X-FI gamer fatal1ty pro aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-02 14:18
het nieuwe systeem is vandaag binnen, alles gemonteerd, alleen wat vragen over de geluidskaart.
ik heb een bulkversie, dus geen drivers/boekje etc erbij. drivers net geinstalleerd.

op de x-fi zit een aparte stroomaansluiting. in de handleiding staat:
Stroomaansluiting - Hiermee wordt de X-Fi I/O-console* gevoed via de AD_Link-connector. Sluit een stroomkabel aan tussen de voeding van uw computer en deze connector.

moet ik deze ook aansluiten of maakt het niet uit? en waarom zou hij er op zitten als het niet uit maakt?

moet ik de onboard sound ook uitschakelen? en hoe doe ik dit?

zijn er nog andere dingen die ik moet aansluiten?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

hrichard schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:32:
moet ik deze ook aansluiten of maakt het niet uit? en waarom zou hij er op zitten als het niet uit maakt?
8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• hrichard
aan zo'n domme reactie heb ik natuurlijk niks. ik heb de kaart blijkbaar ook werkende zonder dat aan te sluiten dus hou die reacties maar voor je.

iemand wel een zinnige reactie?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 15:35
Als je die X-fi i/o console hebt moet je 'm aansluiten. Zo niet dan hoeft het dus niet. Dat is wat ik uit die tekst uit de handleiding haal.

[ Voor 23% gewijzigd door ShittyOldMan op 03-08-2007 21:45 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

• hrichard
ShittyOldMan schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:45:
Als je die X-fi i/o console hebt moet je 'm aansluiten. Zo niet dan hoeft het dus niet. Dat is wat ik uit die tekst uit de handleiding haal.
en de X-fi i/o console is dat bakkie wat je er bij kunt hebben met volumeknoppen e.d. zeker(?)

• hrichard
ah bedankt, dan snap ik het.

moet ik ook het on board geluid uitschakelen? en hoe doe ik dat?

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 10:46
hrichard schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:53:
[...]
In BIOS, onboard devices

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
hrichard schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

ah bedankt, dan snap ik het.

Dat kan je in je bios uitschakelen. Wanneer je de computer opstart zie je meestal onderaan in beeld staan dat je door F2 of Del in te drukken je in het bios menu komt. Moet je alleen nog wel even zoeken waar je het precies uit kunt zetten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• hrichard
tnx, daar heb ik teminste wat aan.
nou heb ik bovenop de antec 900 ook een mic en sound aansluiting. als ik de onboard uitschakel, blijft dit dan wel werken? volgens mij kan ik het niet op de x-fi aansluiten volgens mij.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dan werken die inderdaad niet meer nee, maar waarom zou je de onboard uitschakelen? Gewoon de boel in windows zo instellen dat de X-Fi gebruikt wordt. Behalve de programma's waar je die aansluitingen bovenop de kast wilt gebruiken, die stel je zo in dat ze de onboard gebruiken.

Misschien zijn die aansluitingen op je kast ook best op je X-Fi aan te sluiten, moet je ff kijken met wat voor stekkertjes die op je moederbord zit aangesloten. Is meestal wel standaard spul waar de X-Fi misschien ook wel interne aansluitingen voor heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 03-08-2007 22:39 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• hrichard
Orion84 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:38:
Dan werken die inderdaad niet meer nee, maar waarom zou je de onboard uitschakelen? Gewoon de boel in windows zo instellen dat de X-Fi gebruikt wordt. Behalve de programma's waar je die aansluitingen bovenop de kast wilt gebruiken, die stel je zo in dat ze de onboard gebruiken.

Misschien zijn die aansluitingen op je kast ook best op je X-Fi aan te sluiten, moet je ff kijken met wat voor stekkertjes die op je moederbord zit aangesloten. Is meestal wel standaard spul waar de X-Fi misschien ook wel interne aansluitingen voor heeft.
he bedankt, ik ga het morgen allemaal even bekijken
Pagina: 1