buy-guides en google enzo.
Oeps, je bent niet opzoek naar een compleet systeem. Het antwoord is wel nog hetzelfde, dit soort topics is dus niet toegestaan. zie PMG faq.

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 06-08-2007 15:47 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf al hier en daar gekeken maar snap niks meer van die procesors de ene heeft dual core en alles en nergens staat er iets goed over uitgelegt :P

Verwijderd

www.sallandautomatiseringen.nl ;-) dat heeft wel wat

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:47:
Ik heb zelf al hier en daar gekeken maar snap niks meer van die procesors de ene heeft dual core en alles en nergens staat er iets goed over uitgelegt :P
Zie PMG FAQ, daar staat veel info waar je informatie kunt vinden hierover.
Vooral kopje: welke in dit geval PMG FAQ

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 06-08-2007 15:50 ]

☻/
/▌
/ \

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je over alles uitleg wilt kan je het beste naar een PC winkel gaan. Hier op GoT verwachten we toch een stukje basis kennis.

Door de best buy guide door te lezen moet je toch een heel eind kunnen komen denk ik.
Pagina: 1