Bedreiging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bedreigingen met 'onder de grond stoppen' van mensen, zoals in deze post lijken me nogal niet gewenst op de frontpage.

Of zie ik dat fout, en is dit tegenwoordig maatschappelijk geaccepteerd?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ok, hij heeft hem nu zelf al weggehaald.... daarmee is dit topic dus overbodig geworden.

Wel jammer dat er niemand van de crew naar gekeken heeft imho. Het kan toch niet zo zijn dat er twee uur lang (sinds het melden van deze post) dit soort postings ongestraft op de site blijven staan?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is worden ook veranderingen toch gelogged? IMHO horen dergelijke bedreigingen nergens op heel GoT/Tweakers plaats, of ze nou op de man zijn of op een andere manier compleet beledigend zijn bedoelt

offtopic:
En ach, sommige mensen 'sporen' niet.. Ikzelf heb ook laatst in een mail conversatie met een andere 'volwassen Tweaker' de opmerking "Ga lekker slapen en wordt nooit meer wakker kneus." naar mijn hoofd gekregen.... Jammer dat dergelijke mensen op GoT aanwezig zijn (en in deze maatschappij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is weldegelijk door een FPA aangepast. Als ik in de notes van de user kijk zie ik een note staan van een FPA dat er een wijziging gedaan is aan zijn reactie om 18:12u. Reactie heeft er dus iets meer dan 3 kwartier gestaan.

[ Voor 16% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-08-2007 20:04 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:02:
Het is weldegelijk door een FPA aangepast. Als ik in de notes van de user kijk zie ik een note staan van een FPA dat er een wijziging gedaan is aan zijn reactie.
Huh? Een reactie waar een modbreak op uitgevoerd is kon toch niet meer worden aangepast?

En hij zegt duidelijk "editted by arietje', i.p.v. de naam van een FPA/powermod? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En daar kan ik je dus (nog) geen antwoord op geven :P
Ik heb wel een mooie "impersonate" knopje, dus misschien heeft de FPA die de reactie heeft aangepast daar gebruik van gemaakt of zo. :) Dit durf ik dus niet met zekerheid te zeggen, maar Longbeard/Floppus/enz./de betreffende FPA vast wel.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Nou ja, zo belangrijk is dat nu ook weer niet hoor. Het belangrijkste is iig dat die onzin weg is :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zelf enkel de naam van de FPA staan in de post: Polaris. Anyhoe, opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
We hebben er weer zo eentje, de eerste zin van deze reactie lijkt me niet bepaald de bedoeling op de FP, of wel?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inmiddels opgelost via een nieuw topic: Doodverwensing in bericht op FP
Pagina: 1