--------------------------------------------------------------------------------
Ik wil graag een photomeet organiseren in het centrum van Den Bosch.
Op deze dag zullen we een wandeling door de stad maken die een rijke schat aan cultuur en historie heeft voor deze bruisende stad.
Voor het gemak heb ik in Google Maps alvast een kaartje gemaakt met daarop enkele bezienswaardigheden,
maar tijdens de wandeling zullen we er zeker nog meer tegen komen.
Ook staat een bezoek aan de Sint Janskathedraal gepland.
Deze kerk, sinds 1929 basiliek, vormt het hoogtepunt van de gotiek in Nederland, zowel in de vorm van de plattegrond
als in de opstand en de uitzonderlijke rijkdom aan beeldhouwwerken.
De Sint Jan is het meest complete en meest gave voorbeeld van een gotisch kerkgebouw in Nederland te noemen.
Rondvaart aan het einde van de wandeling voor diegene die hiervoor interesse hebben.
De kosten hiervoor zijn € 6,50 p.p.
Je kunt een mooie rondvaart maken over de oude vestingsrivieren de Dommel, de Aa en de oude Dieze.
We nemen u mee naar het verleden van 's-Hertogenbosch en varen langs de vestingswallen en de diverse bastions.
Ook varen we langs de Citadel, een oude dwangburcht uit de 17e eeuw.
Deze prachtige bouwwerken, samen met een kleurrijk verhaal over de waterrijke historie van 's-Hertogenbosch, vormen een unieke rondvaart.
Het verzamelpunt en start van deze meet zal bij het Winkelcentrum/parkeergarage Arena zijn.
Dit is tevens een locatie waar auto's geparkeerd kunnen worden, en is 5 minuten lopen van parkeergarage De Tolbrug.
Zie ook Qpark
Voor de mensen die met de trein komen is dit ongeveer 15-20 minuten lopen: link
Wie alvast een kijkje wil nemen is dit de link naar Google Maps: link
Deze meet wil ik plannen op een van de onderstaande dagen, dus heb je een voorkeur laat het dan weten want de meeste stemmen gelden
Aanmelden kan hier: Link
Zondag 26 augustus
Aanmeldingen:

Uiteraard gaat het alleen door bij voldoende interesse (minimaal 8 personen) en goed weer (geen regen
).
Ik wil graag een photomeet organiseren in het centrum van Den Bosch.
Op deze dag zullen we een wandeling door de stad maken die een rijke schat aan cultuur en historie heeft voor deze bruisende stad.
Voor het gemak heb ik in Google Maps alvast een kaartje gemaakt met daarop enkele bezienswaardigheden,
maar tijdens de wandeling zullen we er zeker nog meer tegen komen.
Ook staat een bezoek aan de Sint Janskathedraal gepland.
Deze kerk, sinds 1929 basiliek, vormt het hoogtepunt van de gotiek in Nederland, zowel in de vorm van de plattegrond
als in de opstand en de uitzonderlijke rijkdom aan beeldhouwwerken.
De Sint Jan is het meest complete en meest gave voorbeeld van een gotisch kerkgebouw in Nederland te noemen.
Rondvaart aan het einde van de wandeling voor diegene die hiervoor interesse hebben.
De kosten hiervoor zijn € 6,50 p.p.
Je kunt een mooie rondvaart maken over de oude vestingsrivieren de Dommel, de Aa en de oude Dieze.
We nemen u mee naar het verleden van 's-Hertogenbosch en varen langs de vestingswallen en de diverse bastions.
Ook varen we langs de Citadel, een oude dwangburcht uit de 17e eeuw.
Deze prachtige bouwwerken, samen met een kleurrijk verhaal over de waterrijke historie van 's-Hertogenbosch, vormen een unieke rondvaart.
Het verzamelpunt en start van deze meet zal bij het Winkelcentrum/parkeergarage Arena zijn.
Dit is tevens een locatie waar auto's geparkeerd kunnen worden, en is 5 minuten lopen van parkeergarage De Tolbrug.
Zie ook Qpark
Voor de mensen die met de trein komen is dit ongeveer 15-20 minuten lopen: link
Wie alvast een kijkje wil nemen is dit de link naar Google Maps: link
Deze meet wil ik plannen op een van de onderstaande dagen, dus heb je een voorkeur laat het dan weten want de meeste stemmen gelden
Aanmelden kan hier: Link
Zondag 26 augustus
Aanmeldingen:

Uiteraard gaat het alleen door bij voldoende interesse (minimaal 8 personen) en goed weer (geen regen
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's