Doodverwensing in bericht op FP

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In het artikel over de eD2k servers die plat zijn gelegd word Tim Kuik doodgewenst:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2191603

Ik weet dat het niet de meest populaire persoon is op Tweakers.net, om er maar eens een understatement in te gooien, maar ik had het nog niet eerder gezien.

In principe werkt het Mod systeem natuurlijk, want hij staat op -1. Aan de andere kant zou ik liever zien dat dat stukje er even uit wordt geknipt, we zijn natuurlijk geen GeenStijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een powermod kan hem even naar -2 schoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Doodverwensingen is zooooo 2006 :z. Ik ga er werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De eigenaar van die reactie heeft een waarschuwing via de mail mogen ontvangen en de reactie is aangepast en gelockt. De reactie heb ik niet op -2 gezet, die is er alleen voor de uitzonderlijke gevallen en daar schaar ik die reactie niet onder. Laat het modsysteem zijn werk maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Robin schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:26:
De eigenaar van die reactie heeft een waarschuwing via de mail mogen ontvangen en de reactie is aangepast en gelockt. De reactie heb ik niet op -2 gezet, die is er alleen voor de uitzonderlijke gevallen en daar schaar ik die reactie niet onder. Laat het modsysteem zijn werk maar doen.
Moet je nog even deze meenemen ;)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2191747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47
Nah, die heeft iig van mij een -1 gehad, maar dat maakt effectief nog maar een -0,3 ;)
Pagina: 1