E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Staat gewoon in de PMG FAQ. DDR2 en DDR1 is niet uitwisselbaar. Gewoon gaan sparen tot je alles in 1x kunt upgraden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet uitwisselbaar. Dus als je nieuw bord wil, met ddr2 dan moet je ook een nieuwe cpu en meestal nieuwe videokaart.mischadbs schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 02:30:
Ik heb nu 2x 256mb pc3200 ddr sdram in mijn pc.
Nu wil ik stap voor stap mijn pc gaan upgraden, ik wil bij het geheugen beginnen omdat het bar weinig is.
Maar nu wil ik later ook een nieuw moederbord gaan halen die ddr2 ondersteunt.
Kan ik alvast ddr2 geheugen aanschaffen en op mijn huidige moederbord knallen?
Of eerst moederbord aanschaffen en daar mijn huidige geheugen op of is ddr en ddr2 helemaal niet uitwisselbaar?
Gewoon wachten dus tot je het geld hebt en alles in een keer upgraden.
Hallo Mischadbs,
Wat ik niet snap is;
Op je profiel staat dat je 22 bent en in de ict zit....ook staat er al een topic over je voornemen om je pc te upgraden, van februari dit jaar al bezig ermee??
Hoe is het in tweakersnaam mogelijk dat je dit niet weet?
Wat ik niet snap is;
Op je profiel staat dat je 22 bent en in de ict zit....ook staat er al een topic over je voornemen om je pc te upgraden, van februari dit jaar al bezig ermee??
Hoe is het in tweakersnaam mogelijk dat je dit niet weet?
http://yor.minitroopers.com
Zie gambieters post:
Voortaan dus eerst de FAQ doornemengambieter schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 02:36:
Staat gewoon in de PMG FAQ. DDR2 en DDR1 is niet uitwisselbaar. [..]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dit topic is gesloten.
![]()