Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung U-600 (camera doet vaag)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Iedereen.

Ik heb zo een 2 maandje geleden de Samsung U-600. Eigenlijk weinig problemen meegehad. Alleen een minpuntje de batterij gaat snel leeg. Maar voor de rest vind ik m wel oke.

Maar nu sinds een paar dagen als ik de camera wil gebruiken krijg je altijd even te lezen even geduld a.u.b en daarna kwam het beeld dan ook wel. Maar nu niet meer krijg nog altijd even geduld a.u.b en dan blijft het schermpje even zo staan en dan krijg ik de melding ineens van: Controleer camera aansluiting en dan gaat ie weer na het hoofdmenu.(Ook al schuif ik t klepje omhoog en dan via de zijkant de camera aan dan heb ik altijd nog het zelfde)
Als ik een aantal keer achtereen op de camera druk dan ineens doet ie het wel na lang wachten maar 9 van de 10 keer niet.

Ook heb ik al een keer de instelling van mijn telefoon terug gezet maar het probleem blijft zich voordoen. en ik zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen.Heb ik misschien iets verkeerd staan?
Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Want irritant is het zeker. Bedankt voor het lezen ieder geval.

Groetjes, MizzUndastood

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer je vraag hier eens:

Het Samsung U600/U700 topic

Wellicht dat iemand daar je kan helpen. Mogelijk is het echter een hardware fout welke je zelf dus niet kunt oplossen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.