Het World of Warcraft topic - Deel 126 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.346 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah vroeger clearde je MC in 2 dagen, nu doe je SSC in 1 dag en The Eye in 1 dag. Effectief ongeveer even veel bazen, maar 1 verschillende instances. Vind het nou niet echt een negatief iets.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afgelopen vrijdag mocht ik weer eens Karazhan tanken :P
t/m chess gedaan (geen netherspite), alles geMTed behalve Illhoof (simpele boss?). Helaas ging opera event: R+J mis, eerste keer gingen ze niet tegelijk dood, 2e keer disconnecte ik, 3e keer wel neer :)
Al met al flink m'n gear updated: nieuwe tank ring, trinket van moroes en KD :P
Nu alleen nog 3 a 4 armor stukken uit Karazhan.

Bijna 13k HP, en ruim in m'n tank wapens
* Blade of the Archmage + 40 SP voor max threat
* Kings Defender + 40 SP voor raidbosses
* The Sun Eater + Mongoose voor migrate na voldoende threat te hebben opgebouwd

Happy Paladin hier! /cheer Cingeto

Verder m'n lock eindelijk naar 70 gebracht en direct FSW setje aangetrokken.

[ Voor 19% gewijzigd door Tranzity op 07-08-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ty :)

jammer dat dit alleen geld voor outlands :)

btw ms ook handig te veranderen in SP

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
JSchut schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:47:
[...]

Ik had 6 chars gedelete waaronder 2 lvl 70 en 2 lvl 50. Had eerst alles in de vendor gegooit en daarna de chars verwijderd.

Na een restore kreeg ik al me chars terug zoals ze waren vlak voor de delete. Dus totaal geen gear niks. Nieuw ticket aangemaakt en heb alle items op alle characters terug gekregen en hoefde er geen goud niks voor te betalen. Dus lijkt mij dat dit bij jou ook gewoon zou moeten kunnen.
Mooi dan ga ik vanavond even een ticket aanmaken. Als het lukt is het meegenomen. Lukt het niet dan is het mijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

eendje schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:40:
....en prince in 10x... we eindigden met 2 man levend. Tank en een healer. sjeees wat een kut positioning kregen we weer zeg :(
Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/prince.jpg

...volgen en je hebt bijna noooit last van vervelende infernals. We gebruiken deze positionering sinds 5 maanden en sindsdien 99% geen last meer van infernals. Gewoon "hug the wall"

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 07-08-2007 12:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
deadsy33 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

[afbeelding]

...volgen en je hebt bijna noooit last van vervelende infernals. We gebruiken deze positionering sinds 5 maanden en sindsdien 99% geen last meer van infernals. Gewoon "hug the wall"
inderdaad...dat doen wij ook, maar toch eerder 50%, af en toe heb je wel eens zoiets dat ze gewoon boven op de tank landen....das echt zwaar kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:00:
[...]

In principe ben ik echt een PVE speler heb ook altijd de pvp van wow veel te unbalanced gevonden maar ik moet zeggen dat erbij 5vs5 eindelijk een keer skill komt kijken.

En omdat ik kwa pve tbc ontzettend teleurstellend vind (op dit moment vashj op 15%) en ook nog mijn beste maatjes gestopt zijn met wow en dus ook de core van mijn guild weg is, en we dus veel mensen moesten recruiten en die dus eerst weer moeten gearen en de tacts weer opnieuw moeten uitleggen heb ik besloten om wow even op de chill factor te zetten af en toe nog te raiden en veel pvp spelen.

Maar moet echt zeggen dat pve weinig tot niets nieuws heeft gebracht sinds tbc :(
Ja ik ben zelf ook een pve speler. Heeft vind ik meer te bieden dan pvp. Arena vind ik dan wel heel erg geslaagd omdat ik van zulke gevechten hou. Geen objectives, maar puur het killen van je tegenstander.

Maar kon ik daar geen dagger mee krijgen die superieur is aan alles waar ik nu toegang tot heb, zou ik waarschijnlijk af en toe een practice match doen.

Bij ons in de guild gaat het al wat beter."slechte mensen" weg, en nieuwe geskillde mensen erbij die we helpen met het gearen. Ik raid zelf dus ook niet meer zoveel, tenzij ze echt mijn dps willen hebben.

Maar das beter want dan kan ik me even concentreren op arena en geld.
Misschien haal ik trouwens voor de gein ook heel de gladiator set. En dan af en toe respeccen naar sub en dan een bg in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
eendje schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:33:
tjah vroeger clearde je MC in 2 dagen, nu doe je SSC in 1 dag en The Eye in 1 dag. Effectief ongeveer even veel bazen, maar 1 verschillende instances. Vind het nou niet echt een negatief iets.
MC in 2 uur hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:21:
[...]

Met deze reactie reageer ik niet op jou persoonlijk, duurin, maar ik hoor de laatste dagen zovaak dit soort uitspraken, dat ik er nu toch iets over wil vragen.

Wat missen jullie - iedereen die vindt dat TBC weinig nieuws in PvE heeft gebracht - dan aan de nieuwe content van TBC? Wat hadden jullie gehoopt of verwacht dat er dan bij zou komen?

Met TBC zie ik:

Nieuwe levelcap
Leuk! Ik was nog wel geen 60 toen, maar ik vind het leuk dat er nog een weg te gaan is, zeker omdat de weg naar levelcap voor mij leuk genoeg is.

Nieuwe items
Oke, ik vind het aan de ene kant jammer dat alle Tier items niet veel meer waard waren, daar had Blizzard iets meer mee kunnen doen; bijv. dat je alleen nieuwe Tier kan krijgen als je de oude hebt. Maar het is wel te begrijpen, casual spelers is waar het bij Blizzard om gaat, en die kunnen Naxx niet op farm krijgen in zo'n korte tijd.
Verder wel leuk dat er nieuwe, betere stats komen, op de items. Nieuwe stats, en de mogelijkheid om je items verder te verbeteren met Gems.

Nieuwe dungeons
Heel gaaf. Ja, het zijn opnieuw dungeons, maar dat is ook best te begrijpen. Wat moet het anders zijn? De dungeon is wel weer anders, nieuwe layout, nieuwe mobs, etc..

Flying mount
Heb er zelf nog geen, maar dat is toch ook een leuke toevoeging. Geeft weer een nieuwe dimensie aan het spel.

2 nieuwe rassen
Heel cool. Ik ben niet bekend met de Lore verder, maar vooral de Bloodelfs vind ik heel leuk. Ben voorlopig nog wel bezig met mijn Ally char, maar ik wil zeker ook nog een BE maken.

Nieuw prof. JC
Andere manier er bij om je items te verbeteren, en daarnaast een nieuwe manier om geld te verdienen. Plus iets om te leren, als je alle andere profs al gehad hebt.

Nieuwe talents
Had je net alles van je class (en van de andere) geleerd, krijg je weer nieuwe spells en talents. In sommige gevallen verandere de rol van je class, en er kwam sowieso meer keus aan dingen die je kon doen.

--

Natuurlijk is alles (soort van) het zelfde nog een keer. Maar dat is toch vrij logisch bij een MMO? En zeker bij een MMO die bedoeld is (in mijn ogen) voor de casual speler.
Ja een dungeon is een dungeon, maar zover ik gelezen heb, verzinnen ze wel steeds nieuwe encounters, nieuwe manieren van door de dungeon heen komen. En ja, natuurlijk is het een nieuwe prof. of een paar nieuwe spells, wat niet "compleet nieuw en revolutionair" is. Maar voor mij persoonlijk; als ik dat zou willen, ga ik wel een nieuwe MMO spelen. :)
dan quote ik oon even one_E

Reg. datum: 12 oktober 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Maar dan nog blijven de gameplay-mechanics hetzelfde, en na 2,5 jaar wil je weleens wat anders.

Ik ga het gewoon opnieuw allemaal weer beleven in een andere MMO straks, lijkt mij persoonlijk een stuk leuker om weer op 0 te beginnen in een game & wereld die je niet kent, dan om van 70 naar 80 te gaan in WotLK.

1. De levelcap is in principe gewoon weer levelen weet de zelfde soort questen opnieuw grinden en ik haat levelen 1ste keer was leuk maar daarna niet meer vandaar dat ik ook maar 1 alt heb.

2.De nieuwe items zijn andere stats en qua layout ziet 80 procent er gewoon hetzelfde uit.

3.Nieuwe dungeons heb je gelijk in en moet ook zeggen dat ik heroics echt een hele leuke uitbreiding vind.

4.Flying mounts is precies hetzelfde als gewone mounts toen je 40 werd leuk voor 3 dagen daarna gewoon hetzelfde.

5.Rassen....BE zeflde als nightelfs alleen nog meer gay (orange) en koeien die er gewoon niet uitzien.

6.nieuwe prof....hmm...niet geprobeerd maar heeft me tot nu toe ook niet echt getrokken moet ik zeggen.

7.voor mij (priest holy) is sinds tbc de priest class (holy) zo ontzettend frustrerend dat ik alleen maar doordat veel RL maatjes samen speelden door gegaan met de class maar de class is achter gebleven sinds TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Ik neem aan dat hij het had over de tijd dat mensen MC nog aan het leren waren, of deden jullie een full clear in 2 uur de eerste keren dat jullie daar kwamen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:28:
Ik mis 39 andere mensen ronddirigeren in een instance en ik vind 25 man's gewoon net niet en de instances zijn zo kort tov. pre-TBC

Vroeger.. MC, BWL, AQ40 en Naxx... bergen bazen en nu? Max 5 ofzo!
Nouja in BT krijg je er 9 maarja, dan moet je eerst wel door 4 andere instances heen worstelen ;)
Ik ben de spanning gewoon kwijt die je had toen je MC binnen ging en de spanning toen je eindelijk C'thun neer had of eindelijk een keer een goeie try....

Dat heb ik gewooon totaal niet met SSC of met Tempest keep.

Misschien ligt het aan mij en ben ik toe aan een nieuwe MMO maar zit nu gewoon niet meer gemotiveerd in een raid. en heb ik eigenlijk al sinds gruul werd generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 16:06
Tranzity schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:40:
Hoe gaat het verder met Cingeto?
Ik hoorde dat jullie samen met Blinkstrike lekker op Gruul aan het tryen waren.

Wij hebben afgelopen zondag Leotheras the Blind als 4de guild op de server omgelegd. Helaas zijn we gisteren weer ingehaald door een Horde guild dat ook Leo killde. Verschil is dat zij wel al Fathom-Lord Karathress gekilld hadden, en wij nog niet.

Leo hebben we op de 2e try/wipe-avond al kunnen killen, dus hoop dat het met Karathress net zo snel gaat, en dat we zondag een eerste bezoekje aan Lady Vash kunnen brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:05:
[...]

Ik ben de spanning gewoon kwijt die je had toen je MC binnen ging en de spanning toen je eindelijk C'thun neer had of eindelijk een keer een goeie try....

Dat heb ik gewooon totaal niet met SSC of met Tempest keep.

Misschien ligt het aan mij en ben ik toe aan een nieuwe MMO maar zit nu gewoon niet meer gemotiveerd in een raid. en heb ik eigenlijk al sinds gruul werd generfed.
Als ik zo eens lees hopen een hoop spelers dat de dungeons van Wrath of the Lich King net als vanouds zijn. Uren tobben om de een na de andere baas te killen in 1 instance.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

On_E schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:03:
[...]

Ik neem aan dat hij het had over de tijd dat mensen MC nog aan het leren waren, of deden jullie een full clear in 2 uur de eerste keren dat jullie daar kwamen ?
indamed wel..
:+ :O de pocher ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Genoeg full clears gehad in in MC in 2 uur !

1e x die 2 giants, MC clearde m'n guild in liek 30 seconds lol !

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Buckwhead schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:10:
[...]
Hoe gaat het verder met Cingeto?
Ik hoorde dat jullie samen met Blinkstrike lekker op Gruul aan het tryen waren.

Wij hebben afgelopen zondag Leotheras the Blind als 4de guild op de server omgelegd. Helaas zijn we gisteren weer ingehaald door een Horde guild dat ook Leo killde. Verschil is dat zij wel al Fathom-Lord Karathress gekilld hadden, en wij nog niet.

Leo hebben we op de 2e try/wipe-avond al kunnen killen, dus hoop dat het met Karathress net zo snel gaat, en dat we zondag een eerste bezoekje aan Lady Vash kunnen brengen
Volgens mij ging dat wel lekker, ik was er niet bij, maar wel meegekeken met m'n broertje. High King lag na de 2e keer plat, zondag zat Gruul op 30% en gisteravond hebben ze hem op 5% gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:01:
1. De levelcap is in principe gewoon weer levelen weet de zelfde soort questen opnieuw grinden en ik haat levelen 1ste keer was leuk maar daarna niet meer vandaar dat ik ook maar 1 alt heb.
Ik vind het levellen zelf niet eens erg, zoals ik zei; de weg naar de levelcap toe vind ik ook al leuk. Juist dan heb ik iets om naar uit te kijken. Ik snap btw goed dat sommige het niet leuk vinden. Maar ik vraag me af, hoe zou het anders moeten? Alleen nieuwe instances? Nieuwe mobs? Juist door nieuwe levelcap breng je nieuwe gear, talens en spells de game in, wat het voor mij de moeite/tijd van het levellen waard maakt.
2.De nieuwe items zijn andere stats en qua layout ziet 80 procent er gewoon hetzelfde uit.
Zelf nog niet veel van gemerkt, maar ik moet dan ook zeggen dat ik nog maar lvl64 ben. Misschien dat Blizzard hier iets meer mee zou kunnen doen, maar aan de andere kant, het zijn natuurlijk ook wel ontzettend veel items die ze moeten maken.
3.Nieuwe dungeons heb je gelijk in en moet ook zeggen dat ik heroics echt een hele leuke uitbreiding vind.
Mooi. Toch niet helemaal "meer van het zelfde" dus. ;)
4.Flying mounts is precies hetzelfde als gewone mounts toen je 40 werd leuk voor 3 dagen daarna gewoon hetzelfde.
Dat geloof ik gelijk. Mijn Epic land mount was ook minder spannend als mijn gewone mount, maar Flying brengt toch een nieuwe dimensie met zich mee, lijkt me. Niet dat het heel lang spannend blijft, nee, maar toch een leuke toevoeging.
5.Rassen....BE zeflde als nightelfs alleen nog meer gay (orange) en koeien die er gewoon niet uitzien.
Smaken verschillen. Natuurlijk kan je ze lelijk vinden, maar feit blijft dat er wel twee nieuwe rassen gekomen zijn, die pala en shaman naar de andere kant brachten. Sommige vinden dat jammer, maar hoe dan ook; het is wel weer iets extra's.
6.nieuwe prof....hmm...niet geprobeerd maar heeft me tot nu toe ook niet echt getrokken moet ik zeggen.
Zelf ook nog niet geprobeerd hoor, behalve wat Gems in items laten zetten. Maar ook hier, is het wel weer een uitbreiding, die je meer opties geeft.
7.voor mij (priest holy) is sinds tbc de priest class (holy) zo ontzettend frustrerend dat ik alleen maar doordat veel RL maatjes samen speelden door gegaan met de class maar de class is achter gebleven sinds TBC.
Het is jammer inderdaad dat Holy Priests niet meer de main healers zijn. Aan de andere kant, slecht in healen zijn ze nogsteeds niet. En daar naast zijn ze nu nogsteeds erg nuttig - al was het in Shadowform - voor dungeons.
RaseriaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:28:
Ik mis 39 andere mensen ronddirigeren in een instance en ik vind 25 man's gewoon net niet en de instances zijn zo kort tov. pre-TBC

Vroeger.. MC, BWL, AQ40 en Naxx... bergen bazen en nu? Max 5 ofzo!
Nouja in BT krijg je er 9 maarja, dan moet je eerst wel door 4 andere instances heen worstelen ;)
Ik denk dat het inderdaad jammer is dat er geen nieuwe 40 mans bij gekomen is.

Maar het aantal bazen, persoonlijk heb ik liever 4 instances die ik in willekeurige volgorde, op verschillende tijden kan doorlopen, ipv één grote waar een vaste volgorde in zit, en ik ook nog eens een tijdslimiet heb.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Dit weekend bij een nieuwe 5vs5 in gegaan, en wat blijkt 4 broers :P en ik!! op zich niet z'n hele goeie setup (hunter/pala/priest/mage/warrior) maar omdat het broers zijn en zo ongeveer naast elkaar zitten werk het ontzettend goed op dit moment 1708 rating aka 628 points :P
zo vreemd is die setup niet hoor ^^

Als je kijkt naar het team dat Blizzcon heeft gewonnen, hebben ze hetzelfde team met een shaman ipv een priest, beide zo hun voor en nadelen..

Het is wel geen europese setup :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:20:
Genoeg full clears gehad in in MC in 2 uur !

1e x die 2 giants, MC clearde m'n guild in liek 30 seconds lol !

zoiets?
Och och, ik kan me de 1e keer MC nog herinneren.
Wij zagen die Giants, "Ow doen we wel eventjes!" gevolg waren 9 whipes en nog niks dood ;)
Gevolg : "WTF Dit is veels te moeilijk dit haal je nooit!" :Y)

En voor het eerst de Pre-TBC instances in gaven mij een heel ander gevoel dan nu.
Het voelt allemaal zo systematisch nu, terwijl ik Pre-TBC veel meer de spanning van raiden voelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:40:
Afgelopen vrijdag mocht ik weer eens Karazhan tanken :P
t/m chess gedaan (geen netherspite), alles geMTed behalve Illhoof (simpele boss?). Helaas ging opera event: R+J mis, eerste keer gingen ze niet tegelijk dood, 2e keer disconnecte ik, 3e keer wel neer :)
Al met al flink m'n gear updated: nieuwe tank ring, trinket van moroes en KD :P
Nu alleen nog 3 a 4 armor stukken uit Karazhan.

Bijna 13k HP, en ruim in m'n tank wapens
* Blade of the Archmage + 40 SP voor max threat
* Kings Defender + 40 SP voor raidbosses
* The Sun Eater + Mongoose voor migrate na voldoende threat te hebben opgebouwd

Verder m'n lock eindelijk naar 70 gebracht en direct FSW setje aangetrokken.
ging lekker he, nou moet ik zeggen bepaalde stukken aoe tanken kan alleen omdat de groep al behoorlijk in orde is en kara op farm is maar het kan een heel stuk sneller idd met een pala tank.
Viel niet tegen hoe goed het ging, lekker snel allemaal, ben benieuwd of er na kara nog meer bosses / trash is waar extra handig is met een pala tank?
RaseriaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

Wij zagen die Giants, "Ow doen we wel eventjes!" gevolg waren 9 whipes en nog niks dood ;)

En voor het eerst de Pre-TBC instances in gaven mij een heel ander gevoel dan nu.
Het voelt allemaal zo systematisch nu, terwijl ik Pre-TBC veel meer de spanning van raiden voelde.
hahhaha alles de eerste keer is specialer toch? Eerste keer deadmines vond ik ook geweldig.
En die giants idd in mc waren ook gaaf. Kan me nog wel herinneren hoe vaak we wipte op die imps als er een surger bij kwam of bij die hondjes voor luci en magma. Paar maanden later vroeg je je af hoe het kon dat je daar ooit gewiped was.

[ Voor 26% gewijzigd door MantaMania op 07-08-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb precies hetzelfde daarom is mij motivatie om weer "even" 5 uur te raiden een stuk minder sinds de spanning weg is en moet ook zeggen dat het sociale aspect van 40 man gewoon een stukje meer "gezelligheid,spanning" met zich mee bracht.

Kan mezelf gewoon niet meer motiveren enigste wat ik nu nog een beetje doe is arena en dan vooral 5vs5 want 2vs2 en 3vs3 zijn de classes gewoon afhankelijk wie er wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Extra stamina is alleen nuttig in PvP en bij een select aantal encounters.

Vroegah moest ik (Mage) me gimpen met STA-gear bij C'Thun en in Naxxramas bij Anub'Rekhan. Verder kan ik me niet herinneren ergens extra STA nodig te hebben.

Op Kara gear zit genoeg STA voor iedereen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:43:
Extra stamina is alleen nuttig in PvP en bij een select aantal encounters.

Vroegah moest ik (Mage) me gimpen met STA-gear bij C'Thun en in Naxxramas bij Anub'Rekhan. Verder kan ik me niet herinneren ergens extra STA nodig te hebben.

Op Kara gear zit genoeg STA voor iedereen. :)
En omdat je nu tegenwoordig bij elke encounter een enrage mode aanzit kan je je gear gewoon niet te veel gimpen (dps zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 15-09 16:15
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:33:
[...]

Heb precies hetzelfde daarom is mij motivatie om weer "even" 5 uur te raiden een stuk minder sinds de spanning weg is en moet ook zeggen dat het sociale aspect van 40 man gewoon een stukje meer "gezelligheid,spanning" met zich mee bracht.

Kan mezelf gewoon niet meer motiveren enigste wat ik nu nog een beetje doe is arena en dan vooral 5vs5 want 2vs2 en 3vs3 zijn de classes gewoon afhankelijk wie er wint.
Same here. Laast besloten dat ik ga stoppen met raiden, komt nu toch goed uit nu we zomerstop hebben. Op de een of andere manier vind ik het niet rendabel meer om een aantal dagen per week een hele avond op te offeren, misschien is het gewoon gewenning omdat iedereen al 2 jaar flink aan het raiden is. Ach ik vermaak me wel met een beetje casual doen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:33:
[...]

Ik vind 25man raids juist veel socialer, en in 40man raids was je veel meer een anoniem iemand die zo mee kon hobbelen. Mijn contacten met m'n overige guildmembers zijn juist veel beter geworden sinds TBC omdat je een kleinere groep waar je meer mee samen speelt.

Ik moet zeggen dat ik SSC en TK ook niet echt de meest leuke instances vond, maar Mount Hiyal heeft toch wel weer een toffe "echte" Warcraft sfeer. Black Temple is ook wel weer tof, vooral vanwege de verschillende soorten bossfights.

[ Voor 15% gewijzigd door SouLmaN op 07-08-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:50:
[...]

Same here. Laast besloten dat ik ga stoppen met raiden, komt nu toch goed uit nu we zomerstop hebben. Op de een of andere manier vind ik het niet rendabel meer om een aantal dagen per week een hele avond op te offeren, misschien is het gewoon gewenning omdat iedereen al 2 jaar flink aan het raiden is. Ach ik vermaak me wel met een beetje casual doen :)
Same Same....en hiervoor was me motivatie nog om 1 van de beste guilds van de server te zijn waren we goed op weg naar maar nu zijn er 2 raidleaders en ontzettend veel core members weg en veel recruits erbij die moeten weer gegeared worden en als ze ondertussen een andere guild vinden zijn ze weg en heb vrij weinig zin om 4x per week 5 uur per avond te raiden om leavers te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

tjah dat was omdat MC de eerste echte raid instance was. Ik had ook een ontzettend anders gevoel daar dan de 1ste keer karazhan.. daar ben je als raider gewoon al gewend aan een raidinstance en is het niet meer zo'n "wow de eerste keer" gevoel.

al heb ik nu wel dat als ik terug kijk naar MC ik echt niet meer terug wil.. tis nl best een saaie instance, bossfights zijn niet echt geweldig en de omgeving is werkelijk te triest voor woorden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Heb zelf ook een raid dip na ruim 1 jaar en 8 maanden. Heb eigenlijk geen zin meer om 5 uur in een dungeon rond te hangen om weer hetzelfde verhaal aan te horen wat de tactics zijn. Gisteren The Eye geskipped omdat ik er simpelweg geen zin in had. Het gevoel wat ik had tijdens de MC, BWL en AQ40 raids was veel fijner dan de huidige TBC instances waar voor veel bosses geldt "not enough pewpewpew = wipe "

Ook de komst van WotLK zie ik somber in. Weeeer levellen naar lv80, weer een eindeloze grind voor betere gear etc. De nieuwe features kunnen me vooralsnog niet boeien met als absoluut dieptepunt "Nieuwe kapsels" (OMG, enchant my hair plx giev purpl gl0w 5k Gold omgwtf!!11!!) en "Nieuwe dansjes" (TMF Jumpstyle meets WoW ? ) :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

lethalnl schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:44:
streef als alle classes behalve warlock/tank altijd voor de 10k raid buffed

ik zelf zit over de 13, das wel lekker als je gecharged wordt door zo'n vogel in tk....autch die hitten cloth toch voor 10k+ (was vreemd....stond midden in de raid, had dus niet gecharged moeten worden)
Als je die dingen goed tankt hoef je er nooit door geraakt te worden. Tank met zn rug in de hoek rechts naast de ingang, complete raid met hun rug in de hoek net achter de tank. Iedereen in melee range, inclusief je hunters. Misdirect pull op de tank, en nuken voordat je healers oom gaan. I

Zo veel simpeler dan proberen die charge te voorspellen en te hopen dat er niet een of andere klootviool niet terugrent na een knockback.
lethalnl schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:57:
[...]

inderdaad...dat doen wij ook, maar toch eerder 50%, af en toe heb je wel eens zoiets dat ze gewoon boven op de tank landen....das echt zwaar kut
Als er een infernal op je tank dropt gewoon in de aoe tanken. Zolang de melee er maar bij kan zal die damage van de infernals echt niet voor je dood zorgen. Burst damage is dodelijk op prince, die 600 extra fire damage iedere seconde zal de encounter niet maken of breken. Wat wel dodelijk is is shadow nova's precies als je hem verplaatst.

Hoe simpeler, hoe beter. De enigen die zouden moeten verplaatsen is het ranged deel van de raid, en als je die positionering in het plaatje volgt hoeven ze alleen maar wat naar voren of naar achter te schuiven.

[ Voor 33% gewijzigd door Hmzaniac op 07-08-2007 14:32 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ deadsy33,
Is het niet tijd dat je een ander spel gaat spelen? Blijkbaar heeft WoW je niks boeiend meer te bieden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:21:
Heb zelf ook een raid dip na ruim 1 jaar en 8 maanden. Heb eigenlijk geen zin meer om 5 uur in een dungeon rond te hangen om weer hetzelfde verhaal aan te horen wat de tactics zijn. Gisteren The Eye geskipped omdat ik er simpelweg geen zin in had. Het gevoel wat ik had tijdens de MC, BWL en AQ40 raids was veel fijner dan de huidige TBC instances waar voor veel bosses geldt "not enough pewpewpew = wipe "

Ook de komst van WotLK zie ik somber in. Weeeer levellen naar lv80, weer een eindeloze grind voor betere gear etc. De nieuwe features kunnen me vooralsnog niet boeien met als absoluut dieptepunt "Nieuwe kapsels" (OMG, enchant my hair plx giev purpl gl0w 5k Gold omgwtf!!11!!) en "Nieuwe dansjes" (TMF Jumpstyle meets WoW ? ) :|
En waarschijnlijk ook mega mega veel rep grind ;(
vond bijvoorbeeld de rep die je kreeg bij aq40 en de rep die je nodig had voor naxx ook prima maar de endless grinden naar rep bij tbc en wat waarschijnlijk ook in WorLK zal zijn gewoon tijd verspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:28:
@ deadsy33,
Is het niet tijd dat je een ander spel gaat spelen? Blijkbaar heeft WoW je niks boeiend meer te bieden.
voor mij zeker, enige probleem is dat er niet echt andere bijzonder MMORPG's op dit moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Ik zit momenteel op de AD server,
met een druide (allaince) en wil nog een hunter maken aan beide kanten,

weeet iemand nog een goede Guild
speel nog maar kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:28:
[...]

En waarschijnlijk ook mega mega veel rep grind ;(
vond bijvoorbeeld de rep die je kreeg bij aq40 en de rep die je nodig had voor naxx ook prima maar de endless grinden naar rep bij tbc en wat waarschijnlijk ook in WorLK zal zijn gewoon tijd verspilling.
Idd, dat is gewoon kansloos. Maak een leuke questchain voor key's, zoals Ony ofzo (al lopen daar ook zat mensen over te zeiken). Vind ik in ieder geval 100 keer beter dan verplicht 10 keer een zelfde dungeon te doen alleen voor rep. Tuurlijk loop je een dungeon meerdere keren in, maar dat "verplichte" om die key te krijgen staat me niet aan.

En dan heb ik het alleen over de key's uiteraard. Dat men met reputatie rewards werkt vind ik niet zo erg en zelfs leuk. Krijg je tenminste nog iets voor de rep grind. Hoe hoger de reputatie, hoe beter de rewards en dat is gewoon logisch.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 07-08-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik krijg het idee dat sommige mensen hier iets te serieus zijn, ipv het zien als een spelletje.

Misschien heb ik het mis, maar ik heb het idee dat alleen de "die-hard" spelers WoW een beetje beu zijn, en een nieuwe expansion eerder zien als "meer van het zelfde" ipv een nieuwe uitdaging. :)

@dreadsy33;
Ik vind het persoonlijk een beetje minachtend om zo te reageren op een uitbreiding op de looks van je char. Natuurlijk heeft het geen direct "nut", maar elke Nightelf het zelfde dansje zien doen, is toch wel wat saai ondertussen. Ik denk dan ook dat een hoop casuals het leuk vinden om dingen als haar etc verder te kunnen aanpassen.

En weeeer levellen? Ja, dat is zo. Maar je krijgt er wel elke keer nieuwe abilities en/of spells voor terug. :)

Eindeloos grinden voor nieuwe gear; waarschijnlijk als je een van de eerste wil zijn die een bepaalde instance doet. Als ik naar mezelf kijk, in TBC; ik neem genoegen met de gear van quests.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
BruntFCA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:30:
Ik zit momenteel op de AD server,
met een druide (allaince) en wil nog een hunter maken aan beide kanten,

weeet iemand nog een goede Guild
speel nog maar kort
Vertel eerst eens welke server je zit, is wel zo handig :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:43:
......
@dreadsy33;
Ik vind het persoonlijk een beetje minachtend om zo te reageren op een uitbreiding op de looks van je char. Natuurlijk heeft het geen direct "nut", maar elke Nightelf het zelfde dansje zien doen, is toch wel wat saai ondertussen. .......
Kan me de dag niet heugen dat ik voor het laatst /dance deed. Dat ze er tijd in stoppen om die dans aan te passen is echt waste of time, of ga jij voor je gaat spelen /dance doen en dan uren naar je char kijken om zijn/haar dansje te bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UdiBenLudi schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:43:
[...]

Vertel eerst eens welke server je zit, is wel zo handig :)...
|:(

AD = Argent Dawn server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 15-09 13:55
Hooli-gan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Kan me de dag niet heugen dat ik voor het laatst /dance deed. Dat ze er tijd in stoppen om die dans aan te passen is echt waste of time, of ga jij voor je gaat spelen /dance doen en dan uren naar je char kijken om zijn/haar dansje te bewonderen?
LOL dus wel als Belf /dance en dan strippen... Flink goud vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Argent Dawn server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Ik doe inderdaad soms nog wel eens een /dance ja. ;) Maar goed, ik wil het geen wast-of-time noemen. Ik geef gelijk toe dat er andere punten zijn die zeker (ook) de aandacht verdienen. Neemt niet weg dat ik het goed vind dat ze ook aan zulke details denken. Sommige zullen het inderdaad bullshit vinden, in vind het leuk dat ze ook daar aan denken. Maakt het spel net iets completer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:56:
[...]

Ik doe inderdaad soms nog wel eens een /dance ja. ;) Maar goed, ik wil het geen wast-of-time noemen. Ik geef gelijk toe dat er andere punten zijn die zeker (ook) de aandacht verdienen. Neemt niet weg dat ik het goed vind dat ze ook aan zulke details denken. Sommige zullen het inderdaad bullshit vinden, in vind het leuk dat ze ook daar aan denken. Maakt het spel net iets completer.
En deze verandering is net zoals die hairstyle change gebaseerd op suggesties van de spelers zelf. Daarom heeft Blizzard ook een Suggestions gedeelte op hun forum. Mooie manier om te laten zien dat je luisterd naar je community (ook al duurt het ff :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:28:
@ deadsy33,
niet helemaal waar. Ik vind WoW nog steeds leuk, maar hetgeen wat ik zojuist beschreef, had betrekking op het raiden. Het ouwehoeren in /g en af en toe questen vind ik nog steeds leuk. Verder af en toe BGs en Arena's en uiteraard de 5 men (heroic) dungeons. CoT bijvoorbeeld vond ik een uitermate geslaagde concept van een vernieuwende dungeon mechanic. Karazhan kan mij nog wel bekoren, maar SSC en TK niet meer (voorlopig dan)
OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:43:
@dreadsy33;
Ik vind het persoonlijk een beetje minachtend om zo te reageren op een uitbreiding op de looks van je char. Natuurlijk heeft het geen direct "nut", maar elke Nightelf het zelfde dansje zien doen, is toch wel wat saai ondertussen. Ik denk dan ook dat een hoop casuals het leuk vinden om dingen als haar etc verder te kunnen aanpassen.
En weeeer levellen? Ja, dat is zo. Maar je krijgt er wel elke keer nieuwe abilities en/of spells voor terug. :)
Eindeloos grinden voor nieuwe gear; waarschijnlijk als je een van de eerste wil zijn die een bepaalde instance doet. Als ik naar mezelf kijk, in TBC; ik neem genoegen met de gear van quests.
Het is niet minachtend bedoeld, maar om "Custom haircuts" te promoten als één van de nieuwe features in WotLK gaat mij te ver. Kijk, als het nou een verbetering was die de gameplay serieus verbeterd, prima. Maar mij maak je niet wijs dat je meer damage uitdeelt als je bv met een custom roze hanekam rondloopt. Hetzelfde verhaal voor de /dance. Prima dat sommige mensen willen fappen op een BElf /dance, maar het is mijn inziens geen verbetering. Het is meer een (nutteloze) toevoeging.

Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de nieuwe gebieden. Outland vond ik persoonlijk een stuk mooier overkomen dan Azeroth.
Ik zal WotLK hoogstwaarschijnlijk wel kopen, maar ik hoop dat ze sommige zaken wel gaan veranderen (onder meer de rep. grind in TBC)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tja ik heb inmiddels op zo'n beetje iedere verbetering en aanpassing commentaar gelezen. Niets is goed. En dat zal je altijd blijven houden. Mensen moeten iets te zeuren hebben. Blizzard heeft goed geluisterd naar de community en heeft de meest gevraagde veranderingen meegenomen in de nieuwe add-on. Men kan nooit iedereen tevreden stellen. Het spel zal nooit worden zoals jij het precies wilt hebben. Ze zullen nooit precies rekening houden met jouw wensen. En geheel terrecht dat kan immers niet. 1 ding kan ik je wel vertellen. Het spel zal blijven groeien qua content en qua spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

[...]

Een van de eerste dingen die ik met mn vers gerollde BE deed, was alle /silly en /flirt aflopen, echt lachen af en toe.

Helemaal prima als je in een 5man PUG zit, er een Tauren joined en jij spontaan uitroept "We're allied to the TAUREN? Excellent, we'll have steak twice a week!". Zeker in het begin zaten er nog wel eens players tussen die niet wisten wat ze overkwam :P

Juist de details en verborgen geintjes in het spel houden het voor mij leuk (Haris Pilton in Shattrath!, Lario & Muigi in rode & groene pakjes, gorillas die lege tonnen droppen, sporregar die "Another Shrubbery!" van je willen, hilarisch allemaal).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
het blijft een mmoRPG

je kan ook gewoon alle chars stickfigures maken natuurlijk zodat iedereen er ehtzelfde uitziet
nofi deadsy maar het komt op mij over als zeiken om het zeiken

echt alsof ze geen moeite steken in andere dingen :O maarja mensen zien over het algemeen alleen maar negatieve dingen als ze wat zien, grootste voorbeeld zijn de wow forums zelf

jij geeft er misschien niets om, maar miljoenen andere mensen wel, het hoort erbij live with it of niet en ga wat anders spelen

miljoenen andere mensen geven niets om raiden, en ja die hoor je ook janken over 'weer een nieuwe raid' echt als er zoveel te zeiken valt over het spel, GTFO niemand dwingt je om te spelen hoor

[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 07-08-2007 15:19 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

een beetje jezelf apart maken is juist leuk vind ik. Ik wou dat je je kleren zelf een kleur kon geven ;) uit eindelijk loopt nu iedereen er het zelfde bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

deadsy33 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:08:
Het is niet minachtend bedoeld, maar om "Custom haircuts" te promoten als één van de nieuwe features in WotLK gaat mij te ver. Kijk, als het nou een verbetering was die de gameplay serieus verbeterd, prima. Maar mij maak je niet wijs dat je meer damage uitdeelt als je bv met een custom roze hanekam rondloopt. Hetzelfde verhaal voor de /dance. Prima dat sommige mensen willen fappen op een BElf /dance, maar het is mijn inziens geen verbetering. Het is meer een (nutteloze) toevoeging.
Zover ik weet zijn er een aantal posts geweest op de forums, van mensen die meer character customization wilden.. Verder is het toch een aardige aanpassing, ongeacht of je hem nuttig vindt of niet. Je char kan en anders uit komen te zien. En lijkt me inderdaad niet dat je meet dmg doet. Maar uiterlijk dat niet met stats te maken heeft, is ook leuk. Anders hadden we net zo goed alleen Human Males en Orc Males kunnen hebben. Ik snap dus wel dat sommige het niet zo nuttig vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat genoeg mensen er wél blij mee zijn, en het heeft genoeg impact om het wel bij de features te zetten, imo.
Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de nieuwe gebieden. Outland vond ik persoonlijk een stuk mooier overkomen dan Azeroth.
Ik zal WotLK hoogstwaarschijnlijk wel kopen, maar ik hoop dat ze sommige zaken wel gaan veranderen (onder meer de rep. grind in TBC)
Helemaal mee eens. Ik vind Outland er ook veel mooier en grootser uitzien. Persoonlijk heb ik nog geen last/problemen ondervonden van de rep. grind. Maar ik kan me goed voorstellen dat dat vervelen is, en hoop inderdaad dat ze daar in WotLK wel iets anders op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Weet iemand trouwens of Elemental Shammy + feral danwel oomkin druid een handige 2 vs 2 team is?

Wat mij er wel in aanspreekt is dat beide de mogelijkheid hebben te healen, beide een paar klappen kunnen vangen, en allebei redelijk flexibel zijn in het spelen. Elementalist + oomkin lijkt me een mooie combo, maar geen idee of het ook echt werkt.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
deadsy33 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

Geef alle chars en NPC's een matchstick figure en noem alle mobs "mob" Alle buildings alleen een skelet geven en niet meer opvullen. Is toch allemaal nutteloos.

Scheelt een hoop qua design !

@ bokkie, GMTA : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:20:
een beetje jezelf apart maken is juist leuk vind ik. Ik wou dat je je kleren zelf een kleur kon geven ;) uit eindelijk loopt nu iedereen er het zelfde bij.
Dat is overwogen, maar het bleek ondoenlijk om voor ieder stuk armor 10 tallen textures te maken en het aanpassen van het bestaande armor zodat het on the fly color renderd kon worden zoals je in games wel vaker ziet bleek ook niet haalbaar.

Als we het al terug gaan zien in het spel komt het waarschijnlijk in de vorm van een extra armor slot waarin je een extra cloth laag kan aanbrengen of zie je het enkel terug in nieuwe armor stukken. Er zijn inmiddels al meer dan 1000 verschillend ogende stukken armor.

Dat is in iedergeval het geen een dev min of meer op het forum heeft laten doorschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

Geef alle chars en NPC's een matchstick figure en noem alle mobs "mob" Alle buildings alleen een skelet geven en niet meer opvullen. Is toch allemaal nutteloos.

me > you

ga gromsblood farmen in desolace ofzo :P
Seth_Chaos schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:40:
[...]

Dat is overwogen, maar het bleek ondoenlijk om voor ieder stuk armor 10 tallen textures te maken en het aanpassen van het bestaande armor zodat het on the fly color renderd kon worden zoals je in games wel vaker ziet bleek ook niet haalbaar.

Als we het al terug gaan zien in het spel komt het waarschijnlijk in de vorm van een extra armor slot waarin je een extra cloth laag kan aanbrengen of zie je het enkel terug in nieuwe armor stukken. Er zijn inmiddels al meer dan 1000 verschillend ogende stukken armor.

Dat is in iedergeval het geen een dev min of meer op het forum heeft laten doorschijnen.
scheelt ook gewoon een shitload aan performance :)

ben wel blij mee als je je char ingame kan customizen, af en toe andere haircut is wel leuk ^^ had je ook in Ragnarok online, moest je wel een quest doen, maar was wel leuk

mischien zelf zover gaan dat je ingame je face kan aanpassen, want de char select screen vind ik niet representatief voor hoe je char er ingame uitziet, moest me lock 6x opnieuw aanmaken omdat d'r hoofd er ingame totaal anders uitzag dan in char creation screen

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 07-08-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Bokkie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:45:
de char select screen vind ik niet representatief voor hoe je char er ingame uitziet, moest me lock 6x opnieuw aanmaken omdat d'r hoofd er ingame totaal anders uitzag dan in char creation screen
Die ervaring heb ik ook en ik irriteer me er idd behoorlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

ach ja, x miljoen accounts, x miljoen meningen waarvan die van mij 1 is. :P

/hug

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik zou mn rechterarm geven voor alleen een kapper in WoW!
Verdomme, ik wil van die hoerige blonde paardestaart af! :P

En een facelift mag hij ook wel gebruiken eigenlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

das direct weer het andere uiterste, je hoeft ook niet direct in de belachelijkeheid trekken alleen maar omdat hij zijn mening geeft.

Dat vind ik een beetje minachtend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:54:
[...]

das direct weer het andere uiterste, je hoeft ook niet direct in de belachelijkeheid trekken alleen maar omdat hij zijn mening geeft.

Dat vind ik een beetje minachtend....
jammer, maar zo breng je het wel.... /dance voegt leven toe aan een mmorpg evenals verschillen in je hairstyle en aanpassingen in je character. Als je geen leven wilt in je mmorpg moet je idd 1tje spelen met alleen maar stickmen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Seraphin schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:16:
[...]
Juist de details en verborgen geintjes in het spel houden het voor mij leuk (Haris Pilton in Shattrath!, Lario & Muigi in rode & groene pakjes, gorillas die lege tonnen droppen, sporregar die "Another Shrubbery!" van je willen, hilarisch allemaal).
Absoluut mee eens! Zijn juist die kleine dingetjes die het af en toe zo leuk maken. Stom maar ik vind het nog steeds schitterend als ik het ge-loei van een Tauren hoor weergalmen in een afgesloten ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:59:
[...]

jammer, maar zo breng je het wel.... /dance voegt leven toe aan een mmorpg evenals verschillen in je hairstyle en aanpassingen in je character. Als je geen leven wilt in je mmorpg moet je idd 1tje spelen met alleen maar stickmen
als je goed leest zie je dat ik dat niet heb geschreven maar dat ik gewoon aangeef dat als iemand zijn mening geeft dat het niet direct jouwn mening is.

Dus laat mensen gewoon in hun waarde! Hij geeft toch ook niet aan dat iedereen die het wel leuk vind een idioot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

als je goed leest zie je dat ik dat niet heb geschreven maar dat ik gewoon aangeef dat als iemand zijn mening geeft dat het niet direct jouwn mening is.

Dus laat mensen gewoon in hun waarde! Hij geeft toch ook niet aan dat iedereen die het wel leuk vind een idioot is...
ohnoes, ik reageer op een forum

reply happened on a forum !

Je ziet de anaologie vast wel..

btw, waar geef ik aan dat ik hem een idioot vind? Ik ben het alleen niet met hem eens en dat geef ik aan dmv van een voorbeeld.
On_E schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:26:
Ben het toch met deadsy33 eens eigenlijk, nieuwe haircuts vind ik geen feature om over naar huis te schrijven.

Ik kom deadsy33 dan ook vast tegen in het Grote Age of Conan topic ergens in November. ;)
Klopt, je gaat geen game spelen omdat je opeens met een "out of bed" look kan rondlopen. Maar het zijn wel een heeeeeleboel van dit soort kleine dingetjes wat een spel leuk maakt.

[ Voor 39% gewijzigd door ImdaMned op 07-08-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ben het toch met deadsy33 eens eigenlijk, nieuwe haircuts vind ik geen feature om over naar huis te schrijven.

Ik kom deadsy33 dan ook vast tegen in het Grote Age of Conan topic ergens in November. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
On_E schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:26:

idd....dat had er al jaren in moeten zitten, ik draag bij voorkeur dan ook headpieces waarbij mijn haar niet zichtbaar is....ik heb niet genoeg aandacht besteed aan mijn main (gief t4)

want een human male met blond haar, een sik, en zo'n lok haar die voor je oog hangt....ik lijk wel een gayadin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Seth_Chaos schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:40:
[...]

ja das ook weer waar idd. en 1000de stukken armor maar toch zijn voor de meeste classes maar een heel beperkt aantal goeie keuzes.
Hoeveel palas zag je vroeg wel niet lopen met die mooie gele bananen op de schoulders of nog erger die monniks kappen ;)

Nou moet ik zeggen als warrior valt het vaak nog mee maar ik heb nu een beetje alien hoofd met die gele ogen en bruine kop ;)
Vroeger hadden de tanks een mooie beugel of een scheermes op de kop. Ik loop verdorie nu al een jaar lang met scheermessen op mn shoulders al dan niet in het blauw paars / groen ;( en met een beetje geluk worden ze nog rood ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 15-09 09:04
Beetje vreemd, in Dark Age of Camelot kon je vanaf dag 1 dyes kopen om je armour te kleuren. Zeker met de player-made dyes die later toegevoegd zijn kon je wel mooie resultaten bereiken. Alleen helemaal wit was niet mogelijk omdat de engine dat niet toeliet.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
HellPunk schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:41:
Beetje vreemd, in Dark Age of Camelot kon je vanaf dag 1 dyes kopen om je armour te kleuren. Zeker met de player-made dyes die later toegevoegd zijn kon je wel mooie resultaten bereiken. Alleen helemaal wit was niet mogelijk omdat de engine dat niet toeliet.
Dat kon in Asherons Call (1999) en Ultima Online (1996?) ook al. Ik kom van deze games vandaan toen ik WoW ging spelen en dat was wel een van de meest opvallendste verschillen.

De zeer beperkte mogelijkheden in controle van je eigen uiterlijk is jammerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

lethalnl schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

idd....dat had er al jaren in moeten zitten, ik draag bij voorkeur dan ook headpieces waarbij mijn haar niet zichtbaar is....ik heb niet genoeg aandacht besteed aan mijn main (gief t4)

want een human male met blond haar, een sik, en zo'n lok haar die voor je oog hangt....ik lijk wel een gayadin
En daar zit um nu net het RPG deel van de MMORPG. ;)

Ik heb een aantal vrienden die dus direct van het FPS genre naar WoW zijn overgestapt, en die hebben dus ook vrij weinig (tot geen) tijd besteed aan hun Char, waar ze stuk voor stuk nu ook spijt van hebben. Ik vond altijd het RPG deel al boeiend, alleen verder weinig van zulke spellen gespeeld, maar ik ben dus wel 10 min (of langer?) bezig geweest met mijn Char maken en een naam bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:45:
[...]

En daar zit um nu net het RPG deel van de MMORPG. ;)

Ik heb een aantal vrienden die dus direct van het FPS genre naar WoW zijn overgestapt, en die hebben dus ook vrij weinig (tot geen) tijd besteed aan hun Char, waar ze stuk voor stuk nu ook spijt van hebben. Ik vond altijd het RPG deel al boeiend, alleen verder weinig van zulke spellen gespeeld, maar ik ben dus wel 10 min (of langer?) bezig geweest met mijn Char maken en een naam bedenken. :)
Yeah ik ben er ook lang mee bezig geweest :) Heb uiteindelijk een (imho) supercool lookende orc overgehouden met een lange grijze vlecht en een grijze baard. Ik heb mn helm dan ook altijd op invisible staan.. Zal vanavond eens een screeny posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yey! Allemaal een screen posten van je main zn harses! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:51:
Yey! Allemaal een screen posten van je main zn harses! :Y)
Al zal het vast sarcastisch bedoeld zijn, ben ik eigenlijk best benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bosmonster schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

Yeah ik ben er ook lang mee bezig geweest :) Heb uiteindelijk een (imho) supercool lookende orc overgehouden met een lange grijze vlecht en een grijze baard. Ik heb mn helm dan ook altijd op invisible staan.. Zal vanavond eens een screeny posten.
Same here, ik dacht, troll for style (had beta gespeeld en 90% was undead, orcs vond ik toen te hoekig). Met een mooie rechtopstaande paardestaart. Later toch wel spijt van gehad, maar eigenlijk vind ik em nu wel weer lache. Neemt niet weg dat bijv. een kapper om je haircut voor 10g te veranderen een leuke feature zou zijn! Al was het maar voor de afwisseling.

Btw tanks hiero: ik vind devastate crap. WAT? Ja crap. Heb het bekeken en het enige voordeel is eigenlijk in situaties waarin je niet van rage aan het starven bent, dat je ietsje meer extra threat met je hit doet (en let wel: nog steeds niet eens meer threat/rage!) tov imp sunder.

Het is leuk voor raids en hardhitting bosses, maar het is verre van wat ik ervan verwachtte. Heb er nu zo'n 3-4 weken mee gespeeld, maar vind het maar een matige 41e talent. Ben eigenlijk bang dat het pas echt goed tot z'n recht komt als je een traag tanking wapen hebt, maar de meesten zijn 1.6-1.8 speed... hoezo lekker over nagedacht. Sorry voor deze rant, tis niet dat ik em weg zal doen maar gebruik hem dus echt niet veel meer. Mijn TPS in heroics en stukken Kara trash waar je doorheen vliegt is veel hoger zonder devastate.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey zijn dier hier nog mensen die een 70 Elemental shammy(Horde) recruiten PVP realm ben mijn realm beetje zat =P heb binnekort 800~ spelldmg unbuffed 34%~ crit ect zoek kara/gruul guild casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb inderdaad ook altijd mijn Headpiece uit staan. En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het uiterlijk van de verschillende Chars hier. En natuurlijk of het een zorgvuldig gekozen uiterlijk was, of random().

Mijn main is mijn main niet meer, maar zowel mijn eerste als mijn tweede Char, ben ik nogsteeds heel tevreden over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb ook tijd aan mijn char besteed, denk toch zeker wel een avond over na zitten denken welke race/class/gender/looks/name ik wilde.

En zeg nou zelf, een Female Undead Warlock met de naam Nix als in ''Godin van de Nacht'', dat is toch best leuk !

Achteraf gezien had ik liever een echt 'dood' gezicht moeten nemen ipv de knapste versie, want vrijwel alle female UDs hebben het gezicht wat ik ook heb. (gewoon dat bleke meisje zeg maar :+ )

Alleen blijf ik erbij dat na 3 jaar ineens komen met nieuwe hairstyles als een feature in een expansion een klein beetje lachwekkend is.
Hey zijn dier hier nog mensen die een 70 Elemental shammy(Horde) recruiten PVP realm ben mijn realm beetje zat =P heb binnekort 800~ spelldmg unbuffed 34%~ crit ect zoek kara/gruul guild casual.
www.wowrush.com/forum

Check daar de stickies effe in het Application forum, mocht het je bevallen dan kun je zeker een application maken ! (en we zijn een casual guild die kara en gruul 'op farm' hebben, en nog wat mensen zoeken voor SSC & beyond)

En oh ja, het gaat om Dashers @ Tarren Mill, die Rushers @ Kul'Tiras zijn Carebears. (en onze sister-guild...)

[ Voor 33% gewijzigd door On_E op 07-08-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Bosmonster schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:43:
[...]

Dat kon in Asherons Call (1999) en Ultima Online (1996?) ook al. Ik kom van deze games vandaan toen ik WoW ging spelen en dat was wel een van de meest opvallendste verschillen.

De zeer beperkte mogelijkheden in controle van je eigen uiterlijk is jammerlijk.
Ik kom ook van UO.. Zit meteen te denken.. in het begin voor de beta's werd er nog gesproken over guildhouses en het implementeren daarvan in een later stadium.. Wel grappig nooit meer wat mee gebeurd.. wel een klein beetje logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3548ed236454127e2c2920103af40b05/full.jpg
me prs

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b9b0efb5e55f76c834da5731b2a2fa9b/full.jpg
me hunter

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
OkkE schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:01:
Ik heb inderdaad ook altijd mijn Headpiece uit staan. En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het uiterlijk van de verschillende Chars hier. En natuurlijk of het een zorgvuldig gekozen uiterlijk was, of random().

Mijn main is mijn main niet meer, maar zowel mijn eerste als mijn tweede Char, ben ik nogsteeds heel tevreden over. :)
Nou dan stel ik voor dat iedereen die zin heeft ff een piccie post van z'n main favo momenteel meest interessante char :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:56:
Wat schat je me toch gemeen in ;) Maar nee, het was positief bedoeld :D
Ben wel benieuwd naar iedereen zn kop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:56:
[...]

Nou vooruit dan maar :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ea3303b26e905c18fc5d277df0481f7f/full.jpg

Mijn huntertje op dit moment. Nog niet zo'n hoog level, maar ik heb nog steeds er veel plezier in WoW mede omdat ik veel dingen nog moet uitvinden ondanks ik al zo veel weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:13:
Ik vind dat die nieuwe expansion te snel gaat uitkomen , ze mogen veel meer tijd om alles te doen wat er te doen valt ,
Want hoeveel mensen hebben al BT gecleared niet echt veel
hoelang duurde het totdat tbc uitkwam ?

Alleen vind ik de thema van expansion echt stukken beter dan tbc , ik vind dat tbc echt totaal niet bij wow paste , domme oranje elfjes ,en blauwe aliens :S
en die gebieden vind ik ook maar nieks
draken en hero's,knights is gewoon een veel mooier thema :D
ik gok dat ruim de helft (meer waarschijnlijk) nooit de end game raids van binnen zullen zien en dus ook nooit in de black temple zullen komen laat staan clearen :P
Juist voor die mensen waarvan ongetijfeld het grootste gedeelte 70 is is er niet echt meer iets te doen in wow want die hebben alles al gezien wat zij zullen zien.
Het verhogen van de lvl cap en het nieuwe continent een manier om voor die gamers het interesant te houden.
Voorlopig staat de release dat op ik geloof mei 2008 ? tijd zat voor de raiding guild om de end game raids te clearen......

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://xs318.xs.to/xs318/07322/Nix238973489357349.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 09:15
Ik heb een problemen met m'n verbinding.

Komt er eigenlijk op neer dat ik alleen port 80 kan gebruiken.

Zoals te verwachten kan wow hier dus niet mee overweg. Is het mogelijk dat ik wow alleen over port 80 heen kan laten gaan? Ik heb hier en daar al gezocht naar commandline parameters maar niet veel kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

porn* schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:19:
[...]

Nou dan stel ik voor dat iedereen die zin heeft ff een piccie post van z'n main favo momenteel meest interessante char :)
Main (klik voor groot):
Afbeeldingslocatie: http://azwart.nl/tmp/Ayokiwa_NE_Druid_Lvl64_small.jpg

Eerste char (klik voor groot) (later getransferred naar nieuwe realm)
Afbeeldingslocatie: http://azwart.nl/tmp/Ayakura_Human_Mage_Lvl30_small.jpg

Zoals jullie misschien wel zien (in de grote versies), zit er ook een zekere logica in de namen. Alle Horde chars hebben namelijk een naam die begint met een Z, en Ally's hebben een naam die begint met een A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/7616/wowscrnshot072807183705dm0.th.jpg

kan niet een klein shotje krijge grrrrrrr

dan maar de link er naar

[ Voor 21% gewijzigd door B-BRAIN op 07-08-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb een lvl 70/68/61/en wat mid lvl's maar WoW kan me eigelijk niets meer interesseren het been there done that gevoel is nu echt te erg "Ooh nee, wolfen slachten me dorpje af, kill er 20 en kom dan terug".. "oooooh nee die spinnen zijn ook te erg, kill er 20"

Het farmen van instance's is meer tijdverdrijf dan echt dikke lol hebben,heb geen zin meer in goeie gear krijgen om vervolgens weer the vervangen door the Lich king's add-on.

Ik hoop dat WaR een stuk leuker gaat worden met city raids, en dikke world pvp.
Daaaaaag WoW :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:17:
Heb een lvl 70/68/61/en wat mid lvl's maar WoW kan me eigelijk niets meer interesseren het been there done that gevoel is nu echt te erg "Ooh nee, wolfen slachten me dorpje af, kill er 20 en kom dan terug".. "oooooh nee die spinnen zijn ook te erg, kill er 20"

Het farmen van instance's is meer tijdverdrijf dan echt dikke lol hebben,heb geen zin meer in goeie gear krijgen om vervolgens weer the vervangen door the Lich king's add-on.

En wat is War? Warhammer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yeah yeah, whatever don't let the door hit you on the way out :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:17:

en na een jaartje heb je dat ook wel gezien, en vervalt alles ook in de herhaling.. het is en blijft een MMORPG.. En qua quests vind ik WoW nog wel meevallen,koreaanse MMORPG's zijn veel meer grindfests. Ik heb nog geen highend character (en zal ik ook wel nooit krijgen) maar zodra je genoeg hebt van raiden, kun je altijd zelfs nog eens iets verzinnen om je te vermaken. Organiseer eens iets totaal anders dan anders, zo ben ik laatst nog met m'n guild naar de crossroads geweest om daar te raiden. Of pak eens een outdoor raidboss, maar dan met een 5man group. of ga een videoclip maken voor op Youtube met behulp van WoW en guildies. Wees creatief, en je haalt veel meer uit je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hoort het hier niet thuis, maar is de BETA van Warhammer online al te downlaoden en te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht gister .. laat ik eens een stackje briarthorn lichtelijk overpriced op de AH pleuren

me vandaag doodgelachen toen ik in de mailbox tegenkwam
'you auction was sold'

25g! .. biedt iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:39:
Misschien hoort het hier niet thuis, maar is de BETA van Warhammer online al te downlaoden en te spelen? :)
Er is een closed beta waar je je voor kan inschrijven (kans op invite) en er komt later nog een open beta ook.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word hier gek :S
ik heb op een of andere manier ingesteld dat shift altijd aanstaat
dus nu kan ik zowat nieks meer doen :S
als ik poisons wil gebruiken kan dat niet , alles is gewoon kapot
weet iemand hoe je uitschakeld dat shift altijd aanstaan :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren nog snel (voor zover je 10 min queue tussen matches snel kan noemen) ff op dinsdag onze 10 matches in arena gedaan, samen met mage vriend in ons 2 vs 2 team.... is voor ons erg casual, 10 matches iedere week, beetje arena points sprokkelen en over een paar weken een itempje aanschaffen.... :+

komen wij, mage / warlock, een dual rogue combi tegen.... winnen we het nog ook van ze.... normaal gesproken zou je met onze set up nooit van twee rogues kunnen winnen als ze een beetje weten wat ze aan het doen zijn.... :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:40:
ik dacht gister .. laat ik eens een stackje briarthorn lichtelijk overpriced op de AH pleuren

me vandaag doodgelachen toen ik in de mailbox tegenkwam
'you auction was sold'

25g! .. biedt iemand meer?
Oh my! Misschien moet ik dat ook eens proberen dan, ik heb ook nog een stapeltje liggen. :) Maar waarschijnlijk was je dan op dat moment ook wel de enige die het op de AH had staan. Of het moet een foutje geweest zijn.. :)

--

Ik ben gister eens gaan vissen in Darnassus, maar sjeez wat wordt je veel aangesproken door lowbies die /beggen voor geld. Pff, gewoon niet leuk meer.

Was er één bij, die dan nog wel tips wilde ipv echt /beggen, maar dat was me er ook één zeg. Ik zei dat hij zijn Bronze Bars op de AH moest verkopen, en dat hij dan voor de prijs even naar andere op de AH moest kijken.
Gaat hij ze voor iets meer als de rest op de AH zetten, en dan spammen dat hij "cheap bronze bars" op de AH heeft.. en dan vraagt hij zich af, waarom het niet verkoopt (na 10 min wachten ook al...). :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Gisteravond sinds een paar weken weer wat tries op Morogrim gehad waarbij ik mag respeccen naar protection en met de murlocjes mag spelen. Max stamina/defense gear aan, niet uncrushable maar lekker boeiend tank de baas toch niet :P Zat gebuffed op 18.8k de weken daarvoor nog op 16k flink wat gear bij gesmokkeld. Wordt nog wel wat meer aangezien ik alleen nog de five of furies nodig heb voor de Darkmoon card: vengeance. Maar goed laatste try ging perfect totdat jawel hoor random effect, kwam ik de watery grave, had bubble al een keer eerder gebruikt op watery maar nu was het net vlak voor de murlocs. Beetje paniek aantaal mensen gingen neer en helaas een wipe op 10% :( volgende keer gaat ie wel neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

porn* schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:58:
[...]

Btw tanks hiero: ik vind devastate crap. WAT? Ja crap. Heb het bekeken en het enige voordeel is eigenlijk in situaties waarin je niet van rage aan het starven bent, dat je ietsje meer extra threat met je hit doet (en let wel: nog steeds niet eens meer threat/rage!) tov imp sunder.

Het is leuk voor raids en hardhitting bosses, maar het is verre van wat ik ervan verwachtte. Heb er nu zo'n 3-4 weken mee gespeeld, maar vind het maar een matige 41e talent. Ben eigenlijk bang dat het pas echt goed tot z'n recht komt als je een traag tanking wapen hebt, maar de meesten zijn 1.6-1.8 speed... hoezo lekker over nagedacht. Sorry voor deze rant, tis niet dat ik em weg zal doen maar gebruik hem dus echt niet veel meer. Mijn TPS in heroics en stukken Kara trash waar je doorheen vliegt is veel hoger zonder devastate.
Dan heb je niet goed gekeken want als er 5 sunders op zitten dan geeft devastate wel meer threat dan sunder armor (door de extra dmg die die doet door de sunders).
Devastate is zelfs al vanaf 2 applyed sunder armors al hoger als sunder armor zelf, daarbij is de extra dmg een extra bijkomst met devastate tov sunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:10:
gisteren nog snel (voor zover je 10 min queue tussen matches snel kan noemen) ff op dinsdag onze 10 matches in arena gedaan, samen met mage vriend in ons 2 vs 2 team.... is voor ons erg casual, 10 matches iedere week, beetje arena points sprokkelen en over een paar weken een itempje aanschaffen.... :+

komen wij, mage / warlock, een dual rogue combi tegen.... winnen we het nog ook van ze.... normaal gesproken zou je met onze set up nooit van twee rogues kunnen winnen als ze een beetje weten wat ze aan het doen zijn.... :D
wmuah valt best mee, de een gewoon cc' en met fear etc en de ander doodspanken.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

OkkE schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:17:
[...]

Oh my! Misschien moet ik dat ook eens proberen dan, ik heb ook nog een stapeltje liggen. :) Maar waarschijnlijk was je dan op dat moment ook wel de enige die het op de AH had staan. Of het moet een foutje geweest zijn.. :)

--

Ik ben gister eens gaan vissen in Darnassus, maar sjeez wat wordt je veel aangesproken door lowbies die /beggen voor geld. Pff, gewoon niet leuk meer.

Was er één bij, die dan nog wel tips wilde ipv echt /beggen, maar dat was me er ook één zeg. Ik zei dat hij zijn Bronze Bars op de AH moest verkopen, en dat hij dan voor de prijs even naar andere op de AH moest kijken.
Gaat hij ze voor iets meer als de rest op de AH zetten, en dan spammen dat hij "cheap bronze bars" op de AH heeft.. en dan vraagt hij zich af, waarom het niet verkoopt (na 10 min wachten ook al...). :{
Waarom dan niet gewoon auctioneer aanraden?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
TomSmit82 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:21:
Gisteravond sinds een paar weken weer wat tries op Morogrim gehad waarbij ik mag respeccen naar protection en met de murlocjes mag spelen. Max stamina/defense gear aan, niet uncrushable maar lekker boeiend tank de baas toch niet :P Zat gebuffed op 18.8k de weken daarvoor nog op 16k flink wat gear bij gesmokkeld. Wordt nog wel wat meer aangezien ik alleen nog de five of furies nodig heb voor de Darkmoon card: vengeance. Maar goed laatste try ging perfect totdat jawel hoor random effect, kwam ik de watery grave, had bubble al een keer eerder gebruikt op watery maar nu was het net vlak voor de murlocs. Beetje paniek aantaal mensen gingen neer en helaas een wipe op 10% :( volgende keer gaat ie wel neer :D
Die random factor hebben wij uitgeschakeld door de pallie op meer dan 50 yards van morogrim te zetten. Onze pallie krijgt nooit een quake of watery grave op z'n dak : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
MantaMania schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:22:
Dan heb je niet goed gekeken want als er 5 sunders op zitten dan geeft devastate wel meer threat dan sunder armor (door de extra dmg die die doet door de sunders).
Devastate is zelfs al vanaf 2 applyed sunder armors al hoger als sunder armor zelf, daarbij is de extra dmg een extra bijkomst met devastate tov sunder.
Moet toch wel zeggen dat devastate een nogal overrated talent is. Onze MT heeft ie niet eens en als ie eenmaal in z'n cycle zit (icm met Heroic Strike) dan ligt de tps zo rond de 900-1000, hij had dezelfde ervaring dat het minder leek op te leveren.
Die random factor hebben wij uitgeschakeld door de pallie op meer dan 50 yards van morogrim te zetten. Onze pallie krijgt nooit een quake of watery grave op z'n dak : )
Mmm dat is wel eens het proberen waard dan, maar 50 yard is nog al waar staat morogrim dan en de paladin?

[ Voor 17% gewijzigd door TomSmit82 op 08-08-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:01:

[...]

www.wowrush.com/forum

Check daar de stickies effe in het Application forum, mocht het je bevallen dan kun je zeker een application maken ! (en we zijn een casual guild die kara en gruul 'op farm' hebben, en nog wat mensen zoeken voor SSC & beyond)

En oh ja, het gaat om Dashers @ Tarren Mill, die Rushers @ Kul'Tiras zijn Carebears. (en onze sister-guild...)
Staat op de site dat ze niet meer recruten maar zal et tog probere =P
:z wachten op forum account activation
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.