• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil graag een photomeet organiseren in het centrum van Den Bosch.

Op deze dag zullen we een wandeling door de stad maken die een rijke schat aan cultuur en historie heeft voor deze bruisende stad.

Voor het gemak heb ik in Google Maps alvast een kaartje gemaakt met daarop enkele bezienswaardigheden,
maar tijdens de wandeling zullen we er zeker nog meer tegen komen.

Ook staat een bezoek aan de Sint Janskathedraal gepland.
Deze kerk, sinds 1929 basiliek, vormt het hoogtepunt van de gotiek in Nederland, zowel in de vorm van de plattegrond
als in de opstand en de uitzonderlijke rijkdom aan beeldhouwwerken.
De Sint Jan is het meest complete en meest gave voorbeeld van een gotisch kerkgebouw in Nederland te noemen.

Rondvaart aan het einde van de wandeling voor diegene die hiervoor interesse hebben.
De kosten hiervoor zijn € 6,50 p.p.
Je kunt een mooie rondvaart maken over de oude vestingsrivieren de Dommel, de Aa en de oude Dieze.
We nemen u mee naar het verleden van 's-Hertogenbosch en varen langs de vestingswallen en de diverse bastions.
Ook varen we langs de Citadel, een oude dwangburcht uit de 17e eeuw.
Deze prachtige bouwwerken, samen met een kleurrijk verhaal over de waterrijke historie van 's-Hertogenbosch, vormen een unieke rondvaart.

Het verzamelpunt en start van deze meet zal bij het Winkelcentrum/parkeergarage Arena zijn.
Dit is tevens een locatie waar auto's geparkeerd kunnen worden, en is 5 minuten lopen van parkeergarage De Tolbrug.
Zie ook Qpark
Voor de mensen die met de trein komen is dit ongeveer 15-20 minuten lopen: link

Wie alvast een kijkje wil nemen is dit de link naar Google Maps: link

Deze meet wil ik plannen op een van de onderstaande dagen, dus heb je een voorkeur laat het dan weten want de meeste stemmen gelden :*)
Aanmelden kan hier: Link

Zondag 26 augustus

Aanmeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/185/table.png

Uiteraard gaat het alleen door bij voldoende interesse (minimaal 8 personen) en goed weer (geen regen 8) ).

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Uit ervaring van meetings weet ik dat je beter in de buurt van een station kan afspreken, 15-20 minuten lopen in een wildvreemde stad (voor de meesten) is niet erg handig. Ik zou het ontmoetingspunt dichterbij het station leggen. Mensen die met de auto zijn kunnen eventueel zelfs dan de mensen van station meenemen en dan kun je gezamelijk beginnen vanaf de parkeerplaats.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

terabyte

kan denken als een computer

Bovendien, als je op het station begint, kun je ook nog een rondje Paleiskwartier maken.
Paleiskwartier en station hebben ook een parkeergarage.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
en 2 euro voor uurtje parkeren vind ik beetje duur als je ook transferia hebt ... die je voor 2 euro een hele dag laten parkeren...
en anders is er vast nog wel goedkopere parkeergelegenheid...

[ Voor 20% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 04-08-2007 16:31 ]

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Je kunt onder het station ook nog eens perfect parkeren..
Dan ben je meteen samen.

[ Voor 31% gewijzigd door endless op 04-08-2007 16:45 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

sapphire

Die-hard pruts0r

ik heb me aangemeld voor 26 augustus....ik kom de 24e terug van vakantie dus mss dat 26e ook nog net neit gaat maar ik hou eht iig vrij :)

Maar dat van dat station is wel een idee, want in een wiltvreemde stad verdwaal je echt heel snel hoor !

Gabriël AM5

• avdl72
  • Niet online
endless schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:44:
Je kunt onder het station ook nog eens perfect parkeren..
Dan ben je meteen samen.
Ok, allemaal bedankt voor de reacties tot nu toe over de andere mogelijkheden tot parkeren en verzamelplaats. Het parkeren bij het station is volgend de website € 4,30.

Wellicht dat de optie van endless het beste voor iedereen is.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:39
Heb me ook aangemeld met interesse!
Vorige meet (van DPZ) was daar erg gezellig.
15 t/m 20 minuten lopen is niet zo heel erg. Staat in Den Bosch op zich wel goed aangegeven waar je heen moet. ;)

huidige opstelling

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik ben op alle data die aangegeven zijn op vakantie hier ver vandaan :P

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

Kluus

Gang is alles

Fairy schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:51:
Ik ben op alle data die aangegeven zijn op vakantie hier ver vandaan :P
Same here :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kluus op 07-08-2007 15:25 ]

• avdl72
  • Niet online
De data 11 en 12 augustus zijn verwijderd.

Voor als nog gaat het er naar uitzien dat het 26 augustus gaat worden, en hopelijk met nog enkele deelnemers meer.

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03-2025

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik zou eventueel 26 kunnen, weet het nog niet helemaal zeker :P
Ik weet meer zodra ik weere thuis ben :P

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
de 26ste heb ik al plannen, dus helaas, ik sla deze keer over :)

Kleine tip, meets niet plannen aan het eind van de zomervakantie, of ver daarvoor al gaan regelen. Veel mensen hebben dan namelijk al plannen, van vakantie, via festivals naar gewoon even lekker bijkomen van al die dingen ;)

• Sijhtam
avdl72 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:30:
De data 11 en 12 augustus zijn verwijderd.

Voor als nog gaat het er naar uitzien dat het 26 augustus gaat worden, en hopelijk met nog enkele deelnemers meer.
Ik ben benieuwd!

huidige opstelling

Verwijderd

Jawel, weer eentje erbij. :) Zelf loop ik al langer op GOT rond al reageer ik niet al teveel.Zelf was ik al langer van plan om een keer naar Den Bosch te gaan met mijn fotocamera... en dit is dus een prima gelegenheid. Het is natuurlijk altijd leuker om met wat meer mensen en camer's door Den Bosch rond te lopen...

• avdl72
  • Niet online
Ok _/-\o_
Top jongens momenteel zijn we al met een leuk groepje voor 26 augustus en ik denk dat dit ook wel de streef datum gaat worden.

Ik stel voor dat we nog even afwachten of er nog meer mensen bij komen, en dat we dan in de laatste week nog even definitief afspreken waar we verzamelen en om hoe laat.

• avdl72
  • Niet online
Gezien de reacties en de personen die zich tot nu toe hebben op gegeven zal de definitieve datum zondag 26 augustus worden.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
Hmz, zo'n photomeet lijkt me wel wat. Wat houd het precies in? (in de praktijk dan, het globale idee heb ik uiteraard wel door.)
Ben zelf sinds 2 maand ofzo wat bezig met fotografie. (alleen analoog momenteel, bevalt me erg goed, ik ben niet bang voor schade/diefstal aangezien mijn "gear" geen duizenden euro's gekost heeft.)
Zou zo'n photomeet voor mij ook interessant/leerzaam kunnen zijn? Misschien niet eens zozeer om zelf foto's te maken, maar ook te kijken hoe de rest in zijn/haar werk gaat. :)

Verwijderd

Beetje rondlopen, poging doen tot het maken van foto's, lekker ouwehoeren en gear uitproberen. Dat vat het wel samen denk ik :P

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Of je ook dingen leert op een meet? Ja denk het wel, tenminste, voor sommigen. Op mijn tweede meet leerde ik dat je een stuk meer durf moet hebben om vreemden te schieten, dat lukt me nu een stuk beter :), daarnaast kan je van alles proberen van anderen, wat altijd leuk is. Vaak ook een hoop technisch geneuzel en als je niet alles daarvan al weet, dan kan je daar ook best van leren, van filters tot flitsers en van lenzen tot AF systemen :P

• avdl72
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:42:
Beetje rondlopen, poging doen tot het maken van foto's, lekker ouwehoeren en gear uitproberen. Dat vat het wel samen denk ik :P
idd, dit is eigenlijk de insteek.
Verders zal een ieder er zelf een beetje aanvulling aan moeten geven om het tot een geslaagde dag te laten komen.
Nomad schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:00:
Op mijn tweede meet leerde ik dat je een stuk meer durf moet hebben om vreemden te schieten, dat lukt me nu een stuk beter
p.s.
Dit is ook de laatste dat de Kermis in het centrum van Den Bosch is, dus hier zullen ook leuke plaatjes gemaakt kunnen worden.

[ Voor 18% gewijzigd door avdl72 op 19-08-2007 13:50 ]

• avdl72
  • Niet online
Op zondag 26 aug. is er kermis in Den Bosch en zullen er dus ook meerdere pakeermogelijkheden zijn, zoals de Transferia.

Zie ook: Kermis in Den Bosch
Parkeren
Tijdens de Kermis zijn de transferia Vlijmenseweg en De Vliert geopend:
- zondag, maandag, dinsdag en woensdag: vertrek laatste bus 0.00 uur;
- donderdag, vrijdag en zaterdag: vertrek laatste bus 0.50 uur.

Verwijderd

Enig idee hoever het is en wat het gaat kosten om te parkeren?

http://www.s-hertogenbosc...021-0F65-05B82A09844A7068

Lachertje dus 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 14:16 ]

• avdl72
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:08:
Enig idee hoever het is en wat het gaat kosten om te parkeren?

http://www.s-hertogenbosc...021-0F65-05B82A09844A7068

Lachertje dus 8)7
Slechts 2 euro (voor een hele dag), dus inderdaad een lachertje om dan vervolgens ook nog met de bus in het centrum gebracht te worden.

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Klinkt als een gave kans om wat te proberen :)
Ik zal in ieder geval wel komen opdagen.
Nu alleen nog de vraag welke lensen mee te nemen :)

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik stel voor zaterdag 18 augustus. :)

Ik ben er dus net geweest.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Sijhtam
Nog nieuws??

Waar wordt het verzamelen, wat wordt het plan? ;)

huidige opstelling

Verwijderd

De rondvaart is trouwens wel aardig (half jaar terug gedaan), maar wel een beetje kneuterigheid ten top :P Maar goed, ik ben een cultuurbarbaar wat dat betreft :+

Met mcdeath: ik wil graag een datum + programma zien voordat ik definitief ja/nee ga roepen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 12:03 ]

• Sijhtam
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:02:
De rondvaart is trouwens wel aardig (half jaar terug gedaan), maar wel een beetje kneuterigheid ten top :P Maar goed, ik ben een cultuurbarbaar wat dat betreft :+

Met mcdeath: ik wil graag een datum + programma zien voordat ik definitief ja/nee ga roepen :)
Kijk eens in de startpost zou ik zeggen, is nog maar 1 optie over.

Programma ben ik ondertussen ook benieuwd naar.

huidige opstelling

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik ben het met neo eens dat een tijd/plek wel eens handig gaat zijn zo langzamerhand.
Voor de goede orde: ik zal met het OV komen.

*qadn overweegt overigens om "licht" te reizen met enkel zijn 50/1.8 op de cam en een enkele flitser.

[ Voor 28% gewijzigd door qadn op 21-08-2007 15:02 ]

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

qadn schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:01:
Ik ben het met neo eens dat een tijd/plek wel eens handig gaat zijn zo langzamerhand.
Voor de goede orde: ik zal met het OV komen.

*qadn overweegt overigens om "licht" te reizen met enkel zijn 50/1.8 op de cam en een enkele flitser.
Voor stadsfotografie weet ik niet of ik dat zou aanraden. Een 50mm is ontzettend veelzijdig, maar als je een crop body gebruikt vind ik hem alles behalve zaligmakend. Nu weet ik niet wat voor andere lenzen je mee hebt, maar ik vind een 70-200 2.8 of 85mm 1.8 bijvoorbeeld erg prettig. een 30mm 1.4 (voor crop dan) is ook erg fijn. 50mm op crop body erger ik me steeds meer aan, net geen portret, net geen ruimte.

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

De beschikbare lensen zijn (nog niet) zo heel veelzeidig vrees ik.
18-70 kitlens (prima ding, wat traag)
50/1.8 (fantastisch lensje, wel een beetje rare lengte)
24-80 traag en vaag (avoid dus)
100-300 TRAAG (maar wel scherp gelukkig)

Het staat wel in de planning om zeer binnenkrot eens fatsoenlijk uit te breiden (12-24/4 en 85/1.8) zodat ik een aardig setje van 3 lensen heb. Maarja: het bovenstaande is wat mij momenteel ter beschikking staat.

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wat bedoel je met traag, want hij focust snelller dan je andere lenzen bijvoorbeeld? En als je het overlichtsterkte hebt, hij is gemiddeld F/4, vergelijkbaar met bijv. 17-40 canon qua lichtsterkte.

De twee lenzen die je noemt als uitbreiding zijn beide wel erg fijn.

edit@hieronder: ik bedoelde de traag die je bij de 18-70 noemt, maar dat had ik idd niet duidelijk gemaakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Nomad op 21-08-2007 18:26 ]

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

met TRAAG bedoel ik dat het een ancient 5.6-6.iets tokina is. focus is redenlijk rap op mijn D80 maar de lens zelf is gewoon langzaam.
De 28-80 is in elk opzicht beroerder dan de 18-70 dus die leeft continu op mijn F50.
(edit: ook een ancient tokina, de persoon van wie ik de F50 overnam was redenlijk tokina fan.)

[ Voor 17% gewijzigd door qadn op 21-08-2007 17:54 ]

• warcow
lol...traag...
Weet je wat pas een trage (tokina) is?
Mijn RMC tokina 80-200 mm 1:4 (8195153)
Handmatige focus... ;) (wat in theorie trouwens nog best snel zou kunnen zijn... :P)
Alleen mijn standaard nikkor groothoeklensje is met cpu/autofocus. Misschien toch nog maar eens wat fatsoenlijke lensjes aanschaffen...

Ben nog wat aan het twijfelen of ik nog kan komen. Den bosch is toch echt best wel (friggin) ver weg voor mij. Als er nog eens een photomeet wat dichterbij komt ben ik zeker van de partij.

@hieronder: Ik doe hem momenteel iig nog niet weg (heb hem tijdje terug gekocht, 4 lensen voor nog geen 40 euro inclusief verzending). Mocht ik hem weg doen, dan zal ik je wel een DM sturen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door warcow op 21-08-2007 20:28 ]

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

mmm 80-200/4 niet verkeerd :) (beter dan deze tokina rariteit
Als je hem weg wilt doen ben ik wel geintereseerd (ik kan wegens jarenlang analoog werk best rap handmatig focussen).

• avdl72
  • Niet online
Het lijkt erop dat we geluk gaan hebben, gezien de weersverwachtingen wordt het zondag goed weer en nog belangrijker droog. ;)

In eerste instantie was ik van plan om te verzamelen bij de Arena omdat daar ook een parkeergarage is, echter is deze best prijzig.
De meeste zullen dus gebruik gaan maken van de transferia waar je voor 2 euro kan parkeren en tevens een bus retourtje hebt. Ik zelf zal gebruik maken van Transferium Vlijmenseweg en zal daar omstreeks 11:15 aanwezig zijn, omdat de bus om 11:30 vertrekt. Als iemand hier al wil afspreken laat het dan even weten.

Ik weet niet hoeveel mensen er met de trein willen komen, en om te voorkomen dat deze personen moeten gaan zoeken in het centrum lijkt het mij verstandig om voor het station af te spreken.

Een mooie tijd lijkt mij 12:00 uur verzamelen, waarna we na een korte kennismaking om ongeveer 12:30 kunnen gaan beginnen aan de stadswandeling.
Zoals in mijn eeste bericht reeds genoemd heb ik al enkele leuke bezienswaardigheden verzameld die we kunnen gaan fotograferen. Tevens zullen we aan het einde van de wandeling bekijken hoeveel animo er is voor een rondvaart.

Zondag is tevens de laatste dag dat er nog kermis is in het centrum van Den Bosch waar we dus ook vast leuke plaatjes kunnen schieten.

Tussendoor zullen we ook even kijken waar we kunnen gaan lunchen en aan het einde van de middag kunnen we nog even wat te drinken pakken en de dag evalueren/bespreken.

Als er verder nog iemand die ideeën heeft dan hoor ik ze uiteraard heel graag.

Zie ook : Overzichts_plattegrond

[ Voor 8% gewijzigd door avdl72 op 22-08-2007 10:57 ]

• Sijhtam
Ik kom, zal rond 11:51 op station aankomen.

Mijn reisschema (voor andere die vanuit deze richting komen)

V 10:16 Uitgeest 3 Amsterdam Centraal Sprinter 4039 NS
A 10:32 Zaandam 5
V 10:36 Zaandam 4 Amsterdam Centraal Intercity 3037 NS
A 11:19 Utrecht Centraal 14
V 11:21 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity 3537 NS
A 11:51 Hertogenbosch ('s) 6b

huidige opstelling

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik heb geen idee hoe of wat ik zal doen om er te komen qua trein (weet nog neit waar ik zaterdag ben), maar 12:00 voor het station is geen probleem.
Ik ben benieuwd. Ook ken ik nog niemand van het groepje, maar ik neem aan dat het te herkennen zal zijn aan aanwezige aperatuur :)

• avdl72
  • Niet online
BEVESTIGING

Hierbij nog maar even voor de duidelijkheid de tijden en verzamelplaats.

Verzamelen op zondag 26 aug. om 12:00 uur voor het NS station in Den Bosch.
Zelf zal ik gebruik maken van het Transferium aan de Vlijmenseweg waar ik om omstreeks 11:15 uur zal zijn, aangezien de eerst volgende bus om 11:30 uur vertrekt, dus al er iemand is die hier al wil afspreken stuur mij dan even een mailtje.

Ik zal er voorzorgen dat ik mijn avatar (het camera plaatje) samen met de text "Photomeet" op een A4'tje geprint op mijn Lowepro fototas is bevestigd, om zo enige herkenbaarheid te hebben.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

avdl72 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:05:
Ik zal er voorzorgen dat ik mijn avatar (het camera plaatje) samen met de text "Photomeet" op een A4'tje geprint op mijn Lowepro fototas is bevestigd, om zo enige herkenbaarheid te hebben.
Ehhh, je avatar/webicoon staat uit.........

This footer is intentionally left blank

• avdl72
  • Niet online
ajhaverkamp schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:09:
[...]

Ehhh, je avatar/webicoon staat uit.........
Humm... ik zie hem wel, maar goed.

Afbeeldingslocatie: http://blogger.xs4all.nl//images/blogger_xs4all_nl/arnold0/10084/r_Naamloos-1%20(WinCE).jpg

• Sijhtam
avdl72 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:08:
[...]

Humm... ik zie hem wel, maar goed.

[afbeelding]
Dat doet het hem! Ik ben er bij, alhoewel het niet moeilijk zal zijn jullie te vinden. (spot de fototassen) ;)

huidige opstelling

Verwijderd

Hmz, klinkt leuk, maar ik voorstellen om een cheapass pizzaria op te zoeken met z'n allen en eventueel 's avonds / bij de zonsondergang ook nog door te gaan? :) Er zal vast wat in de omgeving zijn waar we een zonsondergangetje kunnen doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 12:19 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hmm, opzich heb ik zondag niet echt iets te doen en woon ik op fietsafstand (Vught). Ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik hier later vandaag of morgen nog wel even kom melden dat ik ook van de partij ga zijn.

Ow, neo, kom jij nou ook? Ik zie je hier enthousiast meeposten, maar je staat niet in het lijstje? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 24-08-2007 12:38 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Neo: lijkt mij eens strak plan. Ik heb in ieder geval zondag niet iets anders geplant :)

• endless
  • Niet online
Misschien dat ik ook nog wel kom..
Met een beetje geluk heb ik mijn 50 mm /1.8 dan!
Kan ik die testen.. :p

edit; Als ik kom, dan laat ik het natuurlijk van tevoren weten!

[ Voor 23% gewijzigd door endless op 24-08-2007 13:08 ]

Verwijderd

Orion84 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34:
Ow, neo, kom jij nou ook? Ik zie je hier enthousiast meeposten, maar je staat niet in het lijstje? :P
Bij deze dan maar, ik heb Den Bosch al gezien, maar hell: gezellig is het toch wel :) Ik zal m'n glasbak wel meenemen, maar de 70-200/2.8IS blijft bij mij (geleend exemplaar omdat de mijne weg is, vandaar).

En zoals gewoonlijk de disclaimer: ik ben niet moeilijk met spul uitlenen, maar onder de voorwaarde: you brake it, you buy it en tegen de geldende nieuwprijs. Ik ga niet met reparatiegezeik zitten :) Weet ook dat je WA dit niet dekt, maar als je het niet fair vindt, gewoon niet lenen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 14:10 ]

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:06:
[...]

Bij deze dan maar, ik heb Den Bosch al gezien, maar hell: gezellig is het toch wel :) Ik zal m'n glasbak wel meenemen, maar de 70-200/2.8IS blijft bij mij (geleend exemplaar omdat de mijne weg is, vandaar).

En zoals gewoonlijk de disclaimer: ik ben niet moeilijk met spul uitlenen, maar onder de voorwaarde: you brake it, you buy it en tegen de geldende nieuwprijs. Ik ga niet met reparatiegezeik zitten :) Weet ook dat je WA dit niet dekt, maar als je het niet fair vindt, gewoon niet lenen :)
Duidelijk :)
Al zal ik geen los glaswerk van je lenen, dat schijnt niet te passen :+

* Orion84 heeft zich ook aangemeld :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

If nothing else works, use a hammer :Y)

• endless
  • Niet online
Ik heb me in ieder geval ingeschreven, mocht het niet doorgaan dan schrijf ik me morgen weer uit..
Ik zie de 50 mm somber in, heb nog geen mail gehad dat ie verzonden is.

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:16:
If nothing else works, use a hammer :Y)
Zou een duur grapje worden :)
Wel jammer idd dat Canon spul bij mij ook niet gaat passen, maar ach, het berijk wat ik nodig heb cover ik zelf wel.
Wel hoop ik dat iemand een Tokina 12-24 in Nikonmount meeneemt die te lenen valt (b.v. onder Neo's voorwaardes).

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Vanaf mij komt er iig een D40 + 18-55 + 70-300VR + SB-600 mee. En ik gok dat ik ook nog ff ga kijken of ik mijn statief meesleep. Als we nog avond shots willen doen is dat wellicht wel handig :P

Verwijderd

Okay, gaan we, neo komt en neemt mee :P

30D
300 analoog met een rol z/w
10-22
17-40
15/2.8
30/1.4
60/2.8 macro
70-200/2.8IS
550EX
Cokinmeuk
Statief

Tenzij het heel warm wordt, dan heb je kans dat ik alleen de Pretty Boy meesleep ipv de Karachi Outpost :) Mocht er iemand vanaf Arnhem (centraal) mee willen rijden, roep maar, benzine"kosten" delen we. Nou ja, wat heet kosten, ik rij een Aygo :X , gooi er een amaretto tegenaan zou ik zeggen. Neo weer blij.... Moeten er alleen niet opeens drie man meerijden, dan mag ik 's avonds niet meer terug :+

Altijd gezellig :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 16:15 ]

• endless
  • Niet online
Misschien dat ik morgen ff een 17-85 ga huren/lenen ergens..
Ik ben verliefd op die lens, heb hem alleen nog steeds niet gekocht.. :/
Zometeen de 50 mm toch nog ff ophalen zodat ik hem zondag heb! :Y)

• avdl72
  • Niet online
Orion84 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:01:
Vanaf mij komt er iig een D40 + 18-55 + 70-300VR + SB-600 mee. En ik gok dat ik ook nog ff ga kijken of ik mijn statief meesleep. Als we nog avond shots willen doen is dat wellicht wel handig :P
Een statief of in elk geval een 1 poot zou wel handig zijn als we ook de Sint Jan katedraal van binnen gaan bekijken, het is daar op sommige plekken best wel donkel.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Mwa, dat is een kwestie van alle beschikbare SBx00's tactisch opstellen. CLS ftw :+

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:04
Orion84 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:12:
Mwa, dat is een kwestie van alle beschikbare SBx00's tactisch opstellen. CLS ftw :+
Flitsen in een kerk? Vaak is er ontzettend mooi licht binnen, en dat zou je verklooien met een flitser. 1poot+IS FTW

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ronald schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:19:
[...]

Flitsen in een kerk? Vaak is er ontzettend mooi licht binnen, en dat zou je verklooien met een flitser. 1poot+IS FTW
hap, hap? :P

Anyways, ik zag in de krant dat er ook nog begeleide tochten door de Bossche Broek zijn zondag. Deels te voet deels per boot. Mgoed, dat zal niet echt makkelijk te combineren zijn met de rest van de plannen.

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Denk er ook erg over na, maar nog niet helemaal zeker omdat er dan ook hier in arnhem ook living statues is, maar aan de andere kant nog nooit op een meeting geweest en een retourtje arnhem- denbosch zal toch ook wel meevallen?

Als ik kom neem ik mee...

- Canon 10D
- 17-50 2.8 tamron
- 70-300 Sigma

Ja zit nog niet super in het glas, maar momenteel tevree met wat ik heb :)

Ow ja statief is ook wel handig denk ik... alleen baal ik dat mijn tas nog niet binnen is, das alles zal nog ff in een standaard rugzakkie moeten :/

[ Voor 16% gewijzigd door Slaiter op 25-08-2007 00:18 ]

Verwijderd

Ik zou naar Den Bosch gaan :+ Living statues is druk, heel heel druk :X

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:18:
Hahaha jij zal denk ik ook zeker wel gaan 8)
Maar of ik ga hangt af van prijs kaartje en het programma.. Zit niet echt super in de slappe was momenteel ben nl ook bezig met een kleine verhuizing. Misschien dat het me wel lukt en dan ben ik zeker van de partij, maar dat weet ik vanmiddag of in de avond pas zeker.

Living statues is trouwens idd best druk, maar ook wel een leuk evenement en 1x per jaar... word ff een dillema morgen, maar kom er wel uit denk ik :? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Slaiter op 25-08-2007 00:41 ]

Verwijderd

mmm ik vind t jammer dat t in den bosch is... ik zit daar op school, en heb daar op mn eerste dag van de opleiding al rond gelopen.
en ik vind persoonlijk dat er weinig te fotograferen valt, maar misschien komt het omdat ik er aan gewend ben....
Maar als je toch in den bosch bent, moet je ook eens aan de andere kant van het station komen... het paleis kwartier... dat schijnt nogal beroemd te zijn, en daar schijnen ook toeristen op af te komen.
als er weer een meet is wat voor mij ook boeiend is, kom ik ook weer :) zoals de meeting in arnhem dierentuin, die vond ik gaaf! :)

edit: owjah... ik kan ni eens mee :X heb al een afspraak staan |:( (die meetings beter in de gaten houden ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 00:45 ]

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 21:29
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:43:
mmm ik vind t jammer dat t in den bosch is... ik zit daar op school, en heb daar op mn eerste dag van de opleiding al rond gelopen.
en ik vind persoonlijk dat er weinig te fotograferen valt, maar misschien komt het omdat ik er aan gewend ben....
Maar als je toch in den bosch bent, moet je ook eens aan de andere kant van het station komen... het paleis kwartier... dat schijnt nogal beroemd te zijn, en daar schijnen ook toeristen op af te komen.
als er weer een meet is wat voor mij ook boeiend is, kom ik ook weer :) zoals de meeting in arnhem dierentuin, die vond ik gaaf! :)

edit: owjah... ik kan ni eens mee :X heb al een afspraak staan |:( (die meetings beter in de gaten houden ;) )
offtopic:
Zodirect komt Pacman nog langs, kijk maar uit!

Verwijderd

Alexji schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:49:
[...]

offtopic:
Zodirect komt Pacman nog langs, kijk maar uit!
offtopic:
ik heb nooit pacman gespeeld, en kan m ook ni vinden in dit topic...
dus mij maak je ni bang!
:+

serieus: wat? :9

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 21:29
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:14:
[...]

offtopic:
ik heb nooit pacman gespeeld, en kan m ook ni vinden in dit topic...
dus mij maak je ni bang!

serieus: wat? :9
offtopic:
Deze posts zullen wel getrashed worden, maar ik doelde op je overmatig gebruik van punten, het is namelijk niet gebruikelijk om een zin af te sluiten met "...". Je hebt me steeds op het puntje van mn stoel voor het vervolg!

Verwijderd

Alexji schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:17:
[...]

offtopic:
Deze posts zullen wel getrashed worden, maar ik doelde op je overmatig gebruik van punten, het is namelijk niet gebruikelijk om een zin af te sluiten met "...". Je hebt me steeds op het puntje van mn stoel voor het vervolg!
offtopic:
ben benieuwd hoe lang dit blijft staan dan :+ maar mn ex vond ook al dat ik zo veel die "..." gebruikte.
sorry daar voor.

[ontopic] ook sorry daar voor :) [/ontopic]

(typo)

owjah!! en terug op den bosch! ;) das belangrijker dan mijn puntjes :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 01:30 ]

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

terabyte

kan denken als een computer

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:43:
Nee, er zijn gewoon heel veel dingen die je nog niet ontdekt heb.

Als je de standaard winkel-route loopt, dan heb je het inderdaad wel gezien, maar het gaat dus meer om de steegjes, de views met de binnendieze, etc.
Een beeld als dit kom je nl. niet overal in NL tegen:
Afbeeldingslocatie: http://tipsvoortrips.nl/images/product/Binnendieze%20Den%20Bosch.JPG

Je moet gewoon een keer op verdwaaltoch gaan in het centrum.

• warcow
terabyte schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:21:
[...]

Nee, er zijn gewoon heel veel dingen die je nog niet ontdekt heb.

Als je de standaard winkel-route loopt, dan heb je het inderdaad wel gezien, maar het gaat dus meer om de steegjes, de views met de binnendieze, etc.
Een beeld als dit kom je nl. niet overal in NL tegen:
[afbeelding]

Je moet gewoon een keer op verdwaaltoch gaan in het centrum.
Voor dat soort beelden kan ik ook "brugge" aanraden. Inderdaad niet in Nederland, maar Belgie. (wel vlak bij de grens ;) )
Nadeel is van Brugge dat er echt teveel van die vervelende toeristen (met camera's) rondlopen. Dat verpest zo'n prachtig mooi dorp. Toppunt van lameliness is dan de toerbusjes waar ze achter donker glas zitten met koptelefoon op.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:18:
Psies, ik las het vanochtend in het BD en hoopte heel even dat dat toevallig in Den Bosch te doen was, maar toen ik las dat er 100.000 man publiek verwacht worden hoefde het van mij niet meer :P

Dan ben je drukker met het opletten dat je zut niet gejat/beschadigd wordt dan dat je foto's kan maken volgens mij?

Verwijderd

Ach jatten en beschadigen ben ik niet zo bang voor, ik heb alleen pesthekel aan die druktes.

Nog een oproep: Zorg dat je kleiner geld meeneemt en niet alleen met briefjes van 50+ aan komt zetten. Bekend probleem :P (ik ga me hier wel schuldig aan maken... ik heb twee briefjes van 5 en voor de rest alleen maar 50jes in huis...)

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:11:
Ach jatten en beschadigen ben ik niet zo bang voor, ik heb alleen pesthekel aan die druktes.

Nog een oproep: Zorg dat je kleiner geld meeneemt en niet alleen met briefjes van 50+ aan komt zetten. Bekend probleem :P (ik ga me hier wel schuldig aan maken... ik heb twee briefjes van 5 en voor de rest alleen maar 50jes in huis...)
Ook in den bosch hebben ze sindskort een pinautomaat aan de muur waar kleiner dan 50 euro uit komt ;)

Verwijderd

Maar denkt dus niet iedereen aan voordat je bij een restaurant zit ;)

Verwijderd

Great, er rijden op zondagen geen bussen naar de transferia. Hoe zit het met de parkeergelegenheden in de binnenstad? Aangezien het zondag is en je toch niet hoeft te betalen :)

• avdl72
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:36:
Great, er rijden op zondagen geen bussen naar de transferia. Hoe zit het met de parkeergelegenheden in de binnenstad? Aangezien het zondag is en je toch niet hoeft te betalen :)
Volgens de volgende SITE zijn de transferia wel geopend op zondag en dat zou komen door de kermis die er morgen nog is.

En anders is de volgende een voor de hand liggende optie:

Parkeergarage Paleiskwartier. tarief € 0,50 per uur
openingstijden: maandag t/m zaterdag 07.00 - 21.00 uur
donderdag 07.00 - 22.00 uur
zondag (feestdag) 11.00 - 21.00 uur
Met uw parkeerkaart (pasje) heeft u altijd toegang via de voetgangersingangen.
Uitrijden is ook mogelijk wanneer de garage gesloten is.

adres Hugo de Grootlaan 84
5223 LC 's-Hertogenbosch.
telefoon: (073) 623 35 67, bij geen gehoor: (073) 613 04 89

of:

Parkeergarage Stationsplein.

tarief:
€ 2,00 per uur
openingstijden: maandag t/m donderdag: 05.00 - 02.00 uur
vrijdag 05.00 - 03.00 uur
zaterdag 06.00 - 03.00 uur
zondag 07.00 - 02.00 uur
Tijdens de volgende perioden geldt een maximumtarief:
avond 18.00 - 02.00 uur € 3,00
koopavond 21.00 - 02.00 uur € 3,00
nacht 02.00 - 09.00 uur € 3,00
zondag 09.00 - 18.00 uur € 3,00
uitgezonderd: koopzondag
Maximum tarief per 24 uur € 18,50
De garagedeuren sluiten van 22.00 - 07.00 uur. De deuren openen
automatisch binnen de openingstijden. Pashouders hebben 24 uur
per dag toegang tot de garage. Kort parkeerders binnen de openingstijden.
De deuren openen automatisch als u met de auto voor de deur staat.
Uitrijden is ook mogelijk wanneer de garage gesloten is. Via de
voetgangersingangen op het Stationsplein en bij de ingang aan de
Colvenierstraat kunt u door middel van het aanbieden van de parkeerkaart
bij de voetgangersdeuren toegang krijgen tot de garage. Bij het aanbieden
van de parkeerkaart bij de slagboom openen de deuren automatisch en
kunt u de garage verlaten. Vergeet niet de inrijdkaart mee te nemen na het
parkeren van u auto.

adres:
Colvenierstraat 20
5211 AV 's-Hertogenbosch
telefoon (073) 690 10 50, bij geen gehoor: (073) 613 04 89

[ Voor 39% gewijzigd door avdl72 op 25-08-2007 17:42 ]

• Sijhtam
Heb er zin in, accu's liggen aan de lader.
Geheugenkaartjes al leeggehaald? >:)

huidige opstelling

• avdl72
  • Niet online
Mcdeath schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:02:

Geheugenkaartjes al leeggehaald? >:)
No probs, heb ook nog een imagetank van 40 Gb. Duszz.. 8)

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Tassen gepakt. We zullen wel zien morgen :) (ik kom precies om 12:00 aan op station als het goed is, dus ben waarschijnlijk 1 a 2 minuten te laat :) (tenzij de NS kloot).

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Veel plezier morgen allemaal, voorspellingen zijn ok :) qua weer. (20 graden met geregeld zon)

[ Voor 18% gewijzigd door Nomad op 26-08-2007 00:58 ]

• Sijhtam
Tot over 2 uur!

huidige opstelling

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

sapphire

Die-hard pruts0r

ugh.....* sapphire gaat neit komen :(

Al 2 uurtjes wakker nu en k voel me nog serieus beroerd, keelpijn, duizelig ed. Nouja lijkt me niet zo fijn om dan nog een paar uurtjes te reizen...:(
Sorry mannen, hopelijk volgende keer beter

Gabriël AM5

Verwijderd

Onderweg :w

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

En ik vertrek ook richting trein.

• endless
  • Niet online
Net wakker.. :/
Er zijn hier zeker geen telefoonnummer geplaatst..

Naja, ik zoek jullie wel!
12 uur is sowieso vroeg als je 's avonds ook nog foto's wilt maken!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

En ben weer thuis, de foto's worden gecopieerd :)
Het was zowieso gezellig.

Verwijderd

avdl: bedankt voor de organisatie :) Was gezellig! :)

Hier mijn meuk, geen hoogwaardig materiaal, maar ach: gezelligheid is het belangrijkste :)

1
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/001-www.neofoto.nl-IMG_4614.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/002-www.neofoto.nl-IMG_4624.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/003-www.neofoto.nl-IMG_4625.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/004-www.neofoto.nl-IMG_4629.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/005-www.neofoto.nl-IMG_4631.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/006-www.neofoto.nl-IMG_4647.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/007-www.neofoto.nl-IMG_4652.jpg

8
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/008-www.neofoto.nl-IMG_4654.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/009-www.neofoto.nl-IMG_4655.jpg

10
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/010-www.neofoto.nl-IMG_4664.jpg

11
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/011-www.neofoto.nl-IMG_4665.jpg

12
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/012-www.neofoto.nl-IMG_4674.jpg

13
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/013-www.neofoto.nl-IMG_4717.jpg

14
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/014-www.neofoto.nl-IMG_4728.jpg

15
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/015-www.neofoto.nl-IMG_4731.jpg

16
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/016-www.neofoto.nl-IMG_4734.jpg

17
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/017-www.neofoto.nl-IMG_4740.jpg

18
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/018-www.neofoto.nl-IMG_4741.jpg

19
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/019-www.neofoto.nl-IMG_4743.jpg

20
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/020-www.neofoto.nl-IMG_4746.jpg

21
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/021-www.neofoto.nl-IMG_4748.jpg

22
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/022-www.neofoto.nl-IMG_4751.jpg

23
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/023-www.neofoto.nl-IMG_4752.jpg

24
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/024-www.neofoto.nl-IMG_4756.jpg

25
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/025-www.neofoto.nl-IMG_4761.jpg

26
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/026-www.neofoto.nl-IMG_4765.jpg

27
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/027-www.neofoto.nl-IMG_4768.jpg

28
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/028-www.neofoto.nl-IMG_4771.jpg

29
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/029-www.neofoto.nl-IMG_4774.jpg

30
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/030-www.neofoto.nl-IMG_4792.jpg

31
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/031-www.neofoto.nl-IMG_4793.jpg

32
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/032-www.neofoto.nl-IMG_4795.jpg

33
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/034-www.neofoto.nl-IMG_4803.jpg

34
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/035-www.neofoto.nl-IMG_4806.jpg

35
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/036-www.neofoto.nl-IMG_4812.jpg

36
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/037-www.neofoto.nl-IMG_4816.jpg

37
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-08-26-Meetng-Den-Bosch/038-www.neofoto.nl-IMG_4821.jpg

Als je je foto's plaatst, gebruik dan aub de Check Images knop voordat je post! :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:14

ThunderNet

Flits!

Ziet er goed uit allemaal neo! Het was me deze keer toch iets te ver om heen te gaan. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Die van mij zijn inmiddels klaar om omhoog te gooien, ik wacht even op sjoege van Endless :)
Mooie platen Neo, vooral met de 10-22, veels te mooi lensje, blij dat ik Nikon heb (zodat ik hem niet aan kan schaffen :P)
Ik vind #1 een beetje erg matigjes t.o.v. de rest.

[ Voor 50% gewijzigd door qadn op 27-08-2007 01:46 ]

Verwijderd

Joh, dit is maar wat losse snapshizzle, niet meer en niet minder :)

• warcow
Er zitten een paar erg leuke foto's bij die van neographikal! Ben ook benieuwd naar de foto's van de rest...
Hopelijk is een volgende meet iets meer richting het noorden van het land. Dan kom ik zeker ook. :)

• avdl72
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:21:
avdl: bedankt voor de organisatie :) Was gezellig! :)
Tering, wat een leuke avond shots d:)b
Nu baal ik nog meer dat ik niet langer kon blijven :'(

Maar inderdaad het was een gezellige en leuke dag.
Bij deze ook iedereen nog bedankt die gekomen is.

• endless
  • Niet online
Nummer 36 is toch best apart geworden!
Lekkere foto's hoor Neo!

Ik heb die van mij nog niet bekeken, weet wel dat ik er 110 heb gemaakt gisteren..
Vanavond meer!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 12:16

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Mooie foto's. Alleen jammer dat de armada vanaf de verkeerde kant is geschoten. De armada is het complex met die appartementen die eruit zien als zeilen. Als je die vanaf de andere kant fotografeert met juiste licht en juiste hoek is dat zeer imposant.

*empty*

Verwijderd

/me blames the guide en mept endless

• endless
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:49:
/me blames the guide en mept endless

Jahoor.. Die andere kant ken ik dus ook niet.. :+
Zondag Den Bosch meet? :p

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 12:16

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Foto via google gevonden die gedeeltelijk aangeeft wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://i1.treklens.com/photos/1665/armada700frtl.jpg

*empty*

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Zo, mijn meest geslaagde shots zijn inmiddels ook klaar om gepost te worden:

#O1:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1c600cf62683e6beffb8171102c31ae5/full.jpg

#O2:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1fd048c443bbc9972bcca19397725c3c/full.jpg
Manual focus lukt opzich prima met de 50mm

#O3:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8c3c25a16fb14a2fb2173dd36e9c4a51/full.jpg
Wat je al niet over moet hebben voor dat ene plaatje :+

#O4:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/155242e9c9e16dd7d5fed5cfbd802ce4/full.jpg
Pannen en continuous AF, wel aardig gelukt

#O5:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fd0854bf1cb151c0b6aa07bd3523199f/full.jpg

#O6:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/355486975d12eb1d1a2bb094e66439a2/full.jpg

#O7:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9e9fcfb0b6bcd26413ab357a27a01fe4/full.jpg
Twee exposures uit de raw gehaald en in PS handmatig samengevoegd, aangezien de lucht in het origineel veel te licht was naar mijn zin

#O8:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2b7d401f24ef00170bf9ca3166b63c9b/full.jpg
Zei ik iets over moeilijk doen? :P

#O9:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/697513c67b86bdfc7961b54d319e0d39/full.jpg

#O10:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7163c41296bcadc1ec1189677750964a/full.jpg

#O11:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/568088fe29e562cb59d58105ae609b77/full.jpg

#O12:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/033b75c8fd771412504f5aa0044ca82a/full.jpg

#O13:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0e7699584635e5e975a31536726f4fa5/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 27-08-2007 14:52 ]

• Sijhtam
Hier de voorlopige resultaten:

1:
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/9162/meetinggotdenboschp8264fz0.jpg

2:
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/9914/meetinggotdenboschp8264zu8.jpg

3:
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/6568/meetinggotdenboschp8264dd1.jpg

4:
Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/6835/meetingotdenboschp82646zg5.jpg

5:
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/6848/meetinggotdenboschp8264io2.jpg

huidige opstelling

Verwijderd

Het was inderdaad een geslaagde meet naar mijn mening afgelopen zondag. In ieder geval weer het een en ander bijgeleerd Erg leuk om het werk van anderen te zien terwijl je zelf ook daar hebt rondgelopen.

@Neo: gave foto's met lekkere kleuren! De volgende foto's springen er naar mijn mening in positieve zin boven uit:
  • 5 goed gezien, leuke compositie en een lekker uitzicht
  • 9 netjes gedaan met de geringe hoeveelheid licht die er was
    [*10 heerlijke verlaten sfeer terwijl er toch wel een aantal mensen rondliepen, prima passende nabewerking.
  • 32 lekker ND grad filtertje zeg met een mooi resultaat! Lekkere kleuren. Toch ook maar eens aan een grad filter denken vrees ik (zoals je zei zijn meetings behoorlijk prijzig inderdaad...
@Orion84: Leuke foto's al had die twee van mij echt niet gehoeven ;) Favorieten zijn toch wel:
  • O10 leuke weglopende lijnen van de vijver, een iets ander perspectief dan de meesten hebben gekozen daar denk ik zo
  • O11: ondanks de wat 'matige' zonsondergang toch nog een erg geslaagd resultaat, toch weer heel anders dan die van Neo, maar zeker niet minder geslaagd!
@Mcdeath: architectuur freak? ;) Leuke platen met name 2 en 4. Wel vind ik je foto's persoonlijk wat aan de donkere kant, maar dat kan een bewuste keuze zijn geweest.

Mijn foto's moeten nog even wachten, maar morgenavond hoop ik ze er dan toch op te hebben staan.

• avdl72
  • Niet online
Nou hier van mij dan ook een stelletje ;)

1. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_1.jpg

2. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_2.jpg

3. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_3.jpg

4. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_4.jpg

5. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_6.jpg

6. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_8.jpg

7. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_9.jpg

8. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_10.jpg

9. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_11.jpg

10. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_12.jpg

11. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_13.jpg

12. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_14.jpg

13. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_17.jpg

14. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_18.jpg

15. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_19.jpg

16. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_21.jpg

17. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_22.jpg

18. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_23.jpg

19. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_27.jpg

20. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_28.jpg

21. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_29.jpg

22. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_30.jpg

23. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_31.jpg

24. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_32.jpg

25. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_33.jpg

26. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_34.jpg

27. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_35.jpg

28. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_36.jpg

29. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnold0/web_foto/shoot_denbosch/content/bin/images/large/Photoshoot_Den_Bosch_37.jpg

Pagina: 1 2 Laatste