Toon posts:

PC herkend boxen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit hier bij een kennis van me om een probleem met de boxen op de lossen maar het lukt mij echt niet.

Ik heb twee verschillende soorten boxen, nl. een aan het scherm en en een paar aparte boxen; heb ze beide al achteraan ingestoken (in het juiste gaatje, nl het groene), heb al de realtek driver geïnstalleerd maar nog steeds komt ie zeggen: geen audioapparaat (als ik bij configuratiescherm naar audio-apparaten ga).

Ook bij apparaatbeheer staat er nergens een uitroepteken ofzo.. Ik weet echt niet wat te doen!

Mvg,

Andreas

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48

Onbekend

...

In Apparaatbeheer staat alleen je geluidskaart. Je boxen zelf worden niet weergegeven.
Zit de geluidsuitgang op het moederbord of op een apart insteekkaartje?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dan heb je een probleem met de geluidskaart en niet met de luidsprekers.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
kijk eens in je moederbord boekje of de achter aansluitingen nog gejumperd moeten worden.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:35
Waarschijnlijk staat de geluidskaart (onboard?) niet ingeschakeld in het BIOS, check de handleiding van je moederbord hoe je dat moet instellen (waarschijnlijk op del drukken direct als je de pc aanzet totdat je in het bios scherm komt, daar even zoeken)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:25:
In Apparaatbeheer staat alleen je geluidskaart. Je boxen zelf worden niet weergegeven.
Zit de geluidsuitgang op het moederbord of op een apart insteekkaartje?
De geluidsuitgang zit op het moederbord.

Als ik bij apparaatbeheer naar "besturing voor geluid, video en spelletjes" ga, dan zie ik daar 6 verschillende dingetjes zoals "audiocodecs", "legacy-audiostuurprogrammas", "microsoft uaa fonction driver for high definition" enzovoort..

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48

Onbekend

...

Welk merk en type moederbord heb je ?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik heb in de bios instellingen gekeken en daar stond de geluidskaart inderdaad op disabled. Het werkt perfect!
Pagina: 1