[koopadvies] Nikon D40x

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

Kluus

Gang is alles

Topicstarter
Ik ben nu een jaar of twee in het bezit van een HP Photosmart 945 camera en ondanks dat ik dit een vrij aardige consumenten camera vind wil ik zelf toch wat meer op het vlak van fotografie. Daartoe heb ik mijn oog laten vallen op een Nikon D40x.

Dit met name door de spiegelreflex (hoewel de hp wel een tweede "monitor" achter de kijker heeft zitten). En verder verwacht ik dat de kwaliteit van de foto's (buiten de megapixels, want die zijn er gewoon ook 2x zo veel) een stuk hoger ligt (de hp vind ik snel een beetje korrelig). Ook denk ik dat de tijd die de camera nodig heeft om de foto te nemen en stuk hoger ligt, bij de hp is dit echt bijna 2 seconden ofzo.

De vraag is nu, zijn bovenstaande redenen om over te stappen gegrond? Wat zijn ervaringen met deze camera, en wat zijn andere modellen die ik kan overwegen? Waar moet ik speciaal op letten als ik zou besluiten deze camera te kopen?

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De redenen die je noemt zijn prima argumenten om over te stappen naar een dSLR, dus ik zou zeggen: doen. Maar eh, ken je dit topic al? [STARTERS] Ik wil een DSLR, wat nu?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als jij die redenen als storend ondervind, zijn die redenen volgens mij gegrond.

Voor je verdere vragen zou je denk ik in dit topic een prima antwoord vinden: [STARTERS] Ik wil een DSLR, wat nu?

edit: spuit 11 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 06-08-2007 11:15 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

Kluus

Gang is alles

Topicstarter
Magic schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:15:
Als jij die redenen als storend ondervind, zijn die redenen volgens mij gegrond.

Voor je verdere vragen zou je denk ik in dit topic een prima antwoord vinden: [STARTERS] Ik wil een DSLR, wat nu?

edit: spuit 11 :P
Ok, ik had gezocht, maar kennelijk niet goed genoeg. Ik zal mijn post daarheen copy-pasten :P. Wat mij betreft kan hier dan een slotje op.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TjaBske schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:17:
[...]

Ok, ik had gezocht, maar kennelijk niet goed genoeg. Ik zal mijn post daarheen copy-pasten :P. Wat mij betreft kan hier dan een slotje op.
Lees wel even de topicstart door voordat je hem simpel ctrl-c ctrl-v't :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Okies :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.