Virussen? Scan ze hier!
Wel jammer dat er niemand van de crew naar gekeken heeft imho. Het kan toch niet zo zijn dat er twee uur lang (sinds het melden van deze post) dit soort postings ongestraft op de site blijven staan?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
En ach, sommige mensen 'sporen' niet.. Ikzelf heb ook laatst in een mail conversatie met een andere 'volwassen Tweaker' de opmerking "Ga lekker slapen en wordt nooit meer wakker kneus." naar mijn hoofd gekregen.... Jammer dat dergelijke mensen op GoT aanwezig zijn (en in deze maatschappij)
[ Voor 16% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-08-2007 20:04 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Huh? Een reactie waar een modbreak op uitgevoerd is kon toch niet meer worden aangepast?FlipFluitketel schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:02:
Het is weldegelijk door een FPA aangepast. Als ik in de notes van de user kijk zie ik een note staan van een FPA dat er een wijziging gedaan is aan zijn reactie.
En hij zegt duidelijk "editted by arietje', i.p.v. de naam van een FPA/powermod?
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb wel een mooie "impersonate" knopje, dus misschien heeft de FPA die de reactie heeft aangepast daar gebruik van gemaakt of zo.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!