Het lijkt erop dat we geluk gaan hebben, gezien de weersverwachtingen wordt het zondag goed weer en nog belangrijker droog.
In eerste instantie was ik van plan om te verzamelen bij de Arena omdat daar ook een parkeergarage is, echter is deze best prijzig.
De meeste zullen dus gebruik gaan maken van de transferia waar je voor 2 euro kan parkeren en tevens een bus retourtje hebt. Ik zelf zal gebruik maken van
Transferium Vlijmenseweg en zal daar omstreeks 11:15 aanwezig zijn, omdat de bus om 11:30 vertrekt. Als iemand hier al wil afspreken laat het dan even weten.
Ik weet niet hoeveel mensen er met de trein willen komen, en om te voorkomen dat deze personen moeten gaan zoeken in het centrum lijkt het mij verstandig om
voor het station af te spreken.
Een mooie tijd lijkt mij 12:00 uur verzamelen, waarna we na een korte kennismaking om ongeveer 12:30 kunnen gaan beginnen aan de stadswandeling.
Zoals in mijn eeste bericht reeds genoemd heb ik al enkele leuke bezienswaardigheden verzameld die we kunnen gaan fotograferen. Tevens zullen we aan het einde van de wandeling bekijken hoeveel animo er is voor een rondvaart.
Zondag is tevens de laatste dag dat er nog kermis is in het centrum van Den Bosch waar we dus ook vast leuke plaatjes kunnen schieten.
Tussendoor zullen we ook even kijken waar we kunnen gaan lunchen en aan het einde van de middag kunnen we nog even wat te drinken pakken en de dag evalueren/bespreken.
Als er verder nog iemand die ideeën heeft dan hoor ik ze uiteraard heel graag.
Zie ook :
Overzichts_plattegrond
[
Voor 8% gewijzigd door
avdl72 op 22-08-2007 10:57
]